Kamery firmy RED to prawdopodobnie jedne z najdroższych urządzeń tego typu dostępnych na międzynarodowym rynku. Podstawowa cena modelu Red Ranger Hellion to 30 tysięcy dolarów a model Red Ranger Monstro to wydatek rzędu 60 tysięcy dolarów. Nietrudno przeliczyć, że za urządzenie służące rejestracji obrazu możemy postawić dom i kupić samochód. Jednak wybierający karierę filmowca – operatora nie przechodzą wobec tych urządzeń obojętnie. Red jest wyborem absolutnym, topowym ze wszech miar, bezkompromisowym i wyznaczającym pewną niemożliwą do przeskoczenia poprzeczkę w wielu dziedzinach. Dlatego ochrona takich kamer musi iść w parze z swobodą realizacji pracy na nich. Aby to pogodzić, firma Wooden Camera stworzyła szereg dedykowanych klatek operatorskich dla kamer Red serii Epic i Scarlet. Klatki oparła o system Cheese Cage, który umożliwia wszechstronny montaż szerokiej gamy urządzeń peryferyjnych. Kamery Red potrzebują dodatkowego źródła zasilania opartego o łącza V-Lock bądź Gold Mount a ich obsługa musi być oparta o szyny NATO – stąd klatka operatorska jest idealnym rozwiązaniem dla tego ultramocnego sprzętu.
Nie każdy celuje jednak w te najwyższej klasy urządzenia – dla wielu filmowców już DSLR-y będą wystarczające. Dla nich Wooden Camera przygotowała świetną propozycję klatek o dużej elastyczności mocowania – seria Blackmagick Pocket może być przystosowana do szeregu kamer, a łączenia oparte o drążki 15'' i płytki Safety Dovetail umożliwiają podpięcie całej gamy urządzeń i spięcie wszystkiego w funkcjonalną całość. W ofercie jest też zunifikowana klatka operatorska dla lustrzanek typu FX, umożliwiająca zamocowanie w nich tak topowych modeli Canona jak i Nikona.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.