Sortuj rosnąco według: trafności | ceny | A-Z
Opis produktu ze sklepu WINMAR.PL
Strona główna Aparaty cyfrowe Canon Seria EOS

Lustrzanka Canon EOS 5D Mark III Body

Oszczędni kupują na raty

Lustrzanka Canon EOS 5D Mark III Body

Ocena klientów: 77
5 z 5 gwiazdek. Średnia z 17 ocen

Cena z VAT: 10294 PLN
(8369.11 PLN + 23%VAT)
Grenkeleasing
Oblicz ratę Leasing Plus

Lustrzanka Canon EOS 5D Mark III Body to zaawansowany sprzęt dla zawodowców dzięki któremu fotografowanie na wysokim poziomie stanie się jeszcze większą przyjemnością. Bardzo dobrze sprawdza się w gorszych warunkach oświetleniowych. Ponadto posiada bardzo szeroki zakres ISO z możliwością rozszerzenia. Ilość megapikseli została również powiększona do przeszło dwudziestu dwóch milionów w stosunku do swojego poprzednika co również wynosi ten sprzęt dużo wyżej w ocenach. Obudowa i korpus wykonana jest ze stopu magnezu i innych elementów, które powodują, że lustrzanka jest bardzo dobra pod względem jakościowym. Posiada dodatkowy ekran, złącza i wejścia słuchawkowe dzięki czemu fotografowanie staje się jeszcze prostsze i dużo bardziej przyjemne.

 

Inżynierowie Canona stworzyli naprawdę świetne narzędzie do fotografowania, zwłaszcza w skrajnych warunkach oświetleniowych. Wydawać by się mogło, że metamorfozie uległ jedynie procesor, kilka przycisków związanych z funkcjami, a matryca przeszła zaledwie kosmetyczną poprawkę (bo tak nazwać należałoby 1-megapikselową różnicę w stosunku do modelu Canon 5D Mark II). Na szczęście słusznie nie ocenia się książki po jej okładce, a lustrzanek tej klasy po pozorach - zagłębiając się bowiem w specyfikację, rzuca się w oczy przede wszystkim system autofocus żywcem wyrwany z 1D X (61 punktów w tym 41 krzyżowych!), 63-polowy pomiar światła, super precyzyjny „spot” na obszarze 1.5% oraz szeroki zakres ISO.

Ale od początku...



Najpierw był Canon 5D Mark II; wiódł prym na międzynarodowej scenie fotograficznej Canona nieprzerwanie przez niemal 3 lata i 5 miesięcy (był monopolistą wśród swojej klasy, w której jakość i cena stawiały go na podium). W 2010 scena zatrzęsła się za sprawą pierwszych wzmianek o premierze 'następcy tronu', a w świecie fotograficznym zawrzało od licznych spekulacji i plotek krążących w sieci. Mimo to, świat długo musiał czekać na oficjalną premierę dzieła ze stajni Canona. Czy oczekiwanie zostało wynagrodzone?

Poddany przez ostatnie lata nieustannej ewolucji rynek fotograficzny (przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań technologicznych), pozwolił inżynierom Canona skonstruować model pod wieloma względami lepiej wypadający od swojego poczciwego, starszego brata.


Miłość od pierwszego spojrzenia

Zadziwiać może fakt, że konstruktorzy, zachowując wszelkie możliwości, nie zdecydowali się na wyraźne wzbogacenie liczby pikseli matrycy, bowiem wzrost z 21 do 22.1 MP jest w zasadzie traktowany jako kosmetyczny zabieg. Na tym etapie warto odwrócić wzrok w kierunku konkurencyjnego modelu, Nikon D8000, który – hojnie obdarowany przez twórców – posiada aż 36 MP. Czy ten drobny 'defekt' należy zakwalifikować jako faktyczną wadę? Jeśli spojrzeć na sprawę od strony ekonomicznej potencjalnych użytkowników, to odpowiedź brzmi; niekoniecznie. Wszyscy bowiem, którzy wyczekiwali na horyzoncie podobnej kobyły do Nikon D800, mogli odetchnąć z ulgą – nie zachodzi potrzeba zaopatrywania się w wiadro kart pamięci ani modernizacji komputera, który do tej pory świetnie radził sobie z RAW’ami pochodzącymi z 5D Mark II, natomiast przy 70-megabajtowych plikach RAW (bo takie daje D800 w opcji nieskompresowanej; po bezstratnej kompresji można uzyskać 41-megabajtowe pliki) mógłby dokonać żywota. Wspomniane 22 MP (których antyzwolennicy czepiają się jak rzep psiego ogona) uratowały więc niejeden portfel. Poza aspektem ekonomicznym, mniejsza ilość pixeli wiąże się z powstawaniem mniejszego szumu (teoretycznie), co niewątpliwie stanowi kolejny pozytywny argument w toku 'afery pixelowej'.




Canon pokazał, że w toku prac nie zapomniał o matrycy, choć dużo wyraźniejsze zmiany dotknęły inne kategorie. Korpus wyposażono w najnowszej generacji procesor DIGIC 5+, którego generalnym zadaniem jest podniesienie wydajności i zwiększenie prędkości reakcji na wykonywane zadania (z którego procesor wywiązuje się, na marginesie, bezbłędnie). Rozszerzeniu uległ zakres czułości ISO do natywnej wartości 25600. Producent zadbał o zakres zdjęć seryjnych, który - po renowacji – daje użytkownikowi max. prędkość fotografowania do 6kl./sek. Metamorfoza nie ominęła również trybu filmowania. Tu w pakiecie od inżynierów Canona otrzymujemy m.in. możliwość ręcznej kontroli ekspozycji, profesjonalny kodek wewnątrzklatkowy oraz obsługę kodów czasowych SMTPE. Renowację zastosowano też w systemie pomiaru światła (zamiast 35-strefowego czujnika jaki znamy z 5D Mark II, w najnowszym EOS-ie znalazł się 63-strefowy o nazwie iFCL). Komfort pracy użytkownika wzrósł, dzięki możliwości obsługi 2 kart pamięci (poza kartami CF, można również korzystać z kart SD/SDHC/SDXC) . Miło z ich strony, prawda? ...ale zanim wpadniesz w euforie, poczytaj dalej, bo dopiero tam znajdziesz to, co sprawi, że do pełni szczęścia nie będziesz potrzebował nic, oprócz sprzedawcy z Winmar.pl.

System AF
To, co ostatecznie kładzie na łopatki swojego poprzednika, to nawet nieprzebudowany, a zupełnie nowy system ustawiania ostrości TTL-CT-SIR (identyczny zastosowano w modelu D1 X marki Canon!), działający w oparciu o 61 pól! Zmiana istotna o tyle, że dot. specyfiki mocno kulejącej w modelu Canon 5D Mark II. Jego użytkownicy pewnie nie raz zostali 'kopnięci' przez przysłowiową piętę achillesową, którą w rzeczywistości stanowił system Autofocus.

Przez korpus.... do serca użytkownika

Gabaryty i obudowa
Konstruktorzy zwiększyli potencjał modelu Canon 5D Mark III , ale nie kosztem jego gabarytów. Otóż oba modele dzieli zaledwie około 3mm wysokości i 1.5mm grubości. Wizualnie nowy model Canona posiada więc nieco bardziej obłe kształty, co najwyraźniej widać w okolicy budowy pryzmatu. Finalnie model przedstawia się liczbami 152x116.4x76.4mm. Jakość wykonania obudowy nie pozostawia złudzeń – mamy do czynienia z profesjonalnym sprzętem. Korpus wykonany został w dużej mierze ze stopów magnezu, co pozwala postawić diagnozę, że będzie on solidnym narzędziem w rękach zaawansowanych i wymagających użytkowników, dla których obcowanie z aparatem, w nie zawsze sprzyjających warunkach, to chleb powszedni.
Cała rękojeść, prawa część tylnej ścianki oraz lewa przednia część zostały wyłożone dodatkowo gumowym, chropowatym materiałem. Na słowa uznania zasługuje również uszczelnienie korpusu, który nie będzie już bezbronny w walce z kurzem i wilgocią.

Złącza
Po lewej stronie korpusu znajduje się wachlarz możliwości w postaci złącz. Do dyspozycji użytkownika oddano; wejście na zewnętrzny mikrofon, złącze PC, złącze typu N3 na wężyk spustowy (na przykład RS80-N3), gniazdo słuchawek, wyjście audio/wideo połączone ze złączem cyfrowym USB 2.0 Hi-Speed, złącze HDMI typu C. Każda z dwóch kolumn wymienionych złącz, zabezpieczona została gumową zaślepką.

 



Karty pamięci

Pod wspólną, plastikową klapką (po prawej stronie obudowy), umiejscowione zostały dwa gniazda, przeznaczone do współpracy z kartami pamięci CF (typu I, zgodne z UDMA mode 7) oraz kartami SD, SDHC i SDXC. W menu ustawień aparatu odnajdziemy odpowiednie opcje pozwalające skonfigurować proces zapisywania zdjęć w przypadku korzystania z dwóch kart jednocześnie. Jedna z opcji obejmuje zapis na jedną kartę z automatycznym przełączeniem się na drugą, w przypadku zapełnienia pierwszej. Można również wybrać zapis odrębny i na jednej karcie zapisywać RAW-y, a na drugiej JPEG-i. Opcja z zapisem wielokrotnym umożliwia zapisywanie każdego zdjęcia na obu kartach jednocześnie.

Przyciski
Układ przycisków jest wynikiem kompromisu pomiędzy występującym w Canon 5D Mark II i modelu Canon 7D, wzbogaconym o modyfikacje dedykowane EOS-owi 5D Mark III. Należą do nich kolejno; automatyczny przycisk blokujący wybrany tryb pracy, przycisk funkcyjny M-Fn (znany posiadaczom Canona 7D), przycisk obsługujący 3 funkcje (w trybie fotografowania daje szybki dostęp do wyboru stylów obrazu oraz ustawień trybu wielokrotnej ekspozycji i HDR. Podczas odtwarzania zdjęć umożliwia wyświetlanie dwóch obrazów na ekranie LCD oraz wykorzystywany jest do bezpośredniego drukowania), przycisk Rate (w zależności od zdefiniowanych ustawień, umożliwia ocenianie zdjęć lub włączenie ochrony podczas ich odtwarzania).

Menu
Sposób, w jaki zostało zaaranżowane menu, możliwość dokonywania wszelkich zmian (zwłaszcza tych dotyczących pracy AF) oraz mnogość funkcji po prostu zachwycają. Menu zachowało paletę kolorystyczną i poziomą klasyfikację zakładek. Dla każdej z kategorii wyodrębniona została jednak osobna zakładka, z liczbą stron odpowiadających liczbie elementów składowych kategorii. Pomimo szerokiego spektrum zastosowanych rozwiązań, menu jest funkcjonalne i przejrzyste w formie.




Wyświetlacze
Praca z menu odbywa się przy pomocy 3.2-calowego wyświetlacza LCD, którego rozdzielczość liczy sobie – bagatela – 1 mln 40 tys. pixeli. 7-stopniowa skala pozwala niezwykle precyzyjnie kontrolować jego jasność. Producent oddał użytkownikom do dyspozycji również 3-stopniowy tryb automatycznej regulacji skali jasności, który w oparciu o znajdujący się pod ekranem czujnik dopasuje jasność obrazu do jasności otoczenia. Fotografów ślubnych, którym przyszło się zmierzyć z sesją plenerową, ucieszy zapewne fakt wyposażenia ekranu w wysokiej jakości powłokę antyodblaskową. Dzięki niej odbicia otoczenia, które mogą pojawić się w wyświetlaczu przy ostrym słońcu, są słabo widoczne i nie dekoncentrują przy pracy.
Drugi, monochromatyczny wyświetlacz LCD informuje użytkownika o aktualnych, najważniejszych ustawieniach aparatu. W zestawieniu z modelem Canon 5D Mark II zauważyć należy, że jest on nieco większy i wyświetla więcej bieżących parametrów.



Wizjer
W tej części opisu nie sposób nie wspomnieć o wizjerze, który pokrywa niemal 100% pola widzenia! Inżynierzy Canona nie pożałowali mu również przepuszczalnego ekranu LCD, do zadań którego należy m. in. wyświetlanie punktów AF i siatki kadrowania. Wizjer zaopatruje użytkownika w możliwość uruchomienia elektronicznej poziomicy; jedną realizowaną za pomocą pól AF oraz drugą w alternatywie – wyświetlaną na tylnym LCD. Zapewne docenią to pejzażyści oraz fotograficy, dla których tematem przewodnim jest architektura.

Tryb Video
Osoby obsługujące kompleksowo wszelkiego rodzaju imprezy okolicznościowe, ucieszy zapewne informacja o rozbudowie funkcjonalności trybu video. Wśród rozwiązań w tej kwestii warto wspomnieć o wzbogaconym wyborze zakresu rozdzielczości i liczby klatek na sekundę oraz możliwości korzystania z dwóch metod kompresji (wewnątrzklatkowej opisanej symbolem ALL-I i międzyklatkowej – IPB). Do nagrania materiału filmowego użytkownik posłużyć się może trybem całkowicie automatycznym, z preselekcją przysłony, z preselekcja migawki lub całkowicie ręcznym. Rejestracja dźwięku podlega sterowności z poziomu automatycznego lub w 64-stopniowej skali kontroli ręcznej. Zaawansowanym użytkownikom dedykowano możliwość obsługi kodów czasowych (wykorzystywane w procesie synchronizacji obrazu i dźwięku przy nagrywaniu ujęć z kilku aparatów czy kamer jednocześnie).



 * * *

SPECYFIKACJA;

 
Producent     Canon
Model     EOS 5D Mark III
Data premiery     2012-03-02
Liczba pikseli     22.1 Mpix
Dostępne rozdzielczości     5760 x 3840 (RAW,JPEG),
3960 x 2640 (M-RAW)
3840 x 2560 (JPEG)
2880 x 1920 (S-RAW, JPEG)
1920 x 1280 (JPEG)
720 x 480 (JPEG)
Rozmiar Matrycy     36 x 24 mm (Full-frame) CMOS, 3:2, Całkowita liczba pikseli: 23.4 Mpix
mechanizm samooczyszczania matrycy za pomocą ultradźwięków
Procesor obrazu     DIGIC 5+
Format zapisu     Zdjęcia:
JPEG (EXIF 2.3, DPOF 1.1, DCF 2.0),
RAW (14bit, pliki .CR2), M-RAW (10.5 Mix), S-RAW (5.5 Mpix),
JPEG+RAW, JPEG+M-RAW, JPEG+ S-RAW
Rodzaje JPEG: Fine/Normal
Filmy: MOV (H.264, MPEG-4)
Dźwięk: liniowy PCM
Zakres ISO     Auto (100-12800 ISO), 100 - 25600 ISO w skoku co 1/3 EV,
Tryby rozszerzone poniżej ISO 100: 50 ISO (tryb L)
Tryby rozszerzone powyżej ISO 25600: 51200 ISO (tryb H1), 102400 ISO (tryb H2)
Tryb Auto ISO z określeniem minimalnego czasu migawki
Migawka     Sterowana elektronicznie, szczelinowa o pionowym przebiegu szczeliny w płaszczyźnie ostrości.
30 s - 1/8000 s w krokach co 1/2 lub 1/3 EV, Bulb
żywotność: 150 tys. zdjęć
tryb cichych zdjęć (pojedynczych i seryjnych)
Konstrukcja obiektywu     Z bagnetem Canon EF, (brak obsługi EF-S)
powiększenie w stosunku do klatki 35mm: x1.0
Ogniskowa obiektywu     n/a
Światłosiła     n/a
Zoom optyczny     0x
Zoom cyfrowy     0x
Stabilizacja obrazu     Nie
Zapis wideo     1920 x 1080 pix (HD 16:9 1080p) z szybkością 29.97, 25, 23.976 kl./s,
1280 x 720 pix (HD 720p) z szybkością 59.94, 50 kl./s,
640 x 480 pix (VGA) z szybkością 29.97, 25 kl./s,
Kompresja: ALL-I, IPB
Maks. długość filmów do 4 GB lub 29 min. 59
Sterowanie ekspozycją: Auto, Priorytet przysłony, Priorytet migawki, Ręczna ekspozycja
Obsługa kodów czasowych do synchronizacji wielu aparatów podczas filmowania
Wbudowany mikrofon mono
Ogniskowanie     Detekcja fazowa TTL-CT-SIR,
61 punktowy AF (w tym 41 punktów krzyżowych f/4 i 5 punktów podwójnie krzyżowych f/2.8),
Ilość punktów krzyżowych AF zależy od zastosowanego obiektywu
Wybór punktu AF: automatyczny: 61-punktowy, ręczny pojedynczy punkt AF (do wyboru 61, 41 krzyżowych, 15 lub 9 punktów), ręczny punktowy AF, ręczny rozszerzenie punktowego AF do 4 punktów (góra, dół, lewo, prawo), ręczny rozszerzenie punktowego AF do otaczających 8 punktów, ręczny strefowy AF,
Niezależny wybór punktów systemu AF w przypadku ujęć w pionie i w poziomie
Tryby AF: One-Shot (pojedynczy), AI Servo (ciągły), AI Focus (automatyczny wybór pojedynczy lub ciągły), Tryb Manualny (MF)
Zakres detekcji: od -2 do 18 EV (przy temp. 23°C i czułości ISO 100, dla centralnego punktu AF f/2.8),
Asysta AF: zewnętrzna lampa błyskowa
Podgląd głębi ostrości
Dostrajanie AF (korekcja FF/BF +/- 20 stopni) dla 40 obiektywów (ustawienia szerokokątne i telefoto dla obiektywów zmiennoogniskowych). Zapamiętywanie regulacji dla obiektywu wg numeru seryjnego
AF w trybie Live View (LV): Tryb szybki (detekcja fazowa), Tryb czasu rzeczywistego (detekcja kontrastu), Tryb wykrywania twarzy (detekcja kontrastu), MF (powiększenie obrazu 5x lub 10x w dowolnym punkcje ekranu)
Dostępne proporcje w LV: 3:2, 4:3, 16:9, 1:1
Pomiar światła     iFCL (Focus Colour Luminance) 63-strefowy, dwuwarstwowy fotoelement krzemowy (SPC) TTL,
Tryby pomiaru:
matrycowy 63-strefowy ,
centralnie ważony uśredniony,
skupiony (ok 6.2% kadru)
punktowy (ok 1.5% kadru)
Zakres pomiaru: od 1 do 20 EV (dla 50mm, f/1.4, ISO100)
Ostrość od     W zależności od obiektywu
Balans bieli     Auto, Światło dzienne, Cień, Chmury, Światło żarówki, Światło jarzeniowe, Lampa błyskowa,
ustawienia własne wg wzorca,
ustawienia wg skali Kelvina (w zakresie 2500 - 10000 K ze skokiem 100 K)
Korekcja balansu bieli w 2 osiach B/A i M/G w +/- 9 krokach
Braketing balansu bieli: 3 zdjęcia z krokiem 1, 2 lub 3.
Kompensacja ekspozycji    Kompensacja: +/-5 EV w krokach co 1/3 lub 1/2 (można powiązać za automatycznym bracketingiem ekspozycji).
Priorytet jasnych tonów
Automatyczna optymalizacja oświetlenia (4 nastawy)
Bracketing: 2,3,5 lub 7 klatek, +/- 3 EV, w krokach co 1/2 lub 1/3 EV
Wielokrotna ekspozycja (2-9 ekspozycji)
Tryb HDR (wysoki zakres dynamiki tonalnej): Auto, +/- 1, 2 lub 3 EV, 5 rodzajów efektów HDR
Programy     Auto+, Program AE (P), Priorytet przysłony (Av), Priorytet migawki (Tv), Manualny (M), Bulb (B), 3 tryby użytkownika (C1-C3),
Style obrazu: Standardowy, Portret, Krajobraz, Neutralny, Wierny, Monochromatyczny, Własny (x3)
Zdjęcia seryjne    Tryb Hi z szybkością do 6 kl./s
Tryb Lo z szybkością do 3 kl./s
Tryb cichych zdjęć seryjnych z szybkością do 3 kl./s
maksymalnie 16270 zdjęć w formacie JPEG (Large, Fine) lub 18 zdjęć w formacie RAW lub 7 zdjęć w formacie RAW+JPEG (Large, Fine) - przy zapisie na kartę UDMA 7
Lampa błyskowa     Tylko zewnętrzne lampy błyskowe. Obsługa E-TTL II z lampami błyskowymi serii EX.
Kompensacja błysku: +/- 3.0 EV w skoku co 1/3 lub 1/2 EV
Synchronizacja do 1/200s
Sterowanie lampą z poziomu menu aparatu
Złącze hot-shoe     Tak
Wyjście statywowe     Tak
Samowyzwalacz     2 s lub 10 s
Karta pamięci     Dwa gniazda:
Secure Digital (SD/SDHX/SDXC) zgodne z UHS-I
CompactFlash typu I zgodne ze standardem UDMA 7
Wybór karty: Standardowy, Automatyczna zmiana karty, Zapis na wybraną kartę, zapis na obu kartach.
Kompatybilność z kartami Eye-Fi
LCD     Główny: stały, 3.2-calowy, kolorowy TFT Clear View II, 1.040.000 punktów, pokrycie 100%, kąt widzenia ok 170 stopni,
Jasność regulowana w 7-miu poziomach.
Powłoki przeciwodblaskowe.
Live View - cyfrowy podgląd obrazu na żywo, 30 kl./s
Pomocniczy: podświetlany, monochromatyczny
Wizjer     Pentapryzmatyczny, powiększenie ok. 0.71x, pokrycie ok. 100%, korekcja dioptrii: -3 do +1 m-1, punkt oczny: ok. 21 mm (od środka soczewki okularu), matówka stała (przepuszczalny ekran LCD)
Komunikacja i złącza     Złącze USB 2.0 Hi-Speed (Mini-B) / wyjście audio-wideo (PAL/NTSC), wyjście HDMI mini typu C, wejście mikrofonu stereo (mini jack 3.5 mm), wyjście słuchawek stereo (mini jack 3.5 mm), gniazdo akcesoriów, złącze PC do lamp zewnętrznych,
obsługa wydruku bezpośredniego (PictBridge)
Zasilanie     Akumulator litowo-jonowy LP-E6 (7.2 V, pojemność 1800mAh),
czas pracy akumulatora: ok. 950 klatek (w temp. 23°C), ok. 850 klatek (w temp 0°C)
wskaźnik naładowania: 6 poziomów + wartość procentowa
jedna bateria litowa CR1616 (podtrzymywanie zegara i ustawień)
opcjonalnie zasilacz sieciowy: ACK-E6
opcjonalnie: uchwyt pionowy / pojemnik na baterie (grip) BG-E11 (na 2 akumulatory LP-E6 lub 6 baterii AA)
Akcesoria     Akumulator litowo-jonowy LP-E6, ładowarka LC-E6, pasek na ramię, kabel USB, kabel AV, instrukcja, oprogramowanie:
EOS Utility
ImageBrowser EX
Remote Capture
WFT utility
PhotoStitch
Picture Style Editor
Digital Photo Professional
Waga     860 g (bez akumulatora)
ok. 950 g (z akumulatorem i kartą pamięci)
Wymiary     152.0 x 116.4 x 76.4 mm
Dodatkowe informacje     Obsługiwane przestrzenie kolorów: sRGB, AdobeRGB.
25 wersji językowych menu w tym polskie.
Elektroniczna poziomica.
Korpus wykonany ze stopów magnezu.
Uszczelnienie przed kurzem i wilgocią.
Redukcja szumów przy długiej ekspozycji i przy wysokiej czułości ISO (4 nastawy).
Automatyczna korekcja winietowania.
Korekcja dystorsji i aberracji chromatycznej obiektywów.
Możliwość obróbki plików RAW z poziomu menu aparatu.

 

 

Wydrukuj opis produktu




Masz pytania dotyczące produktu?

Chcesz wiedzieć czy towar jest na magazynie - sprawdź dostępność
nasi sprzedawcy chętnie pomogą, zamów rozmowę z konsultantem sklepu WINMAR.PL

Data kontaktu: Godzina kontaktu:
Imię i nazwisko: Nr telefonu:
Pytanie:


Wpisz kod z obrazka:
Inni klienci kupili również:


Klienci z tym produktem najczęściej kupowali:

Cena z VAT:
269 PLN

Dodaj do koszyka
Canon akumulator LP-E6
Oryginalny akumulator Canon LP-E6 pozwala na zrobienie blisko osiemset zdjęć na jednym naładowaniu. Został stworzony z przeznaczeniem do lustrzanki Canon 5D Mark II lub 5D Mark...
Więcej...

Cena z VAT:
498 PLN

Dodaj do koszyka
32GB SanDisk Extreme CF (transfer 60MB/s)
Wielu fotografów i filmowców, oczekuje od swojej pracy pełnego profesjonalizmu, ale również szybkości ze swojej pracy. Niegdyś, gdy zdjęcia, bądź nagrania nagrywane były na...
Więcej...

Cena z VAT:
159 PLN

Dodaj do koszyka
Akumulator do Canona 5D Mark III 7D 60D - LP-E6 Newell (chip)
Firma Newell wprowadziła ostatnimi czasy na rynek zamiennik, oryginalnego akumulatora firmy Canon LP-E6. Z testów, wykonanych przez testerów sprzętu fotograficznego, wynika, iż...
Więcej...