wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Porady opinie, winmar specjaliści foto video » Pemiera Sony a7s III - lato 2020

Pemiera Sony a7s III - lato 2020

Data dodania: 01-07-2020


 
Długo wyczekiwany Sony a7s III - Premiera już tego lata ! 


 
alt
 
 


DPreview potwierdził plotki w ekskluzywnym wywiadzie dla Kenji Tanaki z Sony na temat długo oczekiwanego następcy A7s II . Wnioskując z wywiadu możemy spodziewać się samych nowości, już tego lata.

Zapytany Tanaka powiedział: „ Otrzymaliśmy wiele próśb, zwłaszcza od profesjonalnych twórców treści wideo, i mogę potwierdzić, że następca A7S II pojawi się w drugiej połowie tego lata. Obecnie cały zespół skupił swoje zaangażowanie na tym właśnie aparacie,  będzie to całkowite przeprojektowanie całego systemu, w tym matrycy. Wszystko jest nowe. Mamy nadzieję, że spełni, a nawet przekroczy oczekiwania naszych klientów. Jestem przekonany, że nasz nowy model spełni wymagania na które liczą przyszli użytkownicy."

 

Tanaka wspomina, że w przygotowaniu są różne rozwiązania, w tym  4K 60p 10-bitowe nagrywanie 4: 2: 2. Sony rozważa również RAW. „Zdajemy sobie sprawę, że istnieje zapotrzebowanie na filmy RAW. Jak wiemy, do naszych klientów należy wielu profesjonalistów, dlatego ciężko pracujemy, aby zapewnić tym osobom zapis RAW”.

Innym interesującym cytatem jest przeklasyfikowanie „S”. Tanaka mówi, że „pierwotnie oznaczał„ czułość ”, ale teraz myślę, że powinien oznaczać„ najwyższy ”pod względem jakości obrazu i ekspresji. Wynika to z posiadania naprawdę dużych pikseli. Myślę, że wielu profesjonalistów i wysokiej klasy użytkowników będzie cieszyć się nowym aparatem ”. 

Tak więc możliwe wieloletnie opóźnienie wynika z nowej konstrukcji czujnika. Jeśli Tanaka sugeruje, że kamera będzie miała „naprawdę duże piksele”, czujnik najprawdopodobniej zostanie całkowicie zmieniony.
 



 

alt


 




Istnieje wiele rzeczy, które wpływają na jakość obrazu. To, że aparat ma wysoką liczbę megapikseli lub nagrywa w wysokiej rozdzielczości, nie oznacza, że ​​produkuje lepsze obrazy niż ten o niższej liczbie. Piksele przechwytują światło, które zamienia się w dane i ostatecznie staje się obrazem. Przechwycone dane to albo dobre dane, albo szum. Większe piksele przechwytują więcej dobrych danych niż mniejsze piksele. Jeśli Sony dąży do większych pikseli, to dobra wiadomość dla twórców filmowych, szczególnie dla osób filmujących w warunkach słabego oświetlenia. 

Rozstaw pikseli to kolejny obszar, który Sony prawdopodobnie rozważa. Skok pikseli odnosi się do gęstości pikseli na czujniku i jest zwykle mierzony w mikronach. Sony a7s II ma około 5,97 mikrona, a czujnik RED Helium 8K S35 ma 3,65 mikrona. Zasadniczo im wyższa gęstość pikseli (im niższa liczba), tym lepszy obraz. Ale to nie zawsze jest prawdą, ponieważ wszystko zależy od konstrukcji czujnika. Chociaż niektórzy mogą wskazać, że przysłona obiektywu jest najważniejszym czynnikiem podczas zbierania światła, a nie rozmiar czujnika lub rozmiar pikseli, ogólnie większy czujnik z gęsto upakowanymi pikselami będzie działał lepiej w nowoczesnych aparatach.

 

Kiedy Sony wprowadziło PXW-FX9, połączyło funkcje VENICE i serii Alpha. Czy Sony chce zrobić to samo w przypadku A7S III? Dlaczego nie? FX9 ma pełnoklatkowy czujnik 6K, który naświetla próbki w celu wytworzenia 4K DCI. Dlaczego Sony nie miałoby skorzystać z istniejącej serii Cine Alta i zacząć włączać ją w system Alpha? Wydaje się to logiczne, zwłaszcza jeśli firma chce nadal sprzedawać produkty Alpha jako realne kamery B lub C do swojej linii kinowej.


 

alt







 

 


Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Porady opinie, winmar specjaliści foto video
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu