wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wideo-Foto » Bezlusterkowce » Panasonic Lumix » Panasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat Bezlusterkowy
Panasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat BezlusterkowyPanasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat BezlusterkowyPanasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat BezlusterkowyPanasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat BezlusterkowyPanasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat BezlusterkowyPanasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat Bezlusterkowy
Panasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat Bezlusterkowy
Panasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat Bezlusterkowy
Panasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat Bezlusterkowy
Panasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat Bezlusterkowy
Panasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat Bezlusterkowy
Panasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat Bezlusterkowy

Panasonic DSLM LUMIX DC - S1H Aparat Bezlusterkowy

Panasonic

Dostępność: Niedostępny

Koszt wysyłki: od 16,00 zł

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 15 299,00 zł

Cena netto: 12 438,21 zł

Chwilowo niedostępny

  • Opis produktu
  • Specyfikacja
  • Wideo
 Panasonic DSLM LUMIX DC - S1H Bezlusterkowiec


alt


Nowo opracowany pełnoklatkowy sensor z technologią Dual Native ISO
Nowo opracowany pełnoklatkowy sensor CMOS 24,2 megapiksela aparatu LUMIX S1H korzysta z technologii Dual Native ISO. Czujnik obrazu może wykorzystywać dwuzakresowe ustawienie ISO, co pozwala zminimalizować zakłócenia i zapewnić doskonałą jakość obrazu od niskiej do wysokiej czułości. Ta funkcja wraz z Venus Engine zapewnia maksymalne ISO 51200 / rozszerzone ISO 204800 w celu uzyskania minimalnego poziomu szumów przy wysokiej czułości i pięknego odwzorowania ciemnych obszarów w kadrze. Ponadto filtr niskoprzepustowy skutecznie ogranicza efekt mory. Tam, gdzie wymagane są profesjonalne zdjęcia w słabym oświetleniu, aparat LUMIX S1H jest gotowy do działania.

 
Szeroki zakres formatów zapisu umożliwiający fotografowanie każdego typu
Dzięki szerokiemu zakresowi trybów nagrywania LUMIX S1H nadaje się dla każdej branży, od filmowej po telewizyjną. Oprócz trybów C4K/4K 60p/50p* 4:2:0 10-bit i C4K/4K 30p/25p/24p 4:2:2 10-bit aparat obsługuje teraz 6K/24p 4:2:0 10-bit w formacie 3:2 oraz 5,9K 30p/25p/24p 4:2:0 10-bit w formacie 16:9. Dostępny jest również tryb anamorficzny w 4K. Ultrawysoka jakość obrazu, wszechstronność i ekspresywność – LUMIX S1H jest przygotowany na dzisiejsze wymagające sesje zdjęciowe.  W ustawieniach Super 35 mm i PIXEL/PIXEL.

 
10-bitowe wewnętrzne nagrywanie w formacie 4:2:2 / Wyjście HDMI
Aparat zapewnia wyjątkowo bogaty profil koloru, umożliwiając nagrywanie filmów w formacie C4K/4K 30p/25p/24p 4:2:2 10 bitów. Przy nagrywaniu 10-bitowym aparat zapewnia wyjście HDMI w 10-bitowym formacie 4:2:2, umożliwiając przechwytywanie obrazu wysokiej jakości przy użyciu zewnętrznego rejestratora. 10-bitowy format 4:2:2 mieści około 128 razy więcej informacji niż 8-bitowy format 4:2:0 i może odwzorować ponad 1 mld kolorów. Ta ogromna ilość informacji o kolorze jest niezwykle przydatna w postprodukcji, umożliwiając dynamiczne i radykalne dostosowanie barw, a nawet przekształcanie scen dziennych w sceny nocne. Nowe, ekscytujące możliwości filmów w jakości 4K zawdzięczamy wykorzystaniu mocy twórczej aparatu pełnoklatkowego. * HDMI, logo HDMI oraz High Definition Multimedia Interface są znakami towarowymi lub zarejestrowanymi znakami HDMI Licensing LLC w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.

 
V-Log/V-Gamut z 14+ stopniami zakresu dynamiki
Oferuje zgodność z Cinema VariCam Look, 14+ stopni zakresu dynamiki, bardzo szerokie spektrum kolorów, oraz preinstalowane V-Log i V-Gamut. Użytkownicy mogą cieszyć się imponująco dokładnym odwzorowaniem kolorów, subtelnymi przejściami od obszarów ciemnych do rozjaśnień oraz precyzyjną kontrolą danych barw w postprodukcji. Efektem końcowym jest bardziej kreatywne i zadowalające oddanie kolorów. Ponadto materiał zapisany przy użyciu LUMIX S1H może być bez problemu edytowany z materiałem pochodzącym z kamer VariCam. Kolejną wygodną funkcją jest wyświetlanie zastosowanego LUT na wyświetlaczu aparatu. V-Log aparatu LUMIX S1H oferuje 14+ stopni zakresu dynamiki, co odpowiada wymaganiom PQ HDR, natomiast V-Gamut pokrywa pełne spektrum kolorów HDR, umożliwiając użytkownikom wykonywanie zdjęć HDR w dowolnym miejscu i o każdej porze.

 
Pierwszy bezlusterkowy pełnoklatkowy aparat cyfrowy z wentylatorem zapewnia nieograniczone nagrywanie filmu
LUMIX S1H to pierwszy jednoobiektywowy bezlusterkowy pełnoklatkowy aparat cyfrowy, w którym zastosowano wentylator jako wyposażenie standardowe – cechę spotykaną zwykle jedynie w aparatach profesjonalnych, Wentylator jest częścią nowo opracowanej konstrukcji odprowadzającej ciepło, która wspiera nieograniczone nagrywanie filmów. Konstrukcja odporna na kurz i zachlapania, niskie wibracje zapewniające minimalny wpływ na system stabilizacji obrazu oraz nadzwyczaj cicha praca to pozostałe cechy uzupełniające ten nowy projekt. Wentylator może być wykorzystywany w czterech różnych ustawieniach. Na przykład AUTO1 włącza wentylator wkrótce po rozpoczęciu fotografowania, aby ograniczyć temperaturę i umożliwić dłuższe wykonywanie zdjęć. AUTO2 kładzie nacisk na cichą pracę i pozostawia wentylator wyłączony w jak największym zakresie.

Wśród pełnoklatkowych cyfrowych bezlusterkowych aparatów jednoobiektywowych na dzień 27 sierpnia 2019 r. Odporność na kurz i zachlapanie nie gwarantuje, że uszkodzenie nie wystąpi w przypadku bezpośredniego kontaktu aparatu z kurzem i wodą. LUMIX S1H to pierwszy jednoobiektywowy bezlusterkowy pełnoklatkowy aparat cyfrowy, w którym zastosowano wentylator jako wyposażenie standardowe – cechę spotykaną zwykle jedynie w aparatach profesjonalnych, Wentylator jest częścią nowo opracowanej konstrukcji odprowadzającej ciepło, która wspiera nieograniczone nagrywanie filmów. Konstrukcja odporna na kurz i zachlapania, niskie wibracje zapewniające minimalny wpływ na system stabilizacji obrazu oraz nadzwyczaj cicha praca to pozostałe cechy uzupełniające ten nowy projekt. Wentylator może być wykorzystywany w czterech różnych ustawieniach. Na przykład AUTO1 włącza wentylator wkrótce po rozpoczęciu fotografowania, aby ograniczyć temperaturę i umożliwić dłuższe wykonywanie zdjęć. AUTO2 kładzie nacisk na cichą pracę i pozostawia wentylator wyłączony w jak największym zakresie. Wśród pełnoklatkowych cyfrowych bezlusterkowych aparatów jednoobiektywowych na dzień 27 sierpnia 2019 r. Odporność na kurz i zachlapanie nie gwarantuje, że uszkodzenie nie wystąpi w przypadku bezpośredniego kontaktu aparatu z kurzem i wodą.

 

Matryca CMOS 24,2 Mpx: najwyższa czułość i jakość obrazu
Niezależnie od tego, czy robisz zdjęcia czy nagrywasz filmy, aparat LUMIX S1 pozwala na tworzenie zapierających dech w piersiach dzieł bez kompromisów. Matryca CMOS 24,2 Mpx zapewnia odpowiednią ilość światła na każdy piksel, dzięki czemu gwarantuje szeroki zakres dynamiczny i ostre naturalne ujęcia nawet przy wysokiej czułości. Wykorzystanie mocy procesora Venus Engine pozwala na ustawienie czułości na imponującym poziomie ISO 51200. Zawodowi fotografowie i operatorzy z pewnością docenią takie połączenie niezwykłej czułości z doskonałą jakością obrazu.
 

Procesor Venus Engine gwarantuje piękny obraz
Dzięki połączeniu zaawansowanej matrycy CMOS z procesorem Venus Engine 10 można odwzorować wyjątkowe bogactwo kolorów oraz uzyskać naturalnie wyglądające tekstury. Funkcje Multipixel Luminance Generation oraz Intelligent Detail Processing zapewniają odpowiednią jasność i silny kontrast. Funkcja Three-Dimensional Color Control gwarantuje bogactwo kolorów zarówno w ciemnych, jak i jasnych odcieniach, a funkcja precyzyjnej redukcji szumów Multi Process NR sprawia, że obrazy wyglądają niezwykle atrakcyjnie nawet przy wysokiej wartości ISO.
 

Stabilizacja Dual I.S. 2 w 5 osiach : w mig uchwycisz niezwykle wyraźne obrazy
Rób zdjęcia z ręki, nie martwiąc się o wstrząsy: pomoże Ci w tym inteligentny system stabilizacji obrazu w 5 osiach Dual I.S. 2. Kompensacja ta odpowiada 6-krotnemu zwiększeniu czasu trwania ekspozycji, co oznacza, że można stosować wolniejszą, 6-krokową migawkę — nawet przy najdłuższej ogniskowej Aparat LUMIX S1 eliminuje wstrząsy zarówno korpusu, jak i obiektywu, nawet w trybie tele. Funkcja ta działa także podczas robienia zdjęć i nagrywania filmów (w tym filmów w rozdzielczości 4K). Zaawansowana funkcja stabilizacji korpusu w pięciu osiach z kompensacją 5,5-punktową koryguje drgania wszystkich obiektywów, w tym także obiektywów niewyposażonych w optyczny stabilizator obrazu.

 
Płynne nagrywanie wideo w rozdzielczości 4K i z szybkością klatek 60p/50p
Technologia 4K firmy Panasonic w połączeniu z nową matrycą CMOS i nowym procesorem Venus Engine umożliwia nagrywanie spektakularnych wideo w rozdzielczości 4K i w formacie pełnoklatkowym. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii nawet gwałtowne ruchy są płynz szybkością klatek 60p/50p (QFHD 4K: 3840 x 2160 MP4)ne i naturalne.
Aparat LUMIX S1 zaprojektowano, mając na uwadze doskonałe rozpraszanie ciepła, aby umożliwić nagrywanie w jakości 4K z szybkością 30p/25p/24p oraz w jakości Full HD bez ograniczeń czasowych. Dzięki możliwości długotrwałego nagrywania aparat ten to doskonały wybór do wielu profesjonalnych zastosowań, takich jak filmy dokumentalne z długimi ujęciami czy obserwacja dzikich zwierząt.


 
Nagrywanie wewnętrzne w 10-bitowej jakości 4:2:2 (opcjonalnie)
Chcąc sprostać oczekiwaniom profesjonalistów, aparat LUMIX S1 będzie oferował nagrywanie wewnętrzne w 10-bitowej jakości 4:2:2, nagrywanie w 10-bitowej jakości 4:2:2 w 4K 60p/50p z wyprowadzaniem sygnału HDMI w czasie rzeczywistym, a także oprogramowanie V-Log z kluczem aktualizacji oprogramowania (sprzedawanym oddzielnie). Wideo w 10-bitowej jakości 4:2:2 zajmuje ok. 128 razy więcej miejsca niż wideo w 8-bitowej jakości 4:2:0. Jest w stanie przedstawić ponad miliard kolorów. Tak ogromna ilość danych kolorów ceniona jest w procesie postprodukcji. Umożliwia dynamiczną i znaczną zmianę kolorów, a nawet zmianę scen dziennych w nocne. Ponadto wideo w jakości 4K z szybkością 30p/25p/24p można rejestrować z zastosowaniem mnożnika ogniskowej 1,0x oraz pełnego odczytu pikseli. Nowe, ekscytujące możliwości filmów w jakości 4K zawdzięczamy wykorzystaniu mocy twórczej aparatu pełnoklatkowego.

 
Wizjer Real View Finder o rozdzielczości 5760 tys. punktów
Największy w swojej klasie wizjer Real View Finder szczyci się najwyższą rozdzielczością na świecie — 5760 tys. punktów. Dzięki niewiarygodnie wyraźnemu i ostremu obrazowi odniesiesz wrażenie, że patrzysz na obiekt gołym okiem, co pozwoli Ci lepiej się skoncentrować.

 
Wytrzymały korpus na każde warunki pogodowe
Wytrzymały korpus jest gotowy na wyzwania w każdych warunkach pogodowych. Rama głównej konstrukcji aparatu w pełni odlana ze stopu magnezu jest bardzo wytrzymała. Wszystkie miejsca łączenia, przełączniki i przyciski są odpowiednio uszczelnione. Cały aparat jest odporny na pył i zachlapania oraz przystosowany do użytkowania w temperaturze nawet -10°C. Dzięki wszystkim swoim cechom z aparatu można skutecznie i przyjemnie korzystać w najróżniejszych warunkach pogodowych.

 

TYP

 
Typ Bezlusterkowy aparat cyfrowy
Nośniki do nagrywania Karta pamięci XQD, karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC*
Nośniki do nagrywania *Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.
Mocowanie obiektywu  Mocowanie L-Mount

 

PRZETWORNIK OBRAZU

 
Typ Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm)
Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela
Proporcje / Filtr kolorów 3:2 / Filtr kolorów podstawowych
System redukujący kurz Filtr fal ultradźwiękowych

 

FORMAT ZAPISU ZDJĘĆ

 
Zdjęcia JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW, HLG Photo (CTA-2072)
6K PHOTO/ 4K PHOTO 6K PHOTO: MP4 (H.265/HEVC, format audio: AAC (2 kan.))
6K PHOTO/ 4K PHOTO 4K PHOTO: MP4 (H.264/MPEG-4 AVC, format audio: AAC (2 kan.))
6K PHOTO/ 4K PHOTO Wyodrębnione zdjęcia: JPEG (DCF, Exif 2.31)
Współczynnik proporcji 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 3:2 6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 3:2 5184x3456(6K PHOTO) / 3504x2336(4K PHOTO) / 5984x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3232x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 4:3 5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 4:3 4992x3744(6K PHOTO) / 3328x2496(4K PHOTO) / 5312x3984(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2880x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 16:9 6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 16:9 3840x2160(4K PHOTO) / 5888x3312(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 3840x2160(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 1:1 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. Plik RAW.
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 1:1 2880x2880(4K PHOTO) / 4000x4000(HLG PHOTO, pełna rozdzielczość) / 2144x2144(HLG PHOTO, rozdzielczość 4K)
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 65:24 6000x2208(L)
Podczas korzystania z obiektywów pełnoklatkowych / 2:1 6000x3000(L)
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 3:2 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S)
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 4:3 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S)
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 16:9 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S)
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 16:9 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S)
Podczas korzystania z obiektywów APS-C / 1:1 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S)
Jakość obrazu RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard
Przestrzeń barw sRGB, AdobeRGB

 

FORMAT ZAPISU WIDEO
 
Format zapisu pliku MP4: H.264/MPEG-4 AVC (format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/16 bitów), AAC (2 kanały)), MP4 HEVC: H.265/HEVC (format audio: AAC (2 kan.))
Format zapisu pliku AVCHD Progressive (format audio: Dolby Audio 2 kanały), AVCHD (format audio: Dolby Audio (2 kanały))
MP4 [4K] 3840 x 2160 59,94p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)
MP4 [4K] 3840 x 2160 50,00p, 150 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (LPCM)
MP4 [4K] 3840 x 2160 29,97p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4 [4K] 3840 x 2160 25,00p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4 [4K] 3840 x 2160 23,98p, 100 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4 [FHD] 1920x1080 59,94p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4 [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4 [FHD] 1920x1080 29,97p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4 [FHD] 1920x1080 25,00p, 20 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (AAC)
MP4 HEVC [4K] 3840x2160 29,97p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG)
MP4 HEVC [4K] 3840x2160 25,00p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG)
MP4 HEVC [4K] 3840x2160 23,98p, 72 Mb/s (4:2:0, 10 bitów, LongGOP) (AAC) (HEVC, nagrywanie w HLG)
AVCHD Progressive AVCHD** [FHD] 1920x1080 50,00p, 28 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio)
AVCHD Progressive AVCHD** [FHD] 1920x1080 50,00i, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 25,00 kl./s)
AVCHD Progressive AVCHD [FHD] 1920x1080 50,00i, 17 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio) (dane wyjściowe z matrycy: 50,00 kl./s)
AVCHD Progressive AVCHD [FHD] 1920x1080 23,98p, 24 Mb/s (4:2:0, 8 bitów, LongGOP) (Dolby Audio)
MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 60 kl./s)
MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 50 kl./s)
MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [4K] 3840x2160 23,98p (dane wyjściowe z matrycy: 48 kl./s)
MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 29,97p (dane wyjściowe z matrycy: 180 kl./s / 150 kl./s)
MP4 Szybkie nagrywanie wideo Przy wyborze trybu Creative Video. [FHD] 1920x1080 25,00p (dane wyjściowe z matrycy: 150 kl./s / 125 kl./s)
Czas ciągłego nagrywania (filmy) Około 150 min (wyświetlacz tylny), 140 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD.
Faktyczny czas nagrywania (filmy) Około 75 min (wyświetlacz tylny), 70 min (LVF) w trybie [AVCHD/FHD/60p] Z obiektywem S-R24105 i kartą pamięci SD.
WIZJER  
Typ Wizjer OLED Live View Finder
Piksele Około 5760 tys. punktów
Pole widzenia / Powiększenie Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2
Dystans widzenia / Regulacja dioptrii Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 - +2,0 (dpt)
Czujnik oczu Tak
Prędkość wyświetlacza 120 kl./s / 60 kl./s
Opóźnienie wyświetlania Około 0,005 s
  WYŚWIETLACZ TYLNY
 
Typ Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym
Rozmiar monitora Możliwość odchylania w trzech osiach, 3,2 cala (8,0 cm), proporcje 3:2
Piksele Około 2100 tys. punktów
Pole widzenia ok. 100%

 

REGULACJA OSTROŚCI
 
Typ Kontrastowy system AF
Technologia DFD Tak
Tryb ustawiania ostrości AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF
Tryb AF Automatyczne wykrywanie (Twarz, Oczy, Ciało, Zwierzę) / Śledzenie / 225-obszarowy / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa (kwadratowa) / Strefa (owalna) / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint / Niestandardowy 1, 2, 3
(funkcja dotyku jest dostępna dla pełnego obszaru) (skalowalny rozmiar kadru AF i elastyczna pozycja AF)
Zakres wykrywania AF EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS)
Niestandardowe ustawienie AF Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu
Lampka wspomagania autofokusa Tak
Blokada AF Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF
Post Focus / Focus Stacking Tak/Tak
Inne AF-ON, AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, Priorytet ostrości/migawki, Szybki AF, Ciągły AF (podczas nagrywania filmów), AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ustawienie zakresu punktów AF, AF+MF, MF Guide, MF Assist, Touch MF Assist, Focus Peaking, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, migawka dotykowa, przełączanie ostrości w pionie/w poziomie, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF

 

KONTROLA EKSPOZYCJI
 
System pomiaru światła 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania
Tryb pomiaru światła Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony
Zakres pomiaru EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100)
Tryb ekspozycji Program AE / Priorytet przysłony AE / Priorytet migawki AE / Ekspozycja manualna
Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa) Auto / 50* / 100 / 200 / 400 / 800 / 1600 / 3200 / 6400 / 12800 / 25600 / 51200 / 102400* / 204800* (możliwość zmiany na krok 1/3 EV) *Rozszerzone ISO
Kompensacja ekspozycji 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów)
Blokada AE Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE

 

BALANS BIELI
 
Balans bieli AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4
Regulacja balansu bieli zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone
Ustawienie temperatury barwowej 2500–10000K w 100K

 

MIGAWKA
 
Typ Migawka szczelinowa
Czas otwarcia migawki Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8000 – 60
Czas otwarcia migawki Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60
Czas otwarcia migawki Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000 – 60
Czas otwarcia migawki Filmy: 1/16 000 – 1/25
Żywotność migawki Około 400 000 zdjęć
Samowyzwalacz 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s
Pilot zdalnego sterowania Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie)
Tryb cichy / Tryb migawki Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR)

 

6K PHOTO / 4K PHOTO
 
Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych 6K PHOTO: 30 kl./s
Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych 4K PHOTO: 60 kl./s, 30 kl./s
Informacje EXIF Tak (każdy plik JPEG wykadrowany z pliku seryjnego 6K/4K jest zgodny ze standardem EXIF).

 

LAMPA BŁYSKOWA
 
Rodzaj lampy błyskowej Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie)
Tryb lampy błyskowej Auto* / auto/redukcja czerwonych oczu* / wł. wymuszenie / wł. wymuszenie/redukcja czerwonych oczu / powolna synchronizacja / powolna synchronizacja/redukcja czerwonych oczu / wył. wymuszenie *Tylko w trybie iA.
Synchronizacja lampy błyskowej Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę
Regulacja mocy lampy błyskowej 1/3 EV z krokiem ±3 EV
Prędkość synchronizacji Poniżej 1/320 s *Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/320 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S.
Sterowanie bezprzewodowe Tak (podczas korzystania z lampy błyskowej DMW-FL200L / FL360L / FL580L (sprzedawane oddzielnie)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan.
Gniazdo synchronizacji lampy błyskowej Tak

STYL ZDJĘĆ

STYL ZDJĘĆ
 
  Standardowy / Żywy / Naturalny / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochrome / L. Monochrome D / Cinelike D / Cinelike V / Like709 / Standardowy (HLG) / Monochromatyczny (HLG) / Like2100 / Mój styl zdjęć 1-10
Regulacja obrazu Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB
*Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć.

 

PRZYCISK FUNKCYJNY
 
NAGRYWANIE Komp. ekspozycji / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Zdjęcie HLG / Tryb wysokiej rozdzielczości / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Tryb ekspozycji / Tryb AF/MF / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa prędkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / zakres punktów AF / ustawianie strefy ostrości / tryb lampy błyskowej / regulacja lampy błyskowej / konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / tryb napędu / 1 zdjęcie 6K/4K PHOTO / bracketing / tryb cichy / stabilizacja obrazu / typ migawki / zewn. telekonwerter / zmniejszanie migotania (zdjęcia) / Post-Focus / format nagrywania filmów / jakość zapisu filmów / wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / regulacja poziomu nagrywania dźwięku / regulacja kierunkowości mikrofonu / stabilizacja obrazu / elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Q.MENU / przełącznik nagrywania/odtwarzania / nagrywanie wideo / przełącznik wizjera/wyświetlacza / powiększenie wyświetlacza / przełącznik obsługi pokrętłem / podgląd / stały podgląd / wskaźnik poziomu / histogram / linie siatki zdjęcia / poprawa jakości podglądu na żywo / monochromatyczny podgląd na żywo / tryb nocny / styl wizjera/wyświetlacza / podgląd zdjęcia/wideo / wzór zebry / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / funkcja Sheer Overlay / zakres stanu I.S. / sterowanie pierścieniem ostrości/powiększeniem / docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych
ODTWARZANIE Powiększenie z punktu AF / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / obróbka RAW / zbiorcze zapisywanie zdjęć 6K/4K PHOTO / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / tryb nocny / zmiana gniazda karty / Wi-Fi / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / odtwarzanie zdjęć 6K/4K / brak ustawienia / przywracanie ustawień domyślnych

 

INTERFEJS
 
USB SuperSpeed USB 3.1 typ C pierwszej generacji
HDMI*** Przekazywanie sygnału do monitora 4:2:2 8 bitów (z wyjątkiem [4K/60p]/[4K/50p]) / 4:2:0 8 bitów
HDMI*** Odtwarzanie HDMI typ A / VIERA Link
HDMI*** Odtwarzanie Wideo: Auto / 4K/50p / 4K/25p / 1080p / 1080i / 720p / 576p
HDMI*** Odtwarzanie Audio: Stereo
Wyjście audio/wideo Nie
Wejście zdalnego sterowania φ2,5mm
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio Możliwość wyboru MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE.
Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio Tryby Stereo/Obiektyw Auto/Kierunkowy /Super kierunkowy/Ręczny są dostępne tylko po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawany oddzielnie).
Wyjście słuchawek φ3,5 mm
Mikrofon Stereo, redukcja szumu wiatru: WYŁ. / niska* / standardowa / wysoka *tylko po podłączeniu DMW-MS2 (opcjonalnie).
Głośnik Monofoniczny
Gniazdo karty Gniazdo 1: Karta pamięci XQD
Gniazdo karty Gniazdo 2: Karta pamięci SD, karta pamięci SDHC*, karta pamięci SDXC*
Gniazdo karty *Zgodność ze standardem UHS-I / UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC.

 

TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA
 
Wi-Fi 2,4 GHz (STA/AP) (IEEE 802.11 b/g/n)
Wi-Fi Wi-Fi 5 GHz (STA) (IEEE 802.11 a/n/ac) *Pasmo Wi-Fi 5 GHz w niektórych krajach jest niedostępne.
Wi-Fi 1-13, 36, 40, 44, 48, 52, 56, 60, 64, 100, 104, 108, 112, 116, 120, 124, 128, 132, 136, 140
Bluetooth Bluetooth® 4.2 (Bluetooth Low Energy (BLE))

 

MOC
 
Bateria Akumulator Li-ion (7,4 V, 3050 mAh, 23 Wh) (dołączony)
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci XQD Około 380 zdjęć (wyświetlacz tylny), 360 zdjęć (LVF), 1 100 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci XQD W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci SD Około 400 zdjęć (wyświetlacz tylny), 380 zdjęć (LVF), 1 150 zdjęć (LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R24105
Czas działania baterii (standard CIPA)/ W przypadku użycia karty pamięci SD W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę.
Uchwyt z akumulatorem DMW-BGS1 (sprzedawany oddzielnie)

 

WYMIARY / CIĘŻAR
 
Wymiary (szer. x wys. x dł.) Około 148,9 x 110,0 x 96,7 mm / 5,86 x 4,33 x 3,81 cala (oprócz elementów wystających)
Masa Około 1021 g (1 karta pamięci XQD, bateria, korpus)
Masa Około 1017 g (1 karta pamięci SD, bateria, korpus)
Masa Około 899 g (tylko korpus)
 
Pozostałe produkty z kategorii
Panasonic Lumix DC-S1 - Aparat Bezlusterkowy

Panasonic Lumix DC-S1 - Aparat Bezlusterkowy

11 490,00 zł brutto9 341,46 zł netto
szt. Do koszyka
Aparat Panasonic LUMIX S5IIX body

Aparat Panasonic LUMIX S5IIX body

11 999,00 zł brutto9 755,28 zł netto
szt. Do koszyka
Panasonic LUMIX DMC-G80 - Aparat Bezlusterkowy

Panasonic LUMIX DMC-G80 - Aparat Bezlusterkowy

3 149,00 zł brutto2 560,16 zł netto
szt. Do koszyka
Aparat Panasonic LUMIX S5II body

Aparat Panasonic LUMIX S5II body

10 499,00 zł brutto8 535,77 zł netto
szt. Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu