Blackmagic URSA Mini Pro 4.6K G2 Digital Cinema Camera
Kamera Blackmagic URSA Mini Pro 4.6K G2 stanowi niezwykły postęp w stosunku do swojego poprzednika, wyposażona została w całkowicie nową elektronikę, która umożliwia szybsze przetwarzanie. Nowy sensor Super 35mm 4.6K pozwla na nagranie materiału do 4608 x 2592 pixeli z rozpiętością tonalną na poziomie 15 stopni do ISO 3200. Pozwala to na nagranie materiałów 4.6K w 120 fps, 4K DCI w 150 fps, a Full HD 1080 w 300 fps.
Dodatkowo, URSA Mini Pro 4.6K G2 może nagrywać w Blackmagic RAW w trybach film, oraz extended video. Blackmagic RAW to rewolucyjny kodek, który daje możliwość nagrywania bezstratnego obrazu, rozbudowana obsługa metadanych i wysoce zoptymalizowane przetwarzanie przy użyciu GPU oraz CPU.
URSA Mini Pro 4.6K G2 używa również Blackmagic Design Generation 4 Color Science co skutkuje niezwykle dokłądnym oddatniem kolorów skóry. Formaty te mogą być nagrywane na karty CFast lub SD, jak również bezpośrednio na dyski flash, przy użyciu portu USB-C.
URSA Mini Pro 4.6K G2 wyposażona jest również w filtry ND z kompensacją IR, umożliwiającą szybką redukcję ilości wpadanego do kamery światła.
JAKOŚĆ CYFROWEGO FILMU DLA KAŻDEGO PROJEKTU - IDEALNA KAMERA DO CYFROWEGO FILMU, NADAWANIA, PRODUKCJI NA ŻYWO:
Kamery URSA Mini Pro to „trzy kamery w jednym”, ponieważ łączą wysokiej jakości cyfrową jakość filmu z funkcjami i funkcjami sterowania, których potrzebują nadawcy. Idealnie nadają się do wszelkiego rodzaju prac, od wysokiej klasy filmów fabularnych, programów telewizyjnych i reklam, po niezależne filmy, wiadomości telewizyjne, a nawet do produkcji studyjnej i na żywo. Kamery URSA Mini Pro wykraczają poza standardową jakość nadawania Ultra HD, ponieważ zapewniają rozdzielczość 4,6K z 15 stopniami zakresu dynamicznego. Dodatkowo, super szeroka gama kolorów i nauka kolorów Blackmagic Design Generation 4 zapewniają niewiarygodnie dokładne odcienie skóry i oszałamiające, realistyczne kolory, dzięki czemu zawsze rejestrujesz obrazy w jakości kinowej. Super kompaktowy korpus wyposażony jest w elementy sterujące kamerą nadawczą i zaawansowane oprogramowanie operacyjne, które przyspiesza konfigurację i użytkowanie niż jakakolwiek inna kamera. Czy jesteś na planie,
TRZY NIESAMOWITE MODELE; WYBIERZ URSA MINI 4K, URSA MINI 4.6K LUB URSA MINI PRO 4.6K G2:
Rodzina URSA Mini to wydajne i solidne kamery, które są dostępne w trzech różnych modelach, dzięki czemu możesz wybrać kamerę najlepiej odpowiadającą Twoim potrzebom. Niedrogi URSA Mini 4K ma stałe mocowanie EF wraz z podwójnymi rejestratorami kart CFast. URSA Mini Pro 4.6K G2 dodaje wbudowane filtry ND, wymienne mocowanie obiektywu, podwójne rejestratory kart CFast i UHS-II SD oraz ogromny zestaw funkcji transmisji i zewnętrznych elementów sterujących. URSA Mini Pro 4.6K G2 to najwyższej klasy cyfrowa kamera filmowa z elektroniką drugiej generacji, czujnikiem obrazu o wysokiej częstotliwości klatek i USB-C do nagrywania bezpośrednio na dyskach zewnętrznych.
REWOLUCYJNY DESIGN URSA - DUŻE FUNKCJE KAMERY, KTÓRE SĄ SZYBKIE W UŻYCIU W LEKKIEJ, PRZENOŚNEJ KONSTRUKCJI:
URSA Mini Pro zawiera wszystko, czego potrzebujesz w podręcznym aparacie, dzięki czemu możesz go zabrać ze sobą wszędzie. W przeciwieństwie do tanich plastikowych aparatów, równomiernie obciążony korpus aparatu jest wykonany z super wytrzymałego stopu magnezu. To prawdziwie profesjonalny aparat z pełną redundancją przy każdym sterowaniu, nawet po włączeniu zasilania. Ponadto znane przełączniki i elementy sterujące pozwalają na pełną zmianę ustawień bez konieczności zdejmowania aparatu z ramienia. Dostępny jest zewnętrzny, podświetlany wyświetlacz LCD z widocznością, dzięki czemu można zobaczyć najważniejsze informacje na temat fotografowania, oraz 4-calowy rozkładany ekran dotykowy do przeglądania zdjęć. Oznacza to, że nie masz dodatkowego monitora na monitorze. Otrzymasz profesjonalne połączenia, takie jak 12G-SDI, dźwięk XLR, wbudowany mikrofon wysokiej jakości i wiele innych.
WBUDOWANE W ND FILTRY - WYSOKIEJ JAKOŚCI Z KOMPENSACĄ IR:
URSA Mini Pro G2 jest wyposażony w wysokiej jakości filtry o neutralnej gęstości (ND), które pozwalają szybko zmniejszyć ilość światła wpadającego do kamery. Filtry stopu 2, 4 i 6 zostały specjalnie zaprojektowane tak, aby pasowały do kolorymetrii i nauki kolorów w kamerze, zapewniając dodatkową swobodę nawet w trudnych warunkach oświetleniowych. Umożliwia to stosowanie różnych kombinacji wartości przysłony i kąta migawki w celu uzyskania płytszej głębi ostrości lub określonych poziomów rozmycia w ruchu w szerszym zakresie sytuacji. Filtry IR zostały zaprojektowane do równomiernego filtrowania zarówno długości fal optycznych, jak i długości fal IR, aby wyeliminować zanieczyszczenie IR obrazów, na które może cierpieć większość filtrów ND. Filtry ND to prawdziwe filtry optyczne z precyzyjnym mechanizmem, który szybko przenosi je na miejsce po obróceniu pokrętła filtra ND.
Efektywny rozmiar czujnika | 25,34 mm x 14,25 mm (Super35) |
Mocowanie obiektywu | Mocowanie EF (wymienne z mocowaniem PL, B4 i F) |
Kontrola obiektywu | Sterowanie elektroniczne za pomocą pinów z mocowaniem EF lub 12-pinowego złącza rozgłoszeniowego dla zgodnych obiektywów |
Zakres dynamiczny | 15 przystanków. |
Rozdzielczość strzelania | 4608 x 2592, 4608 x 1920 (4,6 K 2,40: 1), 4096 x 2304 (4K 16: 9), 4096 x 2160 (4K DCI), 3840 x 2160 (Ultra HD), 3072 x 2560 (3 K anamorficzny) |
2048 x 1152 (2K 16: 9), 2048x1080 (2K DCI), 1920 x 1080 | |
Szybkość klatek | Maksymalna liczba klatek na sekundę czujnika zależy od rozdzielczości i wybranego kodeka. Obsługiwane częstotliwości wyświetlania projektu 23,98, 24, 25, 29,97, 30, 50, 59,94 60 fps. |
Szybkość klatek na sekundę | Blackmagic RAW 8: 1: |
4.6K Full - do 120 fps | |
UHD Windowed - do 150 fps | |
HD Windowed - do 300 fps | |
ProRes 422 HQ: | |
4.6K Full - do 80 fps | |
UHD Windowed - do 120 fps | |
HD Windowed - do 240 fps | |
Wbudowane filtry ND | Czteropozycyjne koło filtra ND z przezroczystym, 2-stop, 4-stop i 6-stop filtry ND |
Skupiać | Przycisk ostrości włącza osiąganie maksymalnego poziomu, automatyczne ustawianie ostrości jest dostępne przy użyciu zgodnych obiektywów |
Kontrola tęczówki | Koło przysłony i suwak ekranu dotykowego do ręcznej regulacji przysłony na sterowanych elektronicznie obiektywach, przycisk przysłony do natychmiastowej automatycznej przysłony |
ustawienia kompatybilnych obiektywów, aby żaden piksel nie został przycięty w trybie filmu. Średnia ekspozycja sceny w trybie wideo. | |
Wymiary ekranu | 4 " |
Typ ekranu | Pojemnościowy ekran dotykowy LCD. |
Obsługa metadanych | Automatycznie wypełniane dane obiektywu z elektronicznych obiektywów PL zgodnych z EF, B4 i i / Technology. |
Automatyczne nagrywanie ustawień aparatu i danych z listy, takich jak projekt, numer sceny, robienie zdjęć i specjalne notatki. | |
Sterownica | Menu ekranu dotykowego na ekranie 4 ”. Przyciski do innych elementów sterujących. 2 programowalne klawisze skrótów. |
Zegar kodu czasowego | Bardzo dokładny zegar z kodem czasowym. Dryf mniej niż 1 klatki co 8 godzin. |
Znajomości | |
Całkowite wejście wideo | 1 x SDI |
Całkowita moc wyjściowa wideo | 1 x SDI, 1 x SDI Monitoring. |
Stawki SDI | 1,5G, 3G, 6G, 12G. |
Wejście audio analogowe i AES | 2 x analogowe XLR przełączane między mikrofonem, linią i dźwiękiem AES. Obsługa zasilania fantomowego. |
Analogowe wyjście audio | 1 x gniazdo słuchawkowe 3,5 mm, obsługuje mikrofon iPhone'a do rozmów. |
Wejście referencyjne | Tri-Sync / Black Burst / Timecode. |
Pilot | 2 x wejście LANC 2,5 mm dla funkcji Rec Start / Stop, a także sterowanie przysłoną i ostrością za pomocą zgodnych obiektywów. |
Interfejs komputerowy | USB Type-C 3.1 Gen 1 do nagrywania dysków zewnętrznych i aktualizacji oprogramowania. |
Audio | |
Mikrofon | Zintegrowany mikrofon stereo. |
Wbudowany głośnik | 1 x głośnik mono. |
Standardy | |
Standardy wideo SD | Żaden. |
Standardy wideo HD | 1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30, 1080p50, 1080p59.94, 1080p60, 1080i50, 1080i59.94, 1080i60 |
Standardy wideo Ultra HD | 2160p23.98, 2160p24, 2160p25, 2160p29.97, 2160p30, 2160p50, 2160p59.94, 2160p60 |
Zgodność z SDI | SMPTE 292M, SMPTE 424 poziom B, SMPTE 2081-1, SMPTE 2082-1 |
Próbkowanie dźwięku SDI | 48 kHz i 24 bity |
Głoska bezdźwięczna | 2x CFast 2.0 do nagrywania 4.6K RAW i ProRes. 2x gniazda kart SD UHS-II do nagrywania HD i Ultra HD. 1x USB-C 3.1 Gen 1 |
Format nośnika | Może formatować dyski do systemów plików ExFAT (Windows / Mac) lub HFS + (Mac). |
Obsługiwane kodeki | |
Kodeki | Blackmagic RAW Constant Bitrate 5: 1, Blackmagic RAW Constant Bitrate 8: 1, Blackmagic RAW Constant Bitrate 12: 1, Blackmagic RAW Constant Quality Q0, Blackmagic RAW Constant Q5, |
Apple ProRes XQ QuickTime, Apple ProRes 444 QuickTime, Apple ProRes 422 HQ QuickTime, Apple ProRes 422 QuickTime, Apple ProRes 422 HQ QuickTime, Apple ProRes 422 LT QuickTime, Apple ProRes 422 Proxy QuickTime. | |
Kontrola | |
Kontrola zewnętrzna | Protokół kontroli SDI, sterowanie iPadem, sterowanie Bluetooth, 2x 2,5 mm LANC |
Korektor kolorów | DaVinci YRGB. |
Talkback i Tally | |
Wskaźnik Tally na żywo | Tally na wyświetlaczu LCD, wizjerze URSA i wizjerze URSA Studio. |
Talkback | Kanały SDI 15 i 16 oraz zestaw słuchawkowy iPhone |
Funkcje przechowywania | |
Typ składowania | 2 x CFast 2.0 |
2 x karty SD UHS-II | |
1x port rozszerzeń High Speed USB-C | |
Stawki magazynowe | 4608 x 2592 |
Blackmagic RAW 5: 1 - 110 MB / s | |
Blackmagic RAW 8: 1 - 68 MB / s | |
Blackmagic RAW 12: 1 - 46 MB / s | |
Blackmagic RAW Q0 - 110 do 274 MB / s * | |
Blackmagic RAW Q5 - od 27 do 78 MB / s ** | |
Apple ProRes XQ - 360 MB / s | |
Apple ProRes 444 - 238 MB / s | |
Apple ProRes HQ - 158 MB / s | |
Apple ProRes 422 - 106 MB / s | |
Apple ProRes LT - 73,5 MB / s | |
Apple ProRes Proxy - 32,3 MB / s | |
3840 x 2160 | |
Blackmagic RAW 3: 1 - 127 MB / s | |
Blackmagic RAW 5: 1 - 76 MB / s | |
Blackmagic RAW 8: 1 - 48 MB / s | |
Blackmagic RAW 12: 1 - 32 MB / s | |
Blackmagic RAW Q0 - 76 do 191 MB / s * | |
Blackmagic RAW Q5 - 19 do 55 MB / s ** | |
Apple ProRes XQ - 250 MB / s | |
Apple ProRes 444 - 165 MB / s | |
Apple ProRes HQ - 110 MB / s | |
Apple ProRes 422 - 73,6 MB / s | |
Apple ProRes LT - 51 MB / s | |
Apple ProRes Proxy - 22,4 MB / s | |
1920 x 1080 | |
Blackmagic RAW 3: 1 - 33 MB / s | |
Blackmagic RAW 5: 1 - 20 MB / s | |
Blackmagic RAW 8: 1 - 12 MB / s | |
Blackmagic RAW 12: 1 - 8 MB / s | |
Blackmagic RAW Q0 - 20 do 49 MB / s * | |
Blackmagic RAW Q5 - od 5 do 14 MB / s ** | |
Apple ProRes XQ - 62,5 MB / s | |
Apple ProRes 444 - 41,25 MB / s | |
Apple ProRes HQ - 27,5 MB / s | |
Apple ProRes 422 - 18,4 MB / s | |
Apple ProRes LT - 12,75 MB / s | |
Serwer Apple ProRes Proxy - 5,6 MB / s | |
Formaty nagrywania | Blackmagic RAW Q0, Q5, 3: 1, 5: 1, 8: 1 i 12: 1 przy 4608 x 2592, 4608 x 1920, 4096 x 2304, 4096 x 2160, 3840 x 2160, 3072 x 2560, 2048 x 1152, 2048 x 1080 i 1920 x 1080 z filmem, rozszerzony zakres dynamiki wideo lub wideo. |
ProRes przy 4608 x 2592, 4608 x 1920, 4096 x 2304, 4096 x 2160, 3840 x 2160, 3072 x 2560, 2048 x 1152, 2048 x 1080 i 1920 x 1080 z filmem, rozszerzonym zakresem dynamiki wideo lub wideo. | |
Oprogramowanie | |
Dołączone oprogramowanie | System operacyjny URSA Mini. |
DaVinci Resolve Studio dla komputerów Mac i Windows, w tym klucz aktywacyjny | |
Konfiguracja kamery Blackmagic. | |
Blackmagic RAW Player | |
Blackmagic RAW QuickLook Plugin | |
Blackmagic RAW SDK | |
System operacyjny | MAC OS 10.13 High Sierra, Mac OS 10.14 Mojave lub nowszy |
Windows 8.1 lub Windows 10 | |
Wymagania dotyczące zasilania | |
Zasilacz | 1 x zewnętrzny zasilacz 12V. 12-stykowe złącze Molex na tylnej płycie akumulatora. |
Zewnętrzny pobór mocy | 1 x 4-pinowy port XLR do zewnętrznego zasilania lub korzystania z baterii. |
1 x 12-stykowe złącze Molex na tylnej płycie akumulatora. | |
Niestandardowa płytka akumulatorowa z mocowaniem V z D-tap + wyjście regulowane 12V z kamery. | |
Moc | Mocowanie tylnej kamery jest zgodne ze standardowymi w branży płytkami z mocowaniem V lub złotym. |
Specyfikacje fizyczne | |
Wymiary | 202 x 209 x 146,8 mm |
Waga | 2,31 kg |
Specyfikacje środowiskowe | |
temperatura robocza | 0 ° do 40 ° C (32 ° do 104 ° F) |
Temperatura przechowywania | Od -20 ° do 45 ° C (od -4 ° do 113 ° F) |
Wilgotność względna | 0% do 90% bez kondensacji |