wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna1 » Techniczne o produktach2 » Blackmagic pocket cinema 6K vs 4K

Producenci

-2Box8Sinn9.SOLUTIONSAdamAFTERSHOKZAguilarAkaiAllen&HeathAlvaAmimon ConnexAputureARRIASUSAtomosAudio-TechnicaAvengerAviwestAZURIB&W CasesBaseusBehringerBenroBeStableCamBlackmagic DesignBlitzWolfBluGuitarBowensBrakBRIDGEBright TangerineBrofishCaddxCamrockCanonCASE LOGICCASE LOGIC WYPRZCELLULAR LINEChroszielCommliteCookeCore SWXCorsairCROSLEYCRUMPLERCULLMANND-LINKDigital KingDJIDPADromidaDRONE n´BASEDuratraxDynacoreDynaudioEasyrigEEMOVElectro-VoiceF&VF-STOPFancierFastraxFeiyu TechFeiyuTechFirmcamFLMFlowcineFlySkyFOMEIFotoproFoxFotoFreefly SystemsFrSkyFujifilmFujinonFutabaGameSirGens aceGGSGigaPanGitzoGlidecamGOPOLEGoProGraupnerGremsyGuildHasselbladHeadRushHiMotoHobbywingHoodmanHosaHOYAHQ PropHubsani-tecIbanezIK MultimediaIMPOSSIBLE POLAROIDInsta360IntelIONJJCJoyswayJVCKataKii AudioKingJoyKinotehnikKodakLaneyLanparteLastoliteLibecLilliputLimeliteLivestreamLiveULockCircleLomographyLoop VanguardLoweproLR BAGGSM-AudioMac Group Europe Ltd /Benro/MagixManfrottoManfrotto LightningMarantzMARUMIMC CasesMetabonesMetzMiditechMitakonMODAL ElectronicsMoogMuldental ElektronikMXLNational GeographicNewellNewell PlusNikonNine EaglesNordOcdayOlympusOtrosOutletPanasonicPelikanPentaxPGYTECHPhottixPOLAR PRO FILTERSPolarisPolaroidPolaroid OriginalsPolarProPreSonusproducent niezdefiniowanyProelProlitePuluzRayRayzr 7RazorRCPROReady RigRemovuREPORTER STRAPRigWheelsRIVACASERMERodeRolandROLIRPanelRunCamSachtlerSamyangSamyang CO.LTDSAMYANG OPTICS CO.,LTDSANDBERGSandiskSanwaSaramonicSavoxsE ElectronicsSennheiserShapeShoot 35Shoot35ShoulderpodSigmaSiruiSkullcandySkyRCSlide KameraSlikSLR MagicSmallRigSmartSystemSOFTUBESonySound DevicesSP UNITED VERTRIEBS GMBHSpectrasonicsSunnylifeSuperbeeSWEEXSwitSymaTaichmanTamaTAMRACTamronTattuTechartTeradekThink Tank PhotoTHOMSONTHULETiltaTokinaToontrackTownsend LabsTREQTribeTTECTUCANOTUCANO WYPRZTurbosoundUdi R/CUKRYTYUltimate RacingULTRASONEUniversal AudioVANGUARDVelbonVenus OpticsViltroxVintageVoeloonVoigtlanderVolantex RCWaldorfWarm AudioWaterbird SystemsWavesWINMARWL ToysWondlanXSORIES HONG KONG LTDXTORMYongnuoYuneecZacutoZealotZeissZEROTECHZhiyunZoom

Kontakt

  • winmar
    NIP: 7792039032
  • E-mail:sklep@winmar.pl
  • Telefon618251081
    603 772 773
  • Fax222668767
  • Gadu Gadu65032931
  • Godziny działania sklepupon - pt 14 - 17.00, w soboty nieczynne

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Systemy płatności

  • Przelewy24
  • BGŻ

Blackmagic pocket cinema 6K vs 4K

Data dodania: 02-10-2019

Umieszczenie kamer Pocket 4K i 6K obok siebie było bardzo pożądane przez wielu użytkowników w ciągu ostatnich kilku tygodni, więc kwestią czasu było pojawienie się pierwszych testów online. W tym konkretnym porównaniu Armando Ferreira połączył siły z Dave'em Maze, aby dowiedzieć się, czy istnieją znaczące różnice między tymi dwoma odpowiednikami, jeśli chodzi o jakość obrazu.

Pomimo faktu, że BMPCC 6K jest teraz na topie, nie zapominajmy, że Pocket 4K jest nadal obecny. A więc, czy warto pomyśleć o ulepszeniu, czy lepiej jest mieć aparat, który kosztuje prawie połowę ceny? Może znajdziemy odpowiedź w poniższym porównaniu.

Po pierwsze, warto wspomnieć, że materiał 6K pochodzący z Pocket 6K jest kręcony w Blackmagic RAW, ponieważ jest to jedyna opcja, którą masz, jeśli chcesz skorzystać z pełnych możliwości tej niezwykle potężnej małej bestii.

Nagrywanie ProRes w rzeczywistości osiąga najwyższą rozdzielczość 4K, więc jeśli wolisz pracować głównie w 4K, możesz pominąć testowanie i przejść prosto do Pocket 4K.

Nie wspominając o tym, nadszedł czas, aby uznać to, co oczywiste. Zmniejszenie skali materiału nagranego w rozdzielczości 6K do 4K daje nam niesamowicie wyraźny i ostry obraz.

Co więcej, sprawia, że ​​materiał pochodzący z Pocket 4K wygląda tak nudno i miękko, nawet jeśli jeszcze kilka tygodni temu nie uważalibyśmy Pocket 4K za urządzenie o niskiej rozdzielczości. Nie oznacza to, że Pocket 4K jest nagle bezużyteczny, ale istnieje różnica.

Powiększanie materiału 4K w celu dopasowania do odczytu 1: 1 6K nadal podkreśla to, co już zauważyliśmy. Przewaga w rozdzielczości utrzymuje obraz 6K, który wydaje się bardziej wyraźny i bogaty, natomiast pod względem kolorów nie ma wielu różnic, ponieważ nauka kolorów w obu aparatach wydaje się być praktycznie taka sama.

Interesujące byłoby zobaczyć, jak duża będzie różnica w polu widzenia przy użyciu równoważnych obiektywów. Biorąc pod uwagę, że czujnik Pocket 4K jest nieco większy niż standard M4 / 3, a układ na Pocket 6K jest nieco mniejszy niż S35, wyniki powinny być bliższe niż się spodziewamy.

Niestety, Armando używa Speed ​​Boostera na Pocket 4K do tego testu, więc nie jest możliwe bezpośrednie porównanie.

Ostatecznie nie zapominajmy, że to pierwsze spojrzenie, więc jest za wcześnie, aby wyciągać solidne wnioski. Niemniej jednak oczywiste jest, że rozdzielczość 6K robi ogromną różnicę, zwłaszcza jeśli uważasz się za podglądacza pikseli, który chce uzyskać możliwie najostrzejszy obraz.

Więc powinieneś uaktualnić czy nie? Jeśli Twój przepływ pracy jest w stanie obsłużyć ogromny przepływ danych o wielkości 6K i możesz skorzystać z większej liczby pikseli, aby użyć dodatkowej rozdzielczości pocztowej, to tak, Pocket 6K jest oczywistym wyborem. W przeciwnym razie wydaje się, że możesz trzymać Pocket 4K (przynajmniej na razie) i poczekać na lepsze czasy przed wykonaniem skoku
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Techniczne o produktach
Dostawa i Płatności elektroniczne - WINMAR