Ta zaawansowana kamera oferuje niezrównane możliwości dzięki swojej funkcjonalności i wyjątkowym specyfikacjom. Dzięki matrycy pełnoklatkowej oraz możliwości wymiany obiektywów, możesz osiągnąć niesamowite efekty w każdej sytuacji.
Pełnoklatkowa Matryca
Sony ILME-FR7 została wyposażona w matrycę pełnoklatkową, co oznacza, że rejestruje obrazy w najwyższej jakości i precyzji. Dzięki temu możesz cieszyć się bogatymi detalami, realistycznymi kolorami i szerokim zakresem dynamicznym. Niezależnie od tego, czy fotografujesz pejzaże, portrety czy nagrywasz filmy, ta matryca zapewnia wyjątkową jakość w każdym ujęciu.
Wymienne Obiektywy
Wielkim atutem kamery Sony ILME-FR7 jest również możliwość wymiany obiektywów. Dzięki temu możesz dostosować swoje wyposażenie do różnych sytuacji fotograficznych. Wybierając szerokokątne obiektywy, możesz uwiecznić rozległe krajobrazy lub zastosować teleobiektyw, aby zbliżyć się do odległych obiektów. Możliwość wymiany obiektywów daje Ci nieograniczone możliwości twórcze i pozwala na eksplorację różnych stylów i technik fotografowania.
Dodatkowe Korzyści
Dodatkowo, kamera Sony ILME-FR7 posiada szereg zaawansowanych funkcji, które ułatwiają Twoją pracę. Szybki autofokus pozwala na precyzyjne ustawienie ostrości w ułamku sekundy, a zaawansowane systemy stabilizacji obrazu eliminują drgania i drżenia, zapewniając płynne i stabilne nagrania nawet podczas ruchu.
Niezapomniane chwile zasługują na najlepszą jakość. Dlatego kamera Sony ILME-FR7 to doskonały wybór dla każdego entuzjasty fotografii i filmowania, który pragnie tworzyć profesjonalne i artystyczne treści. Przekonaj się sam, jak wiele możliwości oferuje ta kamera i odkryj nowe wymiary swojej kreatywności.
Doskonałe Narzędzie do Transmisji na Żywo
Dodatkowo, kamera Sony ILME-FR7 jest również doskonałym narzędziem do transmisji na żywo. Dzięki swojej funkcji PTZ (pan-tilt-zoom), umożliwia płynne ruchy kamery w zakresie poziomym, pionowym i zoomu. To niezwykle przydatne, gdy chcesz transmitować wydarzenia na żywo, takie jak konferencje, koncerty czy transmisje sportowe.
Dzięki funkcji PTZ kamery Sony ILME-FR7 możesz zdalnie sterować ustawieniami kamery, aby skupić się na ważnych momentach. Możesz płynnie obracać kamerę, aby uchwycić każdy szczegół z różnych kątów, a także powiększać obraz, aby oddać emocje i atmosferę wydarzenia. To nie tylko zapewnia doskonałą jakość obrazu, ale także tworzy dynamiczną i angażującą transmisję na żywo dla widzów.
Korzystanie z kamery Sony ILME-FR7 do transmisji na żywo niesie wiele korzyści. Po pierwsze, zapewnia profesjonalną jakość obrazu, dzięki czemu Twoja transmisja będzie wyglądać imponująco i przyciągać uwagę widzów. Po drugie, funkcja PTZ umożliwia elastyczne dostosowanie kadru w trakcie transmisji, co zapewnia pełną kontrolę nad prezentowaną treścią. Po trzecie, łatwa obsługa i interfejs kamery sprawiają, że transmitowanie na żywo staje się prostsze i bardziej intuicyjne.
S-Cinetone
Jednym z głównych atutów kamery Sony FR7 jest jej doskonała jakość obrazu. Wyposażona w zaawansowaną matrycę i system przetwarzania obrazu, kamera potrafi rejestrować obrazy o niesamowitej ostrości, bogatych detalach i żywych kolorach. Niezależnie od warunków oświetleniowych, kamera Sony FR7 dostarcza imponujące rezultaty, zapewniając profesjonalny wygląd Twoich nagrań.
S-Log3, S-Gamut3
Ważnym elementem kamery Sony FR7 są różnorodne kodeki wideo, które umożliwiają elastyczne dostosowanie parametrów rejestrowanego materiału. Dzięki wsparciu dla zaawansowanych kodeków, takich jak XAVC-S, AVC/H.264 i HLG (Hybrid Log-Gamma), masz pełną kontrolę nad jakością i formatem plików wideo. Kodeki te pozwalają na zapisanie wysokiej jakości materiałów wideo, zachowując przy tym efektywność przestrzeni dyskowej.
Wbudowane Filtry ND
Kamera Sony FR7 posiada również regulowany filtr ND (Neutral Density), który umożliwia kontrolę nad ilością padającego światła. Ten funkcjonalny filtr jest niezwykle przydatny w różnych warunkach oświetleniowych, umożliwiając dostosowanie ekspozycji bez konieczności zmiany przysłony lub czasu migawki. Dzięki temu możesz swobodnie eksperymentować z głębią ostrości i zachować pełną kontrolę nad estetyką Twojego obrazu.
Slowmotion 4K 120p
Jeśli chodzi o liczbę klatek na sekundę, kamera Sony FR7 oferuje szeroki zakres możliwości. Możesz nagrywać wideo w wysokiej rozdzielczości przy wysokich prędkościach klatek, co pozwala na płynne odtwarzanie i zachowanie szczegółów w dynamicznych scenach. Dodatkowo, tryb slow motion umożliwia rejestrowanie ekscytujących momentów w wyjątkowo płynny i efektowny sposób.
Jedyna W Swoim Rodzaju
Wniosek? Kamera Sony ILME-FR7 to wszechstronne narzędzie, które łączy w sobie funkcje kamery pełnoklatkowej, możliwość wymiany obiektywów oraz zaawansowane funkcje PTZ do transmisji na żywo. To idealne rozwiązanie dla wszystkich entuzjastów fotografii, filmowania i tworzenia profesjonalnych transmisji na żywo, którzy pragną osiągnąć doskonałe wyniki i zaspokoić najbardziej wymagające potrzeby.
Dane ogólne |
|
MOCOWANIE OBIEKTYWU | Mocowanie typu E |
Wymiary i waga |
|
MASA (TYLKO JEDNOSTKA CENTRALNA) (W PRZYBLIŻENIU) | Około 4,6 kg (sam korpus) |
WYMIARY (SZER. × WYS. × GŁ.) (KORPUS BEZ WYSTAJĄCYCH ELEMENTÓW) (W PRZYBLIŻENIU) | Około 227 × 289 × 233 mm (korpus bez wystających elementów) |
Zasilanie |
|
ZASILANIE | Napięcie stałe 19,5 V, PoE++ (zgodność z IEEE802.3bt Type 4 Class 8) 41,1–57,0 V |
POBÓR MOCY | ≤ 80 W (napięcie stałe 19,5 V) / ≤ 71,3 W (PoE++) |
Praca |
|
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRACY | Od 0°C do 40°C |
TEMPERATURA W ŚRODOWISKU PRZECHOWYWANIA | Od –20°C do +60°C |
UCHWYT SUFITOWY | Tak (z opcjonalnym uchwytem sufitowym) |
LAMPKA KONTROLNA | Z lewej (×1) / z prawej (×1), czerwona/zielona |
Format zapisu (film) |
|
XAVC INTRA | XAVC-I DCI4K 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 24p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I DCI4K 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s; MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 59,94p: VBR, maks. przepływność 600 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 50p: VBR, maks. przepływność 500 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 29,97p: VBR, maks. przepływność 300 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 25p: VBR, maks. przepływność 250 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I QFHD 23,98p: VBR, maks. przepływność 240 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 59,94p: CBR, maks. przepływność 222 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 50p: CBR, maks. przepływność 223 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 29,97p: CBR, maks. przepływność 111 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 25p: CBR, maks. przepływność 112 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264; XAVC-I HD 23,98p: CBR, maks. przepływność 89 Mb/s, MPEG-4 AVC/H.264 |
XAVC LONG | XAVC-L QFHD 29,97p/25p/23,98p: VBR, maks. przepływność 100 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L QFHD 59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 150 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L HD 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 50 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC; XAVC-L HD 29,97p/25p/23,98p/59,94p/50p: VBR, maks. przepływność 35 Mb/s, MPEG-4 H.264/AVC |
Format zapisu (dźwięk) |
|
FORMAT ZAPISU (DŹWIĘK) | LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały |
Liczba klatek na sekundę podczas zapisu |
|
XAVC INTRA | XAVC-I DCI4K: 4096 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p, 24p; XAVC-I QFHD: 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-I HD: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p |
XAVC LONG | XAVC-L QFHD: 3840 × 2160/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-L HD 50: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p; XAVC-L HD 35: 1920 × 1080/59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p |
Czas nagrywania/odtwarzania |
|
XAVC INTRA | XAVC-I DCI4K/QFHD 59,94p, karta CEA-G160T (160 GB): około 30 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 15 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 36 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 17 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 29,97p, karta CEA-G160T (160 GB): około 60 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 29 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 25p, karta CEA-G160T (160 GB): około 71 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 35 minut; XAVC-I DCI4K 24p, karta CEA-G160T (160 GB): około 74 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 36 minut; XAVC-I DCI4K/QFHD 23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 74 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 36 minut; XAVC-I HD 59,94p, karta CEA-G160T (160 GB): około 78 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 38 minut; XAVC-I HD 50p, karta CEA-G160T (160 GB): około 78 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 38 minut; XAVC-I HD 29,97p, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 74 minut, XAVC-I HD 25p, karta CEA-G160T (160 GB): około 150 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 74 minut; XAVC-I HD 23,98p, karta CEA-G160T (160 GB): około 185 minut, karta CEA-G80T (80 GB): około 91 minut, |
PROXY AUDIO | XAVC Proxy: AAC-LC, 128 kb/s, 2 kanały |
PROXY VIDEO | XAVC Proxy: AVC/H.264 High Profile 4:2:0 Long GOP, VBR 1920 × 1080, 9 Mb/s |
Sekcja kamery |
|
TYP PRZETWORNIKA | Pełnoklatkowy (35,6 × 23,8 mm) przetwornik obrazu CMOS Exmor R |
LICZBA PIKSELI | Około 12,9 megapiksela (ogółem), około 10,3 megapiksela (efektywnie) |
WBUDOWANE FILTRY OPTYCZNE | Przezroczysty i liniowa regulacja ND (od 1/4ND do 1/128ND) |
CZUŁOŚĆ | ISO 800/12 800 (tryb Cine EI, źródło światła D55) |
CZAS OTWARCIA MIGAWKI | Od 64 klatek do 1/8000 s |
Zwolnione i przyspieszone tempo |
|
XAVC-I | 4096 × 2160: od 1 do 60 klatek (59,94/50/29,97/25/24/23,98) |
XAVC-I/L | 3840 × 2160: 1–60, 100, 120 klatek (59,94/50/29,97/25/23,98), 1920 × 1080: 1–60, 100, 120, 150, 180, 200, 240 klatek (59,94/50/29,97/25/23,98) |
Balans bieli |
|
TRYBY BALANSU BIELI | Wstępnie zaprogramowany, pamięć A (2000–15 000K) / ATW |
Ekspozycja |
|
REGULACJA WZMOCNIENIA | Od –3 do 30 dB (co 1 dB), AGC |
Gamma | |
KRZYWA GAMMA | Tryb SDR: S-Cinetone, Standardowy, Fotografia, ITU709 / Tryb HDR: HLG_Live, HLG_Natural |
Tolerancja naświetlenia |
|
TOLERANCJA NAŚWIETLENIA | Ponad 15 stopni |
System ustawiania ostrości |
|
TYP | Szybki, hybrydowy system AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu) |
USTAWIENIE OSTROŚCI | 627 pól |
OBSZAR OSTROŚCI | Szeroki, strefa, elastyczny punktowy |
INNE FUNKCJE OSTROŚCI | Eye AF (Człowiek), śledzenie ostrości w czasie rzeczywistym, Czułość AF przesunięcia obiektu, Szybkość przejścia AF, Wykrywanie twarzy (Priorytet twarzy/oka, AF tylko twarz/oko) |
Pan/Tilt |
|
PAN/TILT — POD KĄTEM | Obrót: od –170° do 170°, nachylenie: od –30° do 195° |
PAN/TILT – HAŁAS | Nie więcej niż NC35 |
SZYBKOŚĆ PAN/TILT | Obrót: od 0,02°/s do 60°/s, nachylenie: od 0°/s do 60°/s |
Inne funkcje |
|
POZYCJA PRESET | 100 |
CLEAR IMAGE ZOOM | QFHD/4K: 1,5×, HD: 2× |
Aplikacja WebAPP |
|
OBSŁUGIWANE SYSTEMY OPERACYJNE | Windows 10 lub nowszy, macOS 10.15 lub nowszy, iPadOS 15 lub nowszy, Android 12 lub nowszy |
OBSŁUGIWANE PRZEGLĄDARKI | Windows: Google Chrome, Mac: Google Chrome/Safari, iPad: Google Chrome/Safari, Android: Google Chrome |
Interfejs |
|
WEJŚCIE TC / WYJŚCIE TC | BNC (×1), tylko TC IN |
WEJŚCIE AUDIO | 5-stykowe XLR (żeńskie) (×1), do wyboru: liniowe / mikrofonowe / mikrofonowe +48 V; poziom odniesienia mikrofonu: od –30 dBu do –80 dBu |
WYJŚCIE SDI | BNC (×1), 12G-SDI, 6G-SDI, 3G-SDI (poziom A/B), HD-SDI |
WEJŚCIE NAPIĘCIA STAŁEGO | Gniazdo napięcia stałego (×1) |
WYJŚCIE HDMI | Złącze typu A (×1) |
ZDALNE STEROWANIE | RJ-45(OPTION) (×1), wejście/wyjście czerwonej lampki kontrolnej (tally), wejście/wyjście zielonej lampki kontrolnej (tally) |
WEJŚCIE GENLOCK | BNC (×1), 1,0 Vp-p, 75 Ω |
WYJŚCIE OPTYCZNE | Zgodność z SFP+ |
SIEĆ | RJ-45 (LAN) (×1), 1000BASE-T |
PILOT NA PODCZERWIEŃ | Tak |
Format wyjściowy |
|
SDI | 4096 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 3840 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p / 1920 × 1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p, 29,97PsF, 25PsF |
HDMI | 4096 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 3840 × 2160: 59,94p, 50p, 29,97p, 25p, 23,98p / 1920 × 1080: 59,94p, 50p, 59,94i, 50i, 29,97p, 25p, 24p, 23,98p / 720 × 480: 59,94p / 720 × 576: 50p |
Nośnik | |
RODZAJ NOŚNIKA | Karta CFexpress typu A / SD (×2) |
Strumieniowa transmisja przez Network/IP |
|
PROTOKOŁY (IPV6) | TCP, UDP, ICMPv6, HTTP, HTTPS, DHCPv6, DNS, mDNS, RTP/RTCP, RTSP, SRT, FTP, FTPS |
PROTOKOŁY (IPV4) | TCP, UDP, ARP, ICMP, HTTP, HTTPS, DHCP, DNS, mDNS, RTP/RTCP, RTSP, VISCA over IP, SRT, NDI|HX, FTP, FTPS |
ROZDZIELCZOŚĆ WIDEO | 4096 × 2160, 3840 × 2160, 2048 × 1080, 1920 × 1080, 1280 × 720, 640 × 360 |
FORMAT KOMPREJI | H.264: profil High/Main/Baseline, H.265: profil Main/Main10 |
MAKS. LICZBA KLATEK NA SEKUNDĘ | H.264/H.265: 59,94 kl./s |
TRYB KONTROLI TRANSMISJI | CBR/VBR |
USTAWIENIA TRANSMISJI | 512 kb/s – 80 Mb/s |
ZGODNOŚĆ NDI|HX | Tak, opcjonalnie |
Dostarczane wyposażenie |
|
DOSTARCZANE WYPOSAŻENIE | Przykrywka korpusu, płytka mocująca przewód HDMI, pilot (RMT-RC1), zasilacz sieciowy, przewód zasilający, wskazówki wstępne, książeczka gwarancyjna |