wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin

Regulamin



Regulamin Sklepu Internetowego www.winmar.pl
Sklep internetowy prowadzony jest przez:
Jarosława Żarskiego

WINMAR.PL SP. Z O.O OS. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 13 60-694 POZNAŃ, Polska NIP 777-312-54-11
e-mail:sklep@winmar.pl

nazywanego w Regulaminie zamiennie: Sprzedawcą lub  WINMAR.PL SP. Z O..


1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Po złożeniu zamówienia potwierdzane jest ono telefonicznie bądź e-mailem oraz uzgadniany jest termin dostawy. Zamówienia realizowane są zwykle w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli jednak spodziewany termin dostawy będzie dłuższy wówczas będziemy Państwa o tym informować. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem: firmy kurierskiej DPD lub Inpost – czas dostawy to maksymalnie 14 dni robocze.

2. KOSZTY PRZESYŁKI
Zakupiony towar wysyłamy standardowo za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD oraz Inpost (Paczkomaty24) na koszt odbiorcy według obowiązujących stawek u przewoźników
Zawartość sklepu internetowego: opisy i ceny towarów, nie stanowią oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert. Momentem zawarcia umowy sprzedaży między sprzedawcą a klientem jest moment w którym sprzedawca wyśle do klienta elektroniczne powiadomienie o przyjęciu zamówienia do realizacji (oświadczenie o przyjęcie oferty). W treści wiadomości o przyjęciu zamówienia do realizacji zawarte zostaną dane, o których mowa w art. 12 pkt 1-21 ustawy z dnia 30.5.2014r. o prawach konsumenta.
Z chwilą wydania przez sprzedawcę towaru przewoźnikowi przechodzą na klienta nie będącego konsumentem ciężary i korzyści związane z produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.


3. FORMY PŁATNOŚCI
Istnieją cztery główne sposoby zapłaty za zakupiony w naszym sklepie internetowym towar :
1. Przedpłata - przelewem na konto firmy - nr konta 03 1090 1737 0000 0001 4950 0147
2. Pobranie - w chwili odbioru zamówionego towaru
3. Gotówka - w przypadku osobistego odbioru towaru w naszym sklepie w Poznaniu przy os. Władysława Jagiełły 13.
4. Płatności internetowe za pomocą platformy Przelewy24
Ponadto oferujemy Państwu finansowanie po przez raty i leasing.
•    Tanie raty na dowód 
•    Uproszczony leasing 
 
4. GWARANCJA I RĘKOJMIA
1. Każdy towar zakupiony w naszej firmie objęty jest odpowiednim okresem gwarancyjnym podanym przy zakupionym towarze.
2. W stosunku do  nabywców niebędących konsumentami odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona, zgodnie z art. 558 par. 1 kodeksu cywilnego.

5. ZASADY ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej partii lub części lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej partii lub części.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas listownie/mailem/telefonicznie WINMAR M ariusz Wi niarski os. Władysława Jagiełły 13 Poznań 60-694  / sklep@winmar.pl /  618251081 swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej winmar.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
2. Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. „Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą)kwota ta wyniesie maksymalnie 100 PLN
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy

6. REKLAMACJE
1. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Z tytułu wad Sprzedawca ponosi względem konsumentów odpowiedzialność z tytułu rękojmi, określoną w art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego.
2. Reklamacje z powyższych tytułów, w szczególności zawiadomienia o wykrytej wadzie, należy składać pisemnie na adres Sprzedawcy.
3. W przypadku udzielenia gwarancji na zakupiony przez Państwa produkt reklamacje należy składać pisemnie na adres Sprzedawcy.
4. W przypadku korzystania z rękojmi lub gwarancji, składając reklamację prosimy o opisanie występującej wady.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
6. W przypadku, gdy do odniesienia się przez sprzedawcę do reklamacji lub do wykonania uprawnień klienta  z tytułu rękojmi konieczne będzie dostarczenie produktu do sprzedawcy, klient zostanie o tym poinformowany i poproszony o dostarczenie produktu na koszt sprzedawcy na adres sprzedawcy. Jeżeli jednak z jakichkolwiek przyczyn dostarczenie produktu byłoby niemożliwe albo powodowałoby nadmierne trudności, klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uzgodnieniu terminu, produktu sprzedawcy w miejscu, w którym produkt się znajduje.

7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ I SPOSOBU DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR
Szczegółowe informacje dotyczące możliwości korzystania przez klienta będącego konsumentem z pozasądowych procedur rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są w siedzibach rzeczników praw konsumenta oraz na stronie internetowej www.uokik.gov.pl. Klient może także zwrócić się do:
a. powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumentów;
b. stałego polubownego sądu konsumenckiego;
c. wojewódzkiego inspektora inspekcji handlowej.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W przypadku gdy klient ma jakiekolwiek wątpliwości co do opisu oferowanego produktu prosimy o niezwłocznie zgłoszenie zapytania do Sprzedawcy w tym zakresie.
2. Do sprawa nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ogólne, w szczególności przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu