wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wideo-Foto » Kamery PTZ » Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)
Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)
Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)
Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)
Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)
Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)
Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)

Sony FR7 PTZ Cinema Line FR7 (ILME-FR7)

Sony

Dostępność: Na zamówienie

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Kod producenta: ILME-FR7

Kod EAN: 4548736141872

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 52 059,00 zł

Cena netto: 42 324,39 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja
  • Produkty powiązane (2)

Kamera PTZ Sony FR7
 

 


Ta zaawansowana kamera oferuje niezrównane możliwości dzięki swojej funkcjonalności i wyjątkowym specyfikacjom. Dzięki matrycy pełnoklatkowej oraz możliwości wymiany obiektywów, możesz osiągnąć niesamowite efekty w każdej sytuacji.


Pełnoklatkowa Matryca

Sony ILME-FR7 została wyposażona w matrycę pełnoklatkową, co oznacza, że rejestruje obrazy w najwyższej jakości i precyzji. Dzięki temu możesz cieszyć się bogatymi detalami, realistycznymi kolorami i szerokim zakresem dynamicznym. Niezależnie od tego, czy fotografujesz pejzaże, portrety czy nagrywasz filmy, ta matryca zapewnia wyjątkową jakość w każdym ujęciu.


Wymienne Obiektywy

Wielkim atutem kamery Sony ILME-FR7 jest również możliwość wymiany obiektywów. Dzięki temu możesz dostosować swoje wyposażenie do różnych sytuacji fotograficznych. Wybierając szerokokątne obiektywy, możesz uwiecznić rozległe krajobrazy lub zastosować teleobiektyw, aby zbliżyć się do odległych obiektów. Możliwość wymiany obiektywów daje Ci nieograniczone możliwości twórcze i pozwala na eksplorację różnych stylów i technik fotografowania.


Dodatkowe Korzyści

Dodatkowo, kamera Sony ILME-FR7 posiada szereg zaawansowanych funkcji, które ułatwiają Twoją pracę. Szybki autofokus pozwala na precyzyjne ustawienie ostrości w ułamku sekundy, a zaawansowane systemy stabilizacji obrazu eliminują drgania i drżenia, zapewniając płynne i stabilne nagrania nawet podczas ruchu.

Niezapomniane chwile zasługują na najlepszą jakość. Dlatego kamera Sony ILME-FR7 to doskonały wybór dla każdego entuzjasty fotografii i filmowania, który pragnie tworzyć profesjonalne i artystyczne treści. Przekonaj się sam, jak wiele możliwości oferuje ta kamera i odkryj nowe wymiary swojej kreatywności.


Doskonałe Narzędzie do Transmisji na Żywo

Dodatkowo, kamera Sony ILME-FR7 jest również doskonałym narzędziem do transmisji na żywo. Dzięki swojej funkcji PTZ (pan-tilt-zoom), umożliwia płynne ruchy kamery w zakresie poziomym, pionowym i zoomu. To niezwykle przydatne, gdy chcesz transmitować wydarzenia na żywo, takie jak konferencje, koncerty czy transmisje sportowe.

Dzięki funkcji PTZ kamery Sony ILME-FR7 możesz zdalnie sterować ustawieniami kamery, aby skupić się na ważnych momentach. Możesz płynnie obracać kamerę, aby uchwycić każdy szczegół z różnych kątów, a także powiększać obraz, aby oddać emocje i atmosferę wydarzenia. To nie tylko zapewnia doskonałą jakość obrazu, ale także tworzy dynamiczną i angażującą transmisję na żywo dla widzów.

Korzystanie z kamery Sony ILME-FR7 do transmisji na żywo niesie wiele korzyści. Po pierwsze, zapewnia profesjonalną jakość obrazu, dzięki czemu Twoja transmisja będzie wyglądać imponująco i przyciągać uwagę widzów. Po drugie, funkcja PTZ umożliwia elastyczne dostosowanie kadru w trakcie transmisji, co zapewnia pełną kontrolę nad prezentowaną treścią. Po trzecie, łatwa obsługa i interfejs kamery sprawiają, że transmitowanie na żywo staje się prostsze i bardziej intuicyjne.
 

S-Cinetone

Jednym z głównych atutów kamery Sony FR7 jest jej doskonała jakość obrazu. Wyposażona w zaawansowaną matrycę i system przetwarzania obrazu, kamera potrafi rejestrować obrazy o niesamowitej ostrości, bogatych detalach i żywych kolorach. Niezależnie od warunków oświetleniowych, kamera Sony FR7 dostarcza imponujące rezultaty, zapewniając profesjonalny wygląd Twoich nagrań.
 

S-Log3, S-Gamut3

Ważnym elementem kamery Sony FR7 są różnorodne kodeki wideo, które umożliwiają elastyczne dostosowanie parametrów rejestrowanego materiału. Dzięki wsparciu dla zaawansowanych kodeków, takich jak XAVC-S, AVC/H.264 i HLG (Hybrid Log-Gamma), masz pełną kontrolę nad jakością i formatem plików wideo. Kodeki te pozwalają na zapisanie wysokiej jakości materiałów wideo, zachowując przy tym efektywność przestrzeni dyskowej.
 

Wbudowane Filtry ND

Kamera Sony FR7 posiada również regulowany filtr ND (Neutral Density), który umożliwia kontrolę nad ilością padającego światła. Ten funkcjonalny filtr jest niezwykle przydatny w różnych warunkach oświetleniowych, umożliwiając dostosowanie ekspozycji bez konieczności zmiany przysłony lub czasu migawki. Dzięki temu możesz swobodnie eksperymentować z głębią ostrości i zachować pełną kontrolę nad estetyką Twojego obrazu.
 

Slowmotion 4K 120p

Jeśli chodzi o liczbę klatek na sekundę, kamera Sony FR7 oferuje szeroki zakres możliwości. Możesz nagrywać wideo w wysokiej rozdzielczości przy wysokich prędkościach klatek, co pozwala na płynne odtwarzanie i zachowanie szczegółów w dynamicznych scenach. Dodatkowo, tryb slow motion umożliwia rejestrowanie ekscytujących momentów w wyjątkowo płynny i efektowny sposób.
 

Jedyna W Swoim Rodzaju

Wniosek? Kamera Sony ILME-FR7 to wszechstronne narzędzie, które łączy w sobie funkcje kamery pełnoklatkowej, możliwość wymiany obiektywów oraz zaawansowane funkcje PTZ do transmisji na żywo. To idealne rozwiązanie dla wszystkich entuzjastów fotografii, filmowania i tworzenia profesjonalnych transmisji na żywo, którzy pragną osiągnąć doskonałe wyniki i zaspokoić najbardziej wymagające potrzeby.

Dane ogólne

 
MOCOWANIE OBIEKTYWU Mocowanie typu E

Wymiary i waga

 
MASA (TYLKO JEDNOSTKA CENTRALNA) (W PRZYBLIŻENIU) Około 4,6 kg (sam korpus)
WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (KORPUS BEZ WYSTAJĄCYCH ELEMENTÓW) (W PRZYBLIŻENIU) Około 227 × 289 × 233 mm (korpus bez wystających elementów)

Zasilanie

 
ZASILANIE Napięcie stałe 19,5 V, PoE++ (zgodność z IEEE802.3bt Type 4 Class 8) 41,1–57,0 V
POBÓR MOCY ≤ 80 W (napięcie stałe 19,5 V) / ≤ 71,3 W (PoE++)

Praca

 
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY Od 0°C do 40°C
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRZECHOWYWANIA Od –20°C do +60°C
UCHWYT SUFITOWY Tak (z opcjonalnym uchwytem sufitowym)
LAMPKA KONTROLNA Z lewej (×1) / z prawej (×1), czerwona/zielona

Format zapisu (film)

 
XAVC INTRA XAVC-I DCI4K 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 24p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s; MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 59,94p: CBR, maks. przepływność 222 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 50p: CBR, maks. przepływność 223 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 29,97p: CBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 25p: CBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 23,98p: CBR, maks. przepływność 89 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264
XAVC LONG XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L HD 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L HD 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC

Format zapisu (dźwięk)

 
FORMAT ZAPISU (DŹWIĘK) LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały

Liczba klatek na sekundę podczas zapisu

 
XAVC INTRA XAVC-I DCI4K: 4096 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, 24p; XAVC-I QFHD: 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-I HD: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p
XAVC LONG XAVC-L QFHD: 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-L HD 50: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-L HD 35: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p

Czas nagrywania/odtwarzania

 
XAVC INTRA XAVC-I DCI4K/QFHD 59,94p, karta CEA-G160T (160 GB): około 30 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 15 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 36 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 17 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 29,97p, karta CEA-G160T (160 GB): około 60 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 29 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 25p, karta CEA-G160T (160 GB): około 71 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 35 minut; XAVC-I DCI4K 24p, karta CEA-G160T (160 GB): około 74 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 36 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 74 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 36 minut; XAVC-I HD 59,94p, karta CEA-G160T (160 GB): około 78 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 38 minut; XAVC-I HD 50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 78 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 38 minut; XAVC-I HD 29,97p, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 74 minut, XAVC-I HD 25p, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 74 minut; XAVC-I HD 23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 185 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 91 minut,
PROXY AUDIO XAVC Proxy: AAC-LC, 128 kb/s, 2 kanały
PROXY VIDEO XAVC Proxy: AVC/H.264 High Profile 4:2:0 Long GOP, VBR 1920 × 1080, 9 Mb/s

Sekcja kamery

 
TYP PRZETWORNIKA Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R
LICZBA PIKSELI Około 12,9 megapiksela (ogółem), około 10,3 megapiksela (efektywnie)
WBUDOWANE FILTRY OPTYCZNE Przezroczysty i liniowa regulacja ND (od 1/4ND do 1/128ND)
CZUŁOŚĆ ISO 800/12 800 (tryb Cine EI, źródło światła D55)
CZAS OTWARCIA MIGAWKI Od 64 klatek do 1/8000 s

Zwolnione i przyspieszone tempo

 
XAVC-I 4096 × 2160: od 1 do 60 klatek (59,94/50/29,97/25/24/23,98)
XAVC-I/L 3840 × 2160: 1–60, 100, 120 klatek (59,94/50/29,97/25/23,98), 1920 × 1080: 1–60, 100, 120, 150, 180, 200, 240 klatek (59,94/50/29,97/25/23,98)

Balans bieli

 
TRYBY BALANSU BIELI Wstępnie zaprogramowany, pamięć A (2000–15 000K) / ATW

Ekspozycja

 
REGULACJA WZMOCNIENIA Od –3 do 30 dB (co 1 dB), AGC
Gamma  
KRZYWA GAMMA Tryb SDR: S-Cinetone, Standardowy, Fotografia, ITU709 / Tryb HDR: HLG_Live, HLG_Natural

Tolerancja naświetlenia

 
TOLERANCJA NAŚWIETLENIA Ponad 15 stopni

System ustawiania ostrości

 
TYP Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)
USTAWIENIE OSTROŚCI 627 pól
OBSZAR OSTROŚCI Szeroki, strefa, elastyczny punktowy
INNE FUNKCJE OSTROŚCI Eye AF (Człowiek), śledzenie ostrości w czasie rzeczywistym, Czułość AF przesunięcia obiektu, Szybkość przejścia AF, Wykrywanie twarzy (Priorytet twarzy/oka, AF tylko twarz/oko)

Pan/Tilt

 
PAN/TILT — POD KĄTEM Obrót: od –170° do 170°, nachylenie: od –30° do 195°
PAN/TILT – HAŁAS Nie więcej niż NC35
SZYBKOŚĆ PAN/TILT Obrót: od 0,02°/s do 60°/s, nachylenie: od 0°/s do 60°/s

Inne funkcje

 
POZYCJA PRESET 100
CLEAR IMAGE ZOOM QFHD/4K: 1,5×, HD: 2×

Aplikacja WebAPP

 
OBSŁUGIWANE SYSTEMY OPERACYJNE Windows 10 lub nowszy, macOS 10.15 lub nowszy, iPadOS 15 lub nowszy, Android 12 lub nowszy
OBSŁUGIWANE PRZEGLĄDARKI Windows: Google Chrome, Mac: Google Chrome/Safari, iPad: Google Chrome/Safari, Android: Google Chrome

Interfejs

 
WEJŚCIE TC / WYJŚCIE TC BNC (×1), tylko TC IN
WEJŚCIE AUDIO 5-stykowe XLR (żeńskie) (×1), do wyboru: liniowe / mikrofonowe / mikrofonowe +48 V; poziom odniesienia mikrofonu: od –30 dBu do –80 dBu
WYJŚCIE SDI BNC (×1), 12G-SDI, 6G-SDI, 3G-SDI (poziom A/B), HD-SDI
WEJŚCIE NAPIĘCIA STAŁEGO Gniazdo napięcia stałego (×1)
WYJŚCIE HDMI Złącze typu A (×1)
ZDALNE STEROWANIE RJ-45(OPTION) (×1), wejście/wyjście czerwonej lampki kontrolnej (tally), wejście/wyjście zielonej lampki kontrolnej (tally)
WEJŚCIE GENLOCK BNC (×1), 1,0 Vp-p, 75 Ω
WYJŚCIE OPTYCZNE Zgodność z SFP+
SIEĆ RJ-45 (LAN) (×1), 1000BASE-T
PILOT NA PODCZERWIEŃ Tak

Format wyjściowy

 
SDI 4096 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 3840 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p / 1920 × 1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p, 29,97PsF, 25PsF
HDMI 4096 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 3840 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p / 1920 × 1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 720 × 480: 59,94p / 720 × 576: 50p
Nośnik  
RODZAJ NOŚNIKA Karta CFexpress typu A / SD (×2)

Strumieniowa transmisja przez Network/IP

 
PROTOKOŁY (IPV6) TCP, UDP, ICMPv6, HTTP, HTTPS, DHCPv6, DNS, mDNS, RTP/RTCP, RTSP, SRT, FTP, FTPS
PROTOKOŁY (IPV4) TCP, UDP, ARP, ICMP, HTTP, HTTPS, DHCP, DNS, mDNS, RTP/RTCP, RTSP, VISCA over IP, SRT, NDI|HX, FTP, FTPS
ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO 4096 × 2160, 3840 × 2160, 2048 × 1080, 1920 × 1080, 1280 × 720, 640 × 360
FORMAT KOMPREJI H.264: profil High/Main/Baseline, H.265: profil Main/Main10
MAKS. LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ H.264/H.265: 59,94 kl./s
TRYB KONTROLI TRANSMISJI CBR/VBR
USTAWIENIA TRANSMISJI 512 kb/s – 80 Mb/s
ZGODNOŚĆ NDI|HX Tak, opcjonalnie

Dostarczane wyposażenie

 
DOSTARCZANE WYPOSAŻENIE Przykrywka korpusu, płytka mocująca przewód HDMI, pilot (RMT-RC1), zasilacz sieciowy, przewód zasilający, wskazówki wstępne, książeczka gwarancyjna
Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu