wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wideo » Kamery z wymienną optyką » Canon » CANON EOS C700 FF Kamera Cyfrowa
CANON EOS C700 FF Kamera CyfrowaCANON EOS C700 FF Kamera CyfrowaCANON EOS C700 FF Kamera CyfrowaCANON EOS C700 FF Kamera CyfrowaCANON EOS C700 FF Kamera CyfrowaCANON EOS C700 FF Kamera Cyfrowa
CANON EOS C700 FF Kamera Cyfrowa
CANON EOS C700 FF Kamera Cyfrowa
CANON EOS C700 FF Kamera Cyfrowa
CANON EOS C700 FF Kamera Cyfrowa
CANON EOS C700 FF Kamera Cyfrowa
CANON EOS C700 FF Kamera Cyfrowa

CANON EOS C700 FF Kamera Cyfrowa

Canon

Dostępność: Na zamówienie

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 130 000,00 zł

Cena netto: 105 691,06 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja

CANON EOS C700 FF Kamera Cyfrowa


EOS C700 FF jest dość zaawansowanym sprzętem, Canon zaimplementował znany interfejs użytkownika. Dostęp do większości podstawowych funkcji można uzyskać za pomocą sześciu przycisków otaczających ekran. Bardziej zaawansowane ustawienia można znaleźć za pomocą prostego pokrętła wyboru i przycisków ustawień. Opcje we / wy dla prawie każdej aplikacji można znaleźć na panelu bocznym aparatu. Wejścia i wyjścia wideo, audio, sterowania i mocy są dostępne dla implementacji, od typu Run-and-Gun w stylu ENG po wysokobudżetowe produkcje kinowe. Aparat obsługuje ACES i oferuje tryby fotografowania gamma i rejestrowania dziennika. Chociaż kamera sama w sobie jest potęgą produkcyjną, jej modułowa konstrukcja pozwala użytkownikowi dostosować obudowę do swojego zastosowania.

 

Obsługa wysokiej liczby klatek na sekundę

Zwolnij akcję dzięki dużej liczbie klatek na sekundę. Przytnij czujnik, aby uzyskać szybkość klatek 2K do 168 fps. Dzięki osobno dostępnemu rejestratorowi cyfrowemu Codex Raw można rejestrować liczbę klatek do 60 klatek na sekundę przy użyciu całego czujnika w trybie Raw.

Wewnętrzne nagrywanie ProRes

Włączenie kodeka ProRes firmy Apple w cyfrowej kamerze cyfrowej EOS C700 FF umożliwia strzelcom, którzy potrzebują szybkiego zmiany, przejść bezpośrednio do edycji na wielu bibliotekach NLE bez konieczności transkodowania. W 4K zaimplementowano smak 422 HQ i jest obsługiwany do 30 fps. W trybie 2K można stosować 10-bitowy 422, 10-bitowy 422 HQ i 12-bitowy 4444. Nagrywanie z wysoką liczbą klatek na sekundę jest obsługiwane do 168 fps przy użyciu 10-bitowego smaku 422 w połączeniu z centralnym kadrowaniem 2K. Wszystkie formaty są wygodnie zapisywane bezpośrednio na kartach CFast 2.0.

Wewnętrzne nagrywanie XF-AVC

Nagrywanie na karty CFast 2.0 przy użyciu kodu XF-AVC umożliwia przechwytywanie w pełnej klatce 4K z prędkością do 60 fps. Możesz także przechwytywać 2K / FHD z prędkością do 60 fps. Przełączenie na kadrowanie Super35 umożliwia przechwytywanie 4K z prędkością do 72 kl./s, a jeśli wybierzesz kadrowanie Super16, możesz przechwytywać z prędkością do 168 kl./s na karty CFast 2.0. Do nagrywania plików proxy możesz nagrywać pliki proxy w XF-AVC od 1,5 do 9 Mb / s na wbudowane gniazdo kart SD.

Surowe nagrywanie

Po zdjęciu uchwytu baterii z tyłu aparatu i użyciu dołączonego wspornika można zainstalować rejestrator Codex Digital za pomocą dołączonego wspornika. 12-bitowe nieprzetworzone pliki DCI 4K zostaną zapisane na osobno dostępnych cyfrowych dyskach przechwytujących Codex i będą natychmiast kompatybilne z niezawodnym przepływem pracy Codex Digital.

HLG

Cyfrowa kamera kinowa EOS C700 FF ma opcję wysyłania formatów HDR zgodnych z ITU-R BT.2100 na wejście monitora, aby pomóc w produkcji HDR. ITU-R BT.2100 pozwala kompatybilnym monitorom symulować wygląd HDR końcowego elementu, umożliwiając łatwiejsze oświetlenie i inne decyzje techniczne na planie podczas procesu akwizycji.

LUT

Cyfrowa kamera kinowa EOS C700 FF obsługuje parametry LUT użytkownika. Użytkownicy mogą dostosowywać własne LUT i ładować je do aparatu w celu przeglądania i nagrywania.

HDR

Jeśli używasz monitorów zgodnych ze standardem SMPTE ST 2084, możesz połączyć się z monitorem za pośrednictwem wyjść SDI lub HDMI, aby uzyskać żywe obrazy z lepszą widocznością zakresu dynamicznego w porównaniu ze standardowymi rozwiązaniami monitorującymi. Dostępny osobno wizjer OLED EVF-V70 ma symulację HDR za pomocą LUT, która przypomina standard SMPTE ST 2084 do monitorowania podglądu HDR w kamerze.

Obszar otaczający

Wizjer i wyjścia monitorujące wyświetlają półprzezroczysty obszar wokół rejestrowanego obrazu. Posiadanie tego obszaru pozwala operatorowi zobaczyć, co dzieje się poza zarejestrowaną klatką.

Wsparcie ACES

Cyfrowa kamera kinowa EOS C700 FF obsługuje system kodowania kolorów Academy ACES 1.0. Za pomocą urządzeń IDT dostarczonych przez firmę Canon obrazy zarejestrowane na aparacie EOS C700 FF można importować bezpośrednio do systemów zgodnych z ACES. Ponadto wyjście wideo z kamery można monitorować, wybierając serwer proxy ACES. Aces Proxy pozwala kamerze wysłać sygnał wyjściowy monitora symulujący przestrzeń ACES do kompatybilnego monitora lub urządzenia. Modyfikacje wykonane przy użyciu danych wyjściowych proxy można zapisać, a następnie wprowadzić do pakietu do edycji lub oceniania, aby zapewnić, że zmiany i wybory kolorów dokonane na zestawie zostaną dokładnie odtworzone w poście.

Anamorphic De-Squeeze

Soczewki anamorficzne umożliwiają jedyną w swoim rodzaju ekspresję wizualną i są obsługiwane w C700. Po wyprowadzeniu na wyjście EVF lub monitor, obraz jest rozciągany do 2,39: 1 po ściskaniu. Współczynnik powiększenia można ustawić na WYŁ / 2x / 1,33x, aby dopasować do używanej optyki anamorficznej.

Dziennik Canon

Zgodnie z tradycją aparatów z serii EOS C, cyfrowa kamera kinowa EOS C700 FF oferuje krzywe Canon Log, Canon Log 2 i Canon Log 3 do nagrywania.

Canon Log 2 podkreśla gradację postprodukcyjną i utrzymuje wyższą tonację w ciemnych obszarach w porównaniu do oryginalnego Canon Log. Dzięki tej krzywej w jednej ramce można zrealizować do 15 stopni zakresu dynamicznego.

Canon Log 3 wykorzystuje gamma zaprojektowaną w celu uproszczenia gradacji poprzez zaostrzenie ciemnych obszarów i dostosowanie gradacji, dzięki czemu gamma sprawia, że ​​szum jest mniej zauważalny i poszerza zakres dynamiczny, zachowując jednocześnie łatwość użytkowania Canon Log.

Dual Pixel CMOS AF

Dzięki pikselom z detekcją fazową pokrywającym 80% obszaru czujnika szybkie osiągnięcie dokładnego ustawienia ostrości za pomocą zgodnych obiektywów EF jest tak proste, jak wybranie obszaru i automatyczne ustawianie ostrości przez aparat. Wykrywanie twarzy zablokuje ostrość na twarzy w ramce i śledzi ją podczas przesuwania się przez ramkę. Można wybierać różne twarze wewnątrz ramki. Aby zapewnić płynność ustawiania ostrości, czułość można regulować w menu.

Inną funkcją Dual Pixel AF jest Guide Dual Pixel Focus Guide, szczególnie do ręcznego potwierdzania ostrości. Wybierz obszar wewnątrz ramki, a interfejs użytkownika pokaże, czy od tego momentu obiektyw jest z przodu, czy z tyłu. Po osiągnięciu krytycznej ostrości obszar natychmiast się potwierdzi.

Kontrola obiektywu

12-stykowe złącze obiektywu umożliwia zdalne sterowanie funkcjami ogniskowania, zoomu i przysłony zgodnego obiektywu, podobnie jak w przypadku obiektywu nadawczego.

Obsługa obiektywu B4

Dzięki osobno dostępnemu adapterowi mocowania obiektywu B4, tradycyjne obiektywy EN 2/3 "mogą być używane w sytuacjach, gdy obejmują duży zakres zoomu, pozostając stosunkowo kompaktowymi.

Intuicyjna obsługa

Oprócz kilku programowalnych przycisków, sześć klawiszy programowych otacza ekran sterowania po stronie operatora kamery. Każdy z sześciu przycisków można ustawić w celu łatwego i intuicyjnego dostosowania innego ustawienia aparatu. Ten system menu może być obsługiwany niezależnie od menu EVF. Głębsze ustawienia są dostępne za pomocą pokrętła, klawisza ustawień, a także znanych przycisków początkowych i powrotu.

Filtry ND

Podwójne zmotoryzowane koła filtrów utrzymują 2-, 4- i 6-stopniowe filtry ND. Gdy aparat jest ustawiony na rozszerzoną czułość ISO, kamera połączy koła filtrów, aby umożliwić ustawienia 8 i 10 stopni.

Obsługa przesyłania strumieniowego IP

Obsługa przesyłania strumieniowego IP umożliwia użytkownikom strumieniowe przesyłanie wideo online w czasie rzeczywistym podczas nagrywania. C700 może łączyć się ze zgodnymi dekoderami IP, oprogramowaniem do przesyłania strumieniowego IP i innymi urządzeniami, poprzez wbudowane połączenie Ethernet lub za pomocą osobno dostępnego adaptera Wi-Fi, aby umożliwić strumieniowe przesyłanie na żywo do witryn wideo lub programów informacyjnych w ramach istniejącej produkcji wideo i edycja przepływu pracy, na przykład w stacji radiowej.
Matryca Pełnoklatkowa matryca CMOS
System Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Tryby matrycy Pełnoklatkowy / Super 35 mm (kadrowanie) / Super 16 mm (kadrowanie)
Liczba efektywnych pikseli (tryb pełnoklatkowy) Około 18,69 megapikseli (5952 × 3140): w przypadku wybrania rozdzielczości 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 Około 17,52 megapikseli (5580 × 3140): w przypadku wybrania rozdzielczości 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Efektywny rozmiar ekranu matrycy 38,1 × 20,1 mm (o przekątnej 43,1 mm): w przypadku wybrania rozdzielczości 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 35,7 × 20,1 mm (o przekątnej 41,0 mm): w przypadku wybrania rozdzielczości 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Zakres dynamiki Canon Log 3: 14 stopni; Canon Log 2: 15 stopni / Canon Log:14 stopni; Wide DR
Wymienny blok matrycy Tak, w punkcie serwisowym
Procesor obrazu  
Typ Potrójny DIGIC DV 5
Obiektyw  
Mocowanie obiektywu Mocowanie Canon EF z funkcją Cinema Lock / mocowanie PL (zgodność z technologią Cooke /i) zależnie od wersji Mocowanie obiektywów B4 za pośrednictwem adaptera (EF lub PL)
Współczynnik powiększenia obiektywu (dla obiektywów z mocowaniem EF, w tym obiektywów Cinema Prime) Pełnoklatkowy: 4096 × 2160 / 2048 × 1080: Nil 3840 × 2160 / 1920 × 1080: X 1,06 Super 35 mm (kadrowanie): 4096 × 2160 / 2048 × 1080: X 1,46 3840 × 2160 / 1920 × 1080: X 1,53 Super 16 mm (kadrowanie): 4096 × 2160 / 2048 × 1080: X 2,92 3840 × 2160 / 1920 × 1080: X 3,07
Wymienne mocowanie obiektywu Tak, w punkcie serwisowym EF do PL lub PL do EF. 1
Korekcja winietowania TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr ND Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego
Sterowanie ostrością Mocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu) Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo
Sterowanie przysłoną Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota. 1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE. Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.
Obsługa technologii Cooke/I Tak (tylko mocowanie PL)
Obsługa obiektywów anamorficznych Tak
System stabilizacji obrazu W zależności od zastosowanego obiektywu
Nagrywanie  
Opcje nagrywania w formacie RAW Dysk Codex: 59.94P/50.00P. 5952 × 3140 / 5952 × 2532: 10 bitów 4096 × 2160 / 2048 × 1080: 12 bitów 29.97P / 23.98P / 25.00P / 24.00P.5952 × 3140 / 5952 × 2532 / 4096 × 2160 / 2048 × 1080: 12 bitów Zewnętrzny rejestrator przez SDI: 59.94P / 29.97P / 23.98P / 50.00P / 25.00P / 24.00P 4096 × 2160: 10 bitów
Nagrywanie wewnętrzne 2 karty CFast 2.0™ do nagrywania w trybie XF-AVC lub Pro Res, karta SD do nagrywania w trybie XF-AVC Proxy Karta SD jest używana również do przechowywania zdjęć (1920 × 1080) i aktualizacji oprogramowania, w tym aktualizacji oprogramowania modelu CODEX CDX-36150.
Czas nagrywania (karta CFast 2.0™ o pojemności 64 GB) XF-AVC – Intra: 810 Mb/s, 10 min; 160 Mb/s, 50 min XF-AVC Long GOP 50 Mb/s: 165 minut ProRes: 4K, ProRes422HQ 10 min 2K ProRes4444 25 min (25,00P)
Formaty nagrania Canon RAW .RMF, XF-AVC Intra, XF-AVC Long GOP. XF-AVC Proxy ProRes, Apple Quick File Format 4444XQ/4444/422HQ/422
Liczba klatek na sekundę W zależności od trybu nagrywania
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC na karcie pamięci CFast 2.0™ 4096 × 2160 YCC422 10 bitów / 3840 × 2160 YCC422, 10 bitów 2048 × 1080, YCC422, 10 bitów / 1920 × 1080, YCC422, 10 bitów 2048 × 1080, RGB444, 12 bitów / 1920 × 1080, RGB444, 12 bitów 2048 × 1080, RGB444, 10 bitów / 1920 × 1080, RGB444, 10 bitów Szybkość transmisji bitów: 810/440/410/310/225/210/170/160/90 Mb/s, wewnątrzklatkowa 50 Mb/s Long GOP w zależności od trybu nagrywania
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50Hz) przy nagrywaniu ProRes; dysk lub karta CFast zapewniająca maksymalną szybkość nagrywania. CFast 2.0™ lub CDX-36150: Pełnoklatkowy, Super 35mm (kadrowanie), 4K/UHD ProRes 422HQ, 10 bitów, 30 kl./s 2K/FHD ProRes 422HQ, 10 bitów, 60 kl./s, ProRes 4444 12 bitów, 60 kl./s Super 16 mm (kadrowanie) 2K/FHD ProRes 422HQ / ProRes 422, 10 bitów, 168 kl./s CDX-36150 Pełnoklatkowy, Super 35mm (kadrowanie), 4K/UHD ProRes 422HQ, 10 bitów, 60 kl./s 2K/FHD ProRes 4444XQ, 12 bitów, 60 kl./s Super 35 mm (kadrowanie) 2K/FHD ProRes 422HQ, 10 bitów, 72 kl./s
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (tryb 50 Hz) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD 2048 × 1080 YCC420 (8 bitów) / 1920 × 1080 YCC420 (8 bitów) Szybkość transmisji danych: 24/35 Mb/s Long GOP
Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie Tak. 1–168 kl./s, w zależności od trybu/rozdzielczości nagrywania. Dostępna jest opcja 168 kl./s
Zapis interwałowy nie
Rejestracja klatek nie
Buforowanie (w pamięci podręcznej) nie
Nagrywanie z przełączaniem tak
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) tak
Odwrotne skanowanie tak
Konwersja HD->SD nie
Nośniki zapisu zdjęć Karty pamięci SD/SDHC
Rozmiar zapisywanych zdjęć Około 930 KB w rozdzielczości 2048 × 1080; około 880 KB w rozdzielczości 1920 × 1080
System  
Monitor przebiegów Tak. Przez złącza MON.1/2, VIDEO lub HDMI (niedostępne przez wyjścia SDI 1–4) Wyświetlanie liniowe/liniowe i punktowe/wybór linii/wyświetlanie punktowe/RGB/YPrPb
Wyświetlacz przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji) Tak. Przez złącza MON.1/2, VIDEO lub HDMI (niedostępne przez wyjścia SDI 1–4)
Wykresy kolorów Dostępne są wykresy kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Patrz menu.
Wzmocnienie krawędzi Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
Zebra Poziom 1; Poziom 2; Obydwa Wyjście HD-SDI lub HDMI
Znaczniki Wł./Wył. (współczynnik proporcji obrazu, znacznik proporcji obrazu, obszar strefy bezpieczeństwa, strefa bezpieczeństwa, siatka, poziomo, środek)
EVF  
Wbudowany wizjer elektroniczny EVF nie
Opcjonalne akcesoria EVF Tak. Wizjer elektroniczny OLED, EVF-V70
Panel wyświetlacza  
Wyświetlacz kontrolny Kolorowy ciekłokrystaliczny o przekątnej 7,66 cm (3 cale), ok. 1,036 mln punktów
Wejścia/wyjścia  
Wejście audio 3-stykowe złącze XLR x 2, gniazdo stereo mini jack 3,5 mm (tylko wejście)
Wyjście słuchawkowe Gniazdo stereo typu mini jack 3,5 mm (tylko wyjście)
Wyjście wideo do monitora MON.1/MON.2: złącze BNC, tylko wyjście
HDMI Złącze HDMI (typ A) (tylko wyjście)
USB Nie
Wyjście SDI Złącze BNC (4 linie, tylko wyjście)
Kod czasowy Gniazdo BNC (wejście/wyjście)
Genlock Złącze BNC (tylko wejście/służy także jako złącze SYNC OUT)
Synch Złącze BNC (tylko wyjście/służy także jako złącze GENLOCK)
Wyjście komponentowe Nie
Złącze AV Nie
Wyjście DC Złącze DC 24 V 2 A jack Fisher 3-stykowe (tylko wyjście) Złącze DC 12 V 2 A jack LEMO 2-stykowe (tylko wyjście)
Wejście DC 4-stykowe złącze XLR
Złącze pilota zdalnego sterowania Złącze REMOTE A 2,5 mm stereo mini-mini jack (tylko wejście) Złącze REMOTE B okrągłe, 8-stykowe (dla RS-422)
Złącze sterowania bezprzewodowego Tak, dla WFT-E6B.WFT-E8
Złącze obiektywu Złącze 12-stykowe
Złącze Ethernet Złącze Ethernet (RJ45; obsługuje 1000 BASE-T)
Złącze CTRL Prawnie zastrzeżone dane techniczne firmy Canon, złącze LEMO 7-stykowe
Wyświetlanie tabeli LUT danych wejściowych TAK
Złącze wideo (dla wizjera EVF) Prawnie zastrzeżone dane techniczne firmy Canon (specjalne złącze 13-stykowe, tylko wyjście)
Inne informacje  
Kontrolka nagrywania Tak
Niestandardowe wybieranie pokrętłem Tak
Poziom kompensacji  
Pomiar ekspozycji Ręczna ekspozycja zależna od prędkości migawki, ustawień przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego oraz funkcji Push Auto Iris i Auto Iris
Korekcja ekspozycji Tak
Tryb automatycznej ekspozycji Tryb Auto Iris
Tryb Push Auto Iris Tak, wszystkie zgodne obiektywy dla modelu EF, tylko zgodne obiektywy Canon Cine Servo dla modelu PL
Blokada ekspozycji nie
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem tak
Czułość ISO Wyświetlanie co 1 stopień: [100], 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, [51200,102400] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane, gdy rozszerzona czułość ISO jest wyłączona. Dokładność do 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500, 3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600, [32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400] (---) W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
System autofokusa (tylko wersja EF) Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście
Rozmiary ramki AF (tylko wersja EF) Duży; odpowiednik mniej więcej 20% (w pionie) × 25% (w poziomie) zakresu wyświetlanego obrazu Mały; odpowiednik mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu Możliwość wyboru punktu AF na ponad 80% (w przybliżeniu) powierzchni czujnika
Tryby autofokusa (tylko wersja EF) One-Shot AF, ciągły AF i funkcja MF oparta na AF Wszystkie tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF jest ustawiony na AF. Tryb One-Shot AF
Funkcja AF z wykrywaniem twarzy Priorytet twarzy lub tylko twarze.
Prowadnica regulacji ostrości Wersja EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo Wersja PL: zgodne obiektywy Canon Cine Servo
Ustawienie wzmocnienia [-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB,30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB] [---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane, gdy rozszerzona czułość ISO jest wyłączona. W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON): od -2 dB do 54 dB W przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF): można ustawić dowolną wartość w zakresie od -2 dB to 42 dB, z przyrostem co 0,5 dB.
Czas naświetlania  
Tryby kontroli Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Czas naświetlania 1/1 do 1/2000, w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień
Kąt migawki 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
Regulacja częstotliwości 24,00 Hz* do 250,40 Hz (*) Częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę.
Niestandardowy tryb obrazu  
Nośnik zapisu Złącze HDMI (typ A) (tylko wyjście)
Główne ustawienia przyciemniania -50 do +50
Główne ustawienie czerni Od -50 do +50 dla każdego z kanałów R, G, B
Poziom gamma czerni Regulowany poziom, zakres i punkt
Nasycenie ciemnych obszarów Regulacja nasycenia kolorów w obszarach o niskiej jasności w zakresie od -50 do +50
Punkt przegięcia Regulacja właściwości ekspozycji, określenie punktu początkowego, szczytowego oraz nasycenia
Ostrość Adjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie
Selektywna redukcja szumów Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność.
Matryca kolorów Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieli AWB, ustawienie użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K / od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, żarówka, ustawienia (A/B)
Korekcja kolorów Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów
Poziom ustawienia -50 do +50, Wł./Wył.
Ograniczenie 100% IRE Ograniczenie wyjścia do 100% po regulacji konfiguracji
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS  
Informacje GPS (moduł dodatkowy) Szerokość i długość geograficzna / wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli  
Automatyczny TAK
Zaprogramowane ustawienia Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B
Dopasowanie balansu bieli Tak, do wcześniejszych modeli
Przesunięcie balansu bieli TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Regulacja balansu czerni TAK
Kod czasowy  
System zliczania Regen, RecRun, FreeRun, External, Hold (dla niektórych częstotliwości nagrywania klatek dostępny system Drop frame)
Ustawienie wartości początkowej Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie
Dźwięk  
Nagrywanie Nagrywanie wewnętrzne i Capture Drive: liniowe kodowanie PCM 48 KHz, 24-bity, 4- kanały RAW (wyjście SDI): liniowe kodowanie PCM 48 KHz, 16-bitów, 2-kanały Dostępne cyfrowe wejście po dwóch kanałach (XLR), wejście analogowe, standardy AES3 (48 kHz / 24-bity / 2 kanały).
Różne  
Wymiary (tylko korpus) (szer. × wys. × dł.) Model EF Około 167 × 154 × 327 mm Model PL Około 167 × 154 × 336 mm
Masa (sam korpus) EOS C700 FF EF: około 3440 g EOS C700 FF PL: około 3615 g, oba STC
Masa (akcesoria) Zespół uchwytu mikrofonu: około 80 g / podstawa z zaciskiem: około 120 g / Rączka: około 260 g / mocowanie modułu rozszerzającego: około 9 g / płyta wzmacniająca: Około 56 g / EVF-V70: około 830 g / SG-1: około 565 g / SU-15: około 930 g / OU-700: około 375 g / UC-V75: około 50 g / UC-V1000: około 450 g / kabel UN-5: około 80 g (2,8 oz.)
Zakres temperatury pracy W przybliżeniu od 0 do 40°C, wilgotność względna 85% W przybliżeniu od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%
Pozostałe produkty z kategorii
CANON ME20F-SH MULTI-PURPOSE

CANON ME20F-SH MULTI-PURPOSE

95 000,00 zł brutto77 235,77 zł netto
szt. Do koszyka
Canon EOS R5 C

Canon EOS R5 C

23 760,00 zł brutto19 317,07 zł netto
szt. Do koszyka
Canon EOS C200 Body

Canon EOS C200 Body

25 945,00 zł brutto21 093,50 zł netto
szt. Do koszyka
Canon C300 Mark II Body - Kamera Cyfrowa

Canon C300 Mark II Body - Kamera Cyfrowa

39 999,00 zł brutto32 519,51 zł netto
szt. Do koszyka
Canon EOS C100 Mark II

Canon EOS C100 Mark II

14 299,00 zł brutto11 625,20 zł netto
szt. Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu