SONY PXW-FS7M2 XDCAM BODY
Sony rozszerza swoją rodzinę profesjonalistów z serii FS Super 35 mm o nową kamerę FS7 II. Nowy model opiera się na mocnych stronach oryginalnego FS7, dodając zaawansowane funkcje, w tym technologię Electronic Variable ND, mocowanie typu E z blokadą dźwigni oraz nową konstrukcję mechaniczną dla szybszej i łatwiejszej konfiguracji.
Od czasu wprowadzenia na rynek w 2014 roku FS7 stał się jedną z najczęściej używanych kamer w szeregu zastosowań produkcyjnych, a oryginalny model pozostaje w ofercie Sony. Nowy FS7 II daje teraz kreatywnym profesjonalistom szerszą gamę kreatywnych narzędzi, z nowymi funkcjami opartymi na opiniach użytkowników końcowych.
Nowa kamera FS7 II została zaprojektowana z myślą o fotografowaniu i produkcji długich form, zwłaszcza w przypadku dokumentów i niezależnego kręcenia filmów. Wśród wielu opisanych poniżej udoskonaleń FS7 II może także nagrywać w przestrzeni kolorów BT2020, dzięki czemu idealnie nadaje się do dzisiejszych produkcji nadawczych 4K.
FS7 II znacznie poprawia jakość fotografowania przy użyciu najlepszej kamery dokumentalnej Sony i jednej z najbardziej wszechstronnych kamer Super 35 mm na świecie. Wiele udoskonaleń, od zupełnie nowego mocowania obiektywu po wiodący na świecie elektroniczny system automatycznej regulacji ND i ulepszoną ergonomię, przekształca możliwości tego, co możesz zrobić.
Strzelaj i ruszaj się. Ręczny, do montażu na ramieniu lub zawieszony na gimbalu. FS7 II zapewnia spektakularne zdjęcia, których oczekujesz od Sony.
Swoboda strzelania i poruszania się dzięki
elektronicznej automatycznej zmienności NDShooting z FS7 II jest naprawdę wyzwalającym doświadczeniem - strzelaj i ruszaj się bez potrzeby martwienia się o zmieniające się warunki oświetleniowe, bez straty czasu na majstrowanie przy ustawieniach ekspozycji lub zmianie filtrów. Bezkonkurencyjna technologia Sony nieustannie dostosowuje gęstość elektronicznego filtra ND bez utraty rozdzielczości przy zachowaniu równowagi kolorów. Zobacz FS7 II w akcji, aby przekonać się, jak Sony zmieniło strzelanie w ruchu.
Rozszerzona elastyczność mocowania E Mocowanie
E oferuje niezrównaną kompatybilność zarówno z obiektywami Sony, jak i innych producentów. A w przypadku FS7 II zastosowano całkowicie nową konstrukcję blokady dźwigni. Wystarczy założyć soczewkę i obrócić kołnierz, aż się zablokuje. Dźwignia zwalniająca obiektyw zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo. Niektóre większe soczewki mogą już nie potrzebować zestawu, podczas gdy w przypadku użycia zestawu - proces zmiany obiektywu można uprościć, aby zaoszczędzić czas. I, oczywiście, mocowanie E może pomieścić obiektywy kinowe i lustrzanki z adapterem innej firmy, a także obiektywy Sony z mocowaniem E i mocowaniem A. Niezależnie od wymagań obiektywu, FS7 II ma wszystko, czego potrzebujesz.
Komfort i kontrola montażu na ramieniu
FS7 zapewnił rewolucję w ergonomii, ale Sony słuchało operatorów, aby uczynić FS7 II jeszcze bardziej wygodnym w użyciu, szczególnie podczas wielogodzinnej pracy w terenie. Liczba przycisków przypisania została zwiększona z sześciu do dziesięciu, wszystkie są wyjątkowo duże, a ramię monitora LCD i uchwyt mikrofonu można zamienić na fotografowanie lewym okiem. Ramię teleskopowe oferuje jeszcze więcej ustawień, dzięki czemu kamera może być zamontowana bliżej ciała i nie potrzebujesz już narzędzia do regulacji.
Możesz mieć pewność, że niezwykły inteligentny uchwyt Sony jest zawsze pod ręką, a wszystkie kluczowe elementy sterujące są na wyciągnięcie ręki.
Wysoka szybkość klatek 180 kl./s Zdjęcia z dużą szybkością klatek mogą zmienić codzienne czynności w balet w zwolnionym tempie, wizualną ucztę eleganckiego ruchu. FS7 II zapewnia maksymalnie 180 klatek na sekundę (fps) w trybie ciągłym w jakości Full HD. Jeśli Twój projekt gra w kinowej jakości 24 kl./s, otrzymasz piękny 7,5-krotny Super Slow Motion. Nie ma poświęcenia na głębokości bitów ani „okienkowania” czujnika. Dzięki temu nie ma współczynnika przycięcia ani utraty kąta widzenia. Aparat wykonuje również ruch w zwolnionym i szybkim tempie (S&Q) od 1 do 180 kl./sw krokach co 1 kl./s. Możesz więc zmieniać narrację, selektywnie przyspieszając lub zwalniając akcję.
Luksusowy kolor przy oszczędnej przepływności
Długie projekty lśnią dzięki systemowi nagrywania XAVC ™ L (Long GOP) Sony. Nagrywaj luksusowy QFHD przy 59,94p / 50p przy maksymalnej przepływności 150 Mb / s. Lub skorzystaj z doskonałego odwzorowania skali szarości 10-bitowej rozdzielczości High Definition, a także bezkompromisowego odwzorowania kolorów 4: 2: 2 - a wszystko to przy korzystnych dla budżetu szybkościach transmisji danych 50, 35 lub nawet 25 Mb / s w trybie HD. Możesz także nagrywać na pokładzie 4K (4096x2160) w standardowym kinie 24p, 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p lub 25p. Aparat rejestruje różne przestrzenie kolorów, w tym szeroki ITU-R BT.2020 dla Ultra High Definition.
Inne formaty obejmują XAVC I (Intra) 4K przy 600 Mb / s, QFHD (3840 x 2160) i Full HD (1920 x 1080), a także dobrze przyjęty MPEG HD 422, Apple ProRes 422 (z modułem rozszerzającym XDCA-FS7, sprzedawany osobno), a nawet zewnętrzne nagrywanie RAW (z XDCA-FS7 i zewnętrznym rejestratorem, sprzedawane osobno).
Masa | Około. 2,0 kg (tylko ciało) |
Około. 4,5 kg (z wizjerem, okularem, pilotem Grip, baterią BP-U30, | |
SELP18110G LENS, karta pamięci XQD) | |
Masa | Około. 2,0 kg (tylko ciało) |
Około. 4,5 kg (z wizjerem, okularem, pilotem Grip, baterią BP-U30, | |
SELP18110G LENS, karta pamięci XQD) | |
Wymiary (szer. X wys. X gł.) * 1 | 158,9 x 245,2 x 247 mm (korpus bez występów) |
Wymagania dotyczące zasilania | DC 16,5 V (akumulator) |
DC 12,0 V (zasilacz sieciowy) | |
Pobór energii | Około. 19 W (podczas nagrywania XAVC-I QFHD 59,94p, obiektyw SELP18110G, |
Wizjer WŁĄCZONY, nieużywanie urządzenia zewnętrznego) | |
temperatura robocza | 0 ° C do 40 ° C |
32 ° F do 104 ° F | |
Temperatura przechowywania | Od -20 ° C do + 60 ° C |
Od -4 ° F do + 140 ° F | |
Czas pracy baterii | Około. 1 godz. z akumulatorem BP-U30 (podczas nagrywania XAVC-I QFHD 59,94p, |
Obiektyw SELP18110G, wizjer włączony, nieużywane urządzenie zewnętrzne) | |
Około. 2 godz. z akumulatorem BP-U60 podczas nagrywania XAVC-I QFHD 59,94p, | |
Obiektyw SELP18110G, wizjer włączony, nieużywane urządzenie zewnętrzne) | |
Około. 3 godz. z akumulatorem BP-U90 (podczas nagrywania XAVC-I QFHD 59,94p, | |
Obiektyw SELP18110G, wizjer włączony, nieużywane urządzenie zewnętrzne) | |
Format nagrywania (wideo) | Tryb XAVC-I: DCI4K 59,94P CBG, przepływność 600 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC |
Tryb XAVC-I: DCI4K 50P CBG, przepływność 500 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: DCI4K 29,97P CBG, przepływność 300 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: DCI4K 23,98P CBG, przepływność 240 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: DCI4K 24.00P CBG, przepływność 240 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: DCI4K 25P CBG, przepływność 250 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: QFHD 59,94p CBG, przepływność 600 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: QFHD 50P CBG, przepływność 500 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: QFHD 29,97P CBG, przepływność 300 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: QFHD 23,98p CBG, przepływność 240 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Format nagrywania (wideo) | Tryb XAVC-I: QFHD 25P CBG, przepływność 250 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC |
Tryb XAVC-I: HD 59,94p VBR, maksymalna przepływność 222 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: HD 50P VBR, maksymalna przepływność 185 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: HD 59,94i VBR, maksymalna przepływność 111 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: HD 50i VBR, maksymalna przepływność 112 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: HD 29,97p VBR, maksymalna przepływność 111 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: HD 23,98p VBR, maksymalna przepływność 89 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-I: HD 25P VBR, maksymalna przepływność 112 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-L QFHD 59,94P / 50P: VBR, maksymalna przepływność 150 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Format nagrywania (wideo) | Tryb XAVC-L QFHD 29,97P / 23,98P / 25P: VBR, maksymalna przepływność 100 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC |
Tryb XAVC-L HD 50: VBR, maksymalna przepływność 50 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-L HD 35: VBR, maksymalna przepływność 35 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb XAVC-L HD 25: VBR, maksymalna przepływność 25 Mb / s, MPEG-4 H.264 / AVC | |
Tryb MPEG HD422: CBR, maksymalna przepływność 50 Mb / s, MPEG-2 422P @ HL | |
Format nagrywania (audio) | LPCM 24 bity, 48 kHz, 4 kanały |
Liczba klatek na sekundę podczas nagrywania | Tryb XAVC-I DCI4K: 4096 x 2160 / 59,94 p, 50 p, 29,97 p, 23,98 p, 24 p, 25 p |
Tryb XAVC-I QFHD: 3840 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p | |
Tryb XAVC-I HD: 1920x1080 / 59,94P, 50P, 59,94i, 50i, 29,97P, 23,98P, 25P | |
Tryb XAVC-L QFHD: 3840 x 2160 / 59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p | |
Tryb XAVC-L HD 50: 1920x1080 / 59,94P, 50P, 59,94i, 50i, 29,97P, 23,98P, 25P | |
Tryb XAVC-L 35: 1920x1080 / 59,94P, 50P, 59,94i, 50i, 29,97P, 23,98P, 25P | |
Tryb XAVC-L 25: 1920 x 1080 / 59,94i, 50i | |
Tryb MPEG HD422: 1920 x 1080 / 59,94i, 50i, 29,97 p, 23,98 p, 25 p, 1280 x 720 / 59,94 p, 50 p, 29,97 p, 23,98 p, 25 p | |
Czas nagrywania / odtwarzania | Tryb XAVC-I QFHD 59,94p |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 22 minuty | |
Tryb XAVC-I QFHD 50P | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 26 minut | |
Tryb XAVC-I QFHD 29,97P | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 44 minuty | |
Tryb XAVC-I QFHD 23,98 P. | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 55 minut | |
Tryb XAVC-I QFHD 25P | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 52 minuty | |
Czas nagrywania / odtwarzania | Tryb XAVC-I HD 59,94p |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 59 minut | |
Tryb XAVC-I HD 50P | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 71 minut | |
Tryb XAVC-I HD 59,94i | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 118 minut | |
Tryb XAVC-I HD 50i | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 141 minut | |
Tryb XAVC-I HD 29,97P | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 118 minut | |
Czas nagrywania / odtwarzania | Tryb XAVC-I HD 23,98P |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 147 minut | |
Tryb XAVC-I HD 25P | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 141 minut | |
Tryb XAVC-L QFHD 59,94p / 50p | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 87 minut | |
Tryb XAVC-L Tryb QFHD 29,97P / 23,98P / 25P: | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 131 minut | |
Tryb XAVC-L 50 | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 262 minuty | |
Czas nagrywania / odtwarzania | Tryb XAVC-L 35 |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 374 minuty | |
Tryb XAVC-L 25 | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 524 minuty | |
Tryb MPEG HD422 | |
Podczas korzystania z QD-G128A (128 GB): Ok. 262 minuty | |
Obiektyw | |
Mocowanie obiektywu | E-Mount (typ blokady dźwigni) |
Sekcja kamery | |
Urządzenie obrazujące (typ) | Jednoukładowy Exmor CMOS typu Super35 |
Efektywne elementy obrazu | 17: 9 4096 (H) x 2160 (V) |
16: 9 3840 (H) x 2160 (V) | |
Wbudowane filtry optyczne | Filtry ND |
WYŁ .: WYCZYŚĆ | |
1: 1 / 4ND | |
2: 1 / 16ND | |
3: 1 / 64ND | |
Zmienna liniowa ND (1 / 4ND do 1 / 128ND) | |
Czułość (2000 lx, 89,9% współczynnika odbicia) | Gamma wideo: T14 (3840 x 2160 / 23.98P, tryb 3200K) |
Czułość ISO | ISO 2000 (źródło światła S-Log3 Gamma D55) |
Minimalne oświetlenie | 0,7 lx (+ 18dB, 23,98P, migawka wyłączona, ND Clear, F1.4) |
Stosunek S / N | 57 dB (Y) (typowo) |
Czas otwarcia migawki | 1/3 sek. Do 1/9 000 sek |
Funkcja zwolnionego i szybkiego ruchu | Tryb XAVC-I 3840 x 2160: 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p) |
Tryb XAVC-I 1920 x 1080: 1 do 180 klatek (59,94p, 29,97p, 23,98p) 1 do 150 klatek (50p, 25p) | |
Tryb XAVC-L 3840 x 2160 : 1 do 60 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p) | |
Tryb XAVC-L 1920 x 1080: 1 do 120 klatek (59,94p, 50p, 29,97p, 23,98p, 25p) | |
Balans bieli | Preset, Memory A, Memory B (1500K-50000K) / ATW |
Zdobyć | -3, 0, 3, 6, 9, 12, 18 dB, AGC |
Krzywa gamma | STD, HG, Użytkownik, S-Log2, S-Log3 |
Wejście wyjście | |
Wejście audio | 3-stykowe (XL) typu XLR (żeńskie) (x2), linia / mikrofon / mikrofon do wyboru +48 V Mic Oznaczenie: -40, -50, -60dBu |
Wyjście SDI | BNC (x2), przełączane za pomocą 3G-SDI / HD-SDI SMTPE292M / 424M / 425M |
USB | Urządzenie USB, mini-B (x1) |
Wyjście słuchawkowe | Mini jack stereo (x1) -16dBu 16Ω |
Wyjście głośnikowe | Monofoniczny |
Wejście DC | Gniazdo DC |
Zdalny | Stereo mini-mini jack (Φ2,5 mm) |
Wyjście HDMI | Typ A (x1) |
Opcja | 4-stykowe, typ A do W-LAN (x1) |
Monitorowanie | |
Wbudowany monitor LCD | 8,8 cm (typ 3,5) Ok. 1,56 mln punktów |
Wbudowany mikrofon | |
Wbudowany mikrofon | Wielokierunkowy monofoniczny elektretowy mikrofon pojemnościowy |
Głoska bezdźwięczna | |
Rodzaj | Gniazdo karty XQD (x2) |
Gniazdo karty SD (x1) do zapisywania danych konfiguracyjnych | |
Notatki | |
* 1 Wartości wymiarów są przybliżone. | |
* 2 Widoczny obszar mierzony po przekątnej. | |
* 3 ECS: Extended Clear Scan |