wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Akcesoria » Rekordery Wideo » Atomos » ATOMOS SUMO 19" HDR MONITOR PODGLĄDOWY (ATOMSUMO19)
ATOMOS SUMO 19" HDR MONITOR PODGLĄDOWY (ATOMSUMO19)ATOMOS SUMO 19ATOMOS SUMO 19ATOMOS SUMO 19
ATOMOS SUMO 19" HDR MONITOR PODGLĄDOWY (ATOMSUMO19)
ATOMOS SUMO 19
ATOMOS SUMO 19
ATOMOS SUMO 19

ATOMOS SUMO 19" HDR MONITOR PODGLĄDOWY (ATOMSUMO19)

Atomos

Dostępność: Na zamówienie

Koszt wysyłki: od 16,00 zł

Kod EAN: 814164020817

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 12 000,00 zł

Cena netto: 9 756,10 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja
  • Cechy

 

 ATOMOS SUMO 19" HDR MONITOR PODGLĄDOWY (ATOMSUMO19)



Pierwszy monitor produkcyjny, który rejestruje również 4K 12bit Raw, 10bit ProRes / DNxHR, a także przełączanie i nagrywanie na żywo 1080p60.

Po raz pierwszy monitory produkcyjne na planie mogą obsługiwać HDR i mieć możliwość nagrywania. Teraz każdy monitor służy nie tylko do podglądu wysokiej jakości ujęć, ale może także rejestrować dzienniki, serwery proxy lub wzorce 4Kp60, a także sterować odtwarzaniem z dala od zespołu kamery na wysokiej jakości, skalibrowanym 19-calowym 10-bitowym 10-bitowym ekranie HDR.

Zabierz Sumo do studia, aby użyć go jako monitora gradacji HDR. Wystarczy połączyć się z oprogramowaniem do oceniania, aby pobrać sygnały Log, PQ lub HLG z komputera Mac / PC i natychmiast zobaczyć dokładny kolor HDR w 10-bitowej jakości z 10 stopniami zakresu dynamicznego.

 


 

Wózek DIT

Uzyskaj HDR na planie w czasie rzeczywistym w locie Zaloguj się do HDR i odtwarzaj PQ / HLG wraz z krytycznymi zakresami zadań, takimi jak kształt fali, osiąganie ostrości, fałszywe kolory i wektory na skalibrowanym ekranie. Poza monitorowaniem, z nagrywaniem do 4Kp60 i 2Kp240, możesz generować natychmiastowe dzienniki i proxy bezpośrednio do niedrogich i dostępnych nośników SSD.

Ściągacz Focus

Połączony monitor-rejestrator w większym 19-calowym rozmiarze umożliwia błyskawiczne ustawianie ostrości na ustawionym dostępie do materiału z maksymalnym ustawieniem ostrości, zoomem 2: 1/1: 1 i możliwością oznaczania materiału jako plików XML. Wysoki, jasny monitor o rozdzielczości 1200 nitów, solidny -w konstrukcji pancerza ze stopu aluminium i różnorodne opcje montażu sprawiają, że jest to rejestrator monitorów typu „zrób to wszystko” do ściągaczy fokusa.

Monitor klienta / dyrektora

Klienci i reżyserzy mogą zobaczyć niesamowitą rzeczywistą naturę HDR  z dala od załogi kamery dzięki precyzyjnemu mapowaniu Log z każdego producenta kamery i odtwarzaniu sygnałów PQ / HLG.

Pełna kontrola odtwarzania i oznaczanie XML oznacza, że ​​mogą również przeglądać nagrania, a nawet tworzyć natychmiastową, lekką kopię ProResLT klienta z wypalonymi LUT i audio na niedrogich nośnikach SSD. Możesz także wyświetlić zarówno Log, jak i standardowe obrazy gamma z zastosowanymi LUT lub bez. Z łatwością przełączaj się między różnymi wyglądami w kilka sekund.

Monitor studyjny

W studiu 19-calowy Sumo staje się niedrogim, ale niezwykle wydajnym monitorem HDR. Z 10-stopniowym zakresem dynamiki, 10-bitowym przetwarzaniem i kalibracją X-Rite przyjmie sygnały Log, PQ lub HLG z twojego oprogramowania oceniającego i wyświetli HDR we wszystkich swoich chwała.

 



 

Waga
Bez baterii, mediów i podstawki 5,6 kg / 12,3 funta
Ze stojakiem 6,2 kg / 13,7 funta
Wymiary (szer. X wys. X gł. Mm) 504 x 310 x 63 mm, 19,8 "x 12,2" x 2,5 "(bez podstawy) 
  504 x 330 x 180 mm, 19,8 "x 13" x 7,1 "(z podstawą)
Budowa Podwozie ze stopu aluminium z wbudowaną ochroną pancerza
Punkty montażowe Śruba 1 / 4-20; 4 x góra, 4 x dół, 2 x bok 
  Śruba 3 / 8-16; 2 x góra, 2 x dół, 1 x bok 
   Mocowanie VESA z tyłu
Moc
Moc operacyjna 75 W.
Kompatybilne baterie V-Lock / Anton Bauer przez terminal XLR 
  (dostępne opcjonalne płyty montażowe)
Napięcie wejściowe (akumulator) 14,4 V nominalnie
Czas pracy akumulatora (w oparciu o 7,4 V) Zależy od specyfikacji użytej baterii w Godzinach
DC In 1 x wejście DC (6,2 - 16,8 V)
Ciągła moc System akumulatorów pierwotno-wtórnych. 
* Oczekuje na patent Wymień baterie bez utraty mocy 
  Zapętlaj baterie w sposób ciągły
Ekran dotykowy
Rozmiar 19 ”
Rozkład 1920 x 1200
PPI 120
Współczynnik kształtu Natywny 16: 9
Gama kolorów REC709 HDTV
Obsługa tabeli wyszukiwania (LUT) 3D LUT (format .cube)
Anamorphic de-squeeze 2x, 1,5x, 1,33x, Panasonic 8: 3
Technologia Panel SuperAtom IPS (pojemnościowy dotyk), 
  kalibracja do Rec.709 z opcjonalną jednostką kalibracyjną
HDR
AtomHDR tak
Obsługiwane formaty dziennika Sony SLog2 / SLog3, Canon CLog / CLog 2, Arri Log C,
  Panasonic Vlog, JVC JLog, Red LogFilm
Obsługiwane gamuty Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine
  Canon Cinema / BT2020 / DCI P3 / DCI P3 +
  Panasonic V Gamut
  Arri Alexa Wide Gamut
Głębia bitowa 10 bitów (8 + 2 FRC)
Jasność 1200 nitów (+/- 10%)
Wejście HDR (PQ / HLG) Tak tak
Wyjście HDR (PQ / HLG) Tak tak
Wejście wideo / Loop Out
HDMI 1 x HDMI (2.0)
SDI Quad link 4 x 3G SDI * lub do 12G single link SDI
Sygnał Nieskompresowany prawdziwy 10-bitowy lub 8-bitowy 422
  (zależne od kamery)
Wyjście wideo (odtwarzanie)
HDMI 1 x HDMI (2.0)
SDI 1x 4K-SDI 12G / 6G lub HD-SDI 3G / 1,5G
Sygnał Nieskompresowany prawdziwy 10-bitowy lub 8-bitowy 422
  (zależnie od odtwarzanego pliku)
Obsługiwane formaty Loop Out
HDMI na HDMI 720p 50/60, 1080i 50/60,
  1080p 24/25/30/50/60/100/120 
  2160p 24/25/30/50/60
SDI do SDI 720p 50/60, 1080i 50/60 
  1080pSF 24/25/30 
  1080p 24/25/30/50/60/100/120 
  2160p 24/25/30/50/60
Konwersja sygnału wideo
HDMI na SDI 720p 50/60, 1080i 50/60,
  1080p 24/25/30/50/60/100/120/200 * / 240 *
  2160p 24/25/30/50/60
SDI na HDMI 720p 50/60, 1080i 50/60,
  1080p 24/25/30/50/60/100/120/200 * / 240 *
  2160p 24/25/30/50/60
Obsługiwane kodeki i liczba klatek na sekundę (nagrywanie i odtwarzanie)
Raw Record Sony FS5 / FS7 ^^ / FS700 CDNG
  4K DCI; 24/25 / 30p 
  4K UHD; 
  2K; 24/25/30/50/60/100 / 120p 
  1080; 
 
  Canon C300MKII / C500 CDNG
  4K DCI; 24/25 / 30p 
  4K UHD; 24/25 / 30p 
  2K; 
  1080;
 
  Panasonic VaricamLT / Varicam35 * CDNG
  4K DCI; 24/25 / 30p 
  4K UHD; 24/25 / 30p 
  2K; 
  1080; 
 
  Arri Alexa Mini .ARI *
  2880 x 1620; 24/25/30/50 / 60p 
  2880 x 2160; 24/25/30/50 / 60p 
 
Raw do ProRes / DNxHR Sony FS5 / FS7 / FS700 
  ProRes (HQ, 422, LT) 
  DNxHR (HQX, HQ, SQ, LB)
  4K DCI; 24/25/30/50 / 60p 
  4K UHD; 
  2K; 24/25/30/50/60/100/120/200 / 240p 
  1080; 
 
  Canon C300MKII / C500 
  ProRes (HQ, 422, LT) 
  DNxHR (HQX, HQ, SQ, LB)
  4K DCI; 24/25 / 30p 
  4K UHD; 24/25 / 30p 
  2K; 
  1080; 
 
  Panasonic VaricamLT / Varicam35 * 
  ProRes (HQ, 422, LT) 
  DNxHR (HQX, HQ, SQ, LB)
  4K DCI; 24/25/30/50 * / 60p * 
  4K UHD; 24/25/30/50 * / 60p * 
  2K; nie obsługiwane w aparacie 
  1080; nie obsługiwane w aparacie
 
Wideo do ProRes / DNxHR  Kodeki 
(DNx wykorzystuje opakowanie .MOV) Apple ProRes HQ, 422, LT
  AVID DNxHR HQX. HQ, SQ, LB
 
  Liczba klatek na sekundę 
  4K DCI; 24/25/30/50 / 60p 
  4K UHD; 24/25/30/50 / 60p 
  2K; Nie dotyczy 
  1080p; 24/25/30/50/60/100 ^ / 120 ^ / 200 / 240p 
  1080i; 50 / 60i 
  720p; 50 / 60p
Przetwarzanie na pokładzie
Usuwanie pulldown 24/25/30pSF 24/25/30p (menu rozwijane 2: 2)
  60i 24p (pulldown 3: 2)
Skalowanie w dół 4K UHD do monitorowania HD Tak - Loop-out i odtwarzanie (niedostępne w RAW)
Wejście / wyjście audio (dźwięk PCM 48 kHz)
HDMI 2 lub 8 kanałów 24 bity, zależne od kamery
SDI 12 kanałów 48 kHz 24 bity
Audio 2-kanałowe zbalansowane analogowe wejście / wyjście XLR (bezpośrednie połączenie XLR)
  Zakres dynamiczny 90dB
  Maksymalny poziom sygnału + 24dBu
  Maksymalne wzmocnienie analogowe + 52dB
  Zasilanie fantomowe 48 V dla mikrofonu
Wyjście słuchawkowe 3,5 mm
Wbudowane głośniki tak
Zdalny start / stop
HDMI Auto HDMI Trigger
  Obsługiwane protokoły - Canon, Sony, Atomos Open Standard
SDI Możliwość wyboru kamery wyzwalającej SDI
Inny Sterowanie LANC - Slave
Odtwarzanie nagranego dźwięku
Lista odtwarzania / Genlock / LTC Tak tak tak
CDNG (nagrana treść) Bez wsparcia
ProRes (nagrana treść) Wszystkie nagrane pliki mogą być odtwarzane. Odtwarzanie w zwolnionym tempie = 100 fps
DNxHR / DNxHD (nagrana treść) Wszystkie nagrane pliki mogą być odtwarzane. Odtwarzanie w zwolnionym tempie = 100 fps
Nagranie
Rekord przed filmem Tak (HD 8s, 4K 2s)
Niestandardowy timelapse tak
Meta tagowanie danych Tak (dostępnych 10 tagów)
Obsługiwane media Kompatybilność dysków SSD / HDD 2,5 ”zależy od formatu nagrywania, rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Odwiedź atomos.com/drives, aby uzyskać listę
przetestowane i zatwierdzone dyski
Skrzynia Master Caddy Master Caddy II (w zestawie)
  75 mm x 105 mm x 12 mm
Stacja dokująca Master Caddy 2,5 ”SATA na USB 2.0 / 3.0
Obsługiwane aplikacje Obsługiwane aplikacje FCPX / FCP7 + / Media Composer
  5.0+ / Premiere 5.5+
  EDIUS 6.0+ / Vegas Pro 10+ / Lightworks /
  Autodesk Smoke 2015
Obsługa XML FCPX XML macierzysty, FCPX / Adobe ograniczony obsługiwany z narzędziami do konwersji innych firm
Akcesoria w zestawie Jednostka sumo, Master Caddy II x 1, zasilacz prądu przemiennego
Opcjonalne dodatki Sunhood, płyta adaptera akumulatora VESA, Atomos HDMI 
  kabel, kalibracja X-Rite i1DisplayPro
Gwarancja 1 rok. Przedłużony do 3 lat od rejestracji produktu
 
  Wszystkie specyfikacje są poprawne po opublikowaniu, z zastrzeżeniem E&OE.
  Liczba klatek na sekundę 24/30/60 oznacza również 23,98 / 29,97 / 59,94 klatek dla wszystkich rozdzielczości
  * Dostępne w przyszłych aktualizacjach oprogramowania układowego
  *** Brak specyfikacji HDMI dla 2K DCI
  ^ Z obsługiwanych źródeł HDMI, takich jak konsole do gier i karty graficzne.
  ^^ Opcjonalna jednostka (XDCA-FS7) wymagana do surowego wyjścia.

• Jednocześnie można nagrywać do pięciu strumieni wideo HD * - cztery (4) oddzielne ISO, a Program Out można nagrać na ten sam dysk SSD w formatach Apple ProRes lub Avid DNx.
• Nie trzeba synchronizować kamer ani kanałów wideo za pomocą genlocka.
• Kanały można przełączać w czasie rzeczywistym za dotknięciem ekranu, a wynikowe przełączane wyjście nagrywać na osobnym piątym kanale, a także na wyjściu HDMI lub HD-SDI.
• Każdy przełącznik sygnalizuje również punkt odcinania / edycji metadanych, który Sumo 19 zapisuje na dysku SSD jako plik XML. ISO można następnie przenieść bezpośrednio na oś czasu NLE ** z już wprowadzonymi zmianami, wszystko gotowe do dostrajania lub ponownej edycji.
• Sumo19 można skonfigurować tak, aby różnie reagował na pojedyncze i podwójne dotknięcia, co daje wybór między podglądem twardego wycięcia lub podglądem kanału przed zapisaniem wycięcia / rozpuszczenia w pliku XML.

* Obsługa sygnałów HD do 1080p60.
** XML bezpośrednio kompatybilny z FCPX.

Pozostałe produkty z kategorii
Atomos Accessory Kit for Shogun/Ninja Inferno & Flame

Atomos Accessory Kit for Shogun/Ninja Inferno & Flame

1 600,00 zł brutto1 300,81 zł netto
szt. Do koszyka
Atomos NEON 55" 4K HDR - monitor podglądowy, rekorder

Atomos NEON 55" 4K HDR - monitor podglądowy, rekorder

82 500,00 zł brutto67 073,17 zł netto
szt. Do koszyka
Atomos Stopki AtomX Tilt Sumo

Atomos Stopki AtomX Tilt Sumo

799,00 zł brutto649,59 zł netto
szt. Do koszyka
Atomos 5" Accessory Kit

Atomos 5" Accessory Kit

1 100,00 zł brutto894,31 zł netto
szt. Do koszyka
Atomos NEON 31" 4K HDR - monitor podglądowy, rekorder

Atomos NEON 31" 4K HDR - monitor podglądowy, rekorder

39 100,00 zł brutto31 788,62 zł netto
szt. Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu