ATOMOS SHOGUN 7 HDR REKORDER MONITOR PODGLĄDOWY
Atomos Shogun 7 to precyzyjny przełącznik HDR monitor-rejestrator zaprojektowany dla profesjonalistów z branży filmowej i wideo. Może być używany jako samodzielny monitor polowy, rejestrator i przełącznik zapobiegający, dokumentujący i opowiadający na żywo w terenie; lub jako wielkoformatowe epizodyczne produkcje telewizyjne, filmowe i kinowe toolfor na dużą skalę, w których wielu członków załogi, takich jak osoby skupiające ostrość, uściski i operatorzy filmowi, wymagają spójnego wizualnego odniesienia w ekosystemie monitorów terenowych.
Przenośny Rekorder Shogun 7 pozwala monitorować, analizować i oznaczać na planie; i sprawdź, jak twoja treść będzie wyglądać w domu odbiorców dzięki wyjściowi DolbyVision w czasie rzeczywistym. Dzięki Shogun 7 nie jesteś zablokowany w żadnym formacie, producencie ani rurociągu. Jest to całkowicie elastyczna stacja do nagrywania i produkcji.
Monitoruj, nagrywaj i przełączaj między 4 strumieniami wideo HD SDI na żywo (i jednym strumieniem programu) w celu elastycznego kierowania w terenie. Ciesz się swobodą asynchronicznego przełączania i blokowania genów w celu podłączenia do istniejącej infrastruktury. Shogun 7 oferuje nagrywanie do HDp60 SDI ISO x 4. Po zakończeniu przechwytywania strumieni po prostu zaimportuj plik xml Atomos do NLE, a twoja oś czasu zapełni się wszystkimi wprowadzonymi zmianami. Zadbano również o dźwięk, z każdym rekordem ISO i programem wstawiamy zmiksowane analogowe kanały stereo i osadzamy 2 kanały digitalaudio w każdym nagranym strumieniu. Strumień programu zawsze rejestruje sygnał analogowy i przełącza między wejściami audio dla dźwięku z kamery w celu dopasowania do przełączanego kanału.
Dzięki najnowszemu HDMI 2.0v możesz przechwycić do 4Kp60 na dowolnej dostępnej kamerze lub przez Quad Link, Dual Link lub Single Link. Jeśli przechwytywanie slowmotion jest ważne dla twojej produkcji, Shogun 7 pozwala przechwycić 2K do 240p. Możesz tagować w locie podczas nagrywania wyszukiwania bezpośrednio do edycji w Final Cut Pro X, Adobe Premiere * i AvidMedia Composer *
Aby stworzyć najbardziej zaawansowane narzędzie produkcyjne na planie do kreatywnego ulepszania, aby to osiągnąć, opracowaliśmy dzisiaj najbardziej zaawansowaną technologię ekranową i zajęło nam to trzy lata. Opracowaliśmy technologię ekranową „Dynamiczny AtomHDR” w monitorze polowym Shogun 7, który sprawia, że twoje obrazy są bardziej czarne i jaśniejsze. Dołączamy wyjście w czasie rzeczywistym do wyświetlaczy obsługujących Dolby Vision, dzięki czemu możesz szybko sprawdzić, czy Twoje zamiary Creative idealnie przełożą się na odbiorców w domu. Dodaliśmy Apple ProRes RAW nagrywanie do innych popularnych formatów. Dodaliśmy synchroniczne przełączanie na żywo, aby nagrywać do czterech kamer w czasie rzeczywistym w tym samym czasie.
Ekran Shogun 7 jest najdokładniejszym 7-calowym referencyjnym monitorem do produkcji SDR i HDR, a także do 2Kp240 i 4Kp60. Wyświetlaj swoją pracę na najlepszym na świecie ekranie HDR z pierwszą na rynku technologią dynamicznego podświetlenia AtomHDR, z 360 strefami, które rewolucjonizują grę HDR na monitorze. Dynamiczny AtomHDR osiąga zdumiewający współczynnik kontrastu 1 000 000: 1 z ultraszerokim kolorem, co daje doskonałe połączenie czarniejszego niż czarny OLED zapewniającego intensywne detale w cieniach i niesamowitą wydajność LCD o rozdzielczości 1500 nitów zapewniającej żywe, wysokie jasne i HDR.
Atomos i Dolby połączyły siły, aby dać Ci wyjście na żywo Dolby VisionHDMI z dowolnej kamery SDI lub HDMI HDR. Wszystko dzięki uprzejmości AtomOS 10. Wystarczy podłączyć telewizor lub monitor TV z obsługą Dolby Vision do produktu Atomos * i magicznie, automatycznie, AtomOS analizuje obraz, odpytuje telewizor i stosuje profile kolorów i jasności dla maksymalnego obrazu HDR na wyświetlaczu lub telewizorze. Zapewnia to, że obraz HDR zawsze wygląda tak, jak został stworzony przez twórcę. Jest to cenna kontrola referencji na planie dla dyrektora kreatywnego i klienta. Ta funkcja jest również dostępna w trybie odtwarzania i odtwarzania z RAW i Log nagranych ProRes RAW, ProRes i DNx w celu natychmiastowego oszczędzania czasu, przeglądu na planie i w studio. Wykorzystaj funkcje odtwarzania, takie jak zwolnione tempo, wstawiaj punkty edycji i wprowadzania, aby przyspieszyć kompilacja listy odtwarzania.
Monitoruj analizowanie i oznaczanie zdjęć, aby w pełni wykorzystać przenośność podczas podróży. Nagrywaj bezpośrednio do żądanych formatów edycji / gradacji / transkodowania NLE; od aparatu do standardowych obiegów obróbki końcowej w branży, korzystaj ze wsparcia dla Apple Final Cut Pro, Avid Media Composer i Black Magic Resolve. Odtwarzanie przyspiesza na urządzeniu na ekranie do najlepszej jakości wyświetlacza lub do telewizora z pełną obsługą Dolby Vision.
Wyeliminuj potrzebę oddzielnego rejestratora dźwięku. Dodaj mikrofony stereofoniczne 48 V za pomocą zbalansowanego kabla z wyłącznikiem XLR. Wybierz poziomy wejściowe Mic lub Line, nagraj do 12 kanałów cyfrowego dźwięku z HDMI lub SDI. Monitoruj wybrane stereo przez gniazdo słuchawkowe 3,5 mm.
Bezproblemowo podłącz dowolne urządzenie SDI lub HDMI w celu monitorowania i nagrywania. Konwersja krzyżowa między HDMI 2.0 a 1.5G / 3G / 6G / 12G / Quad Link SDI w prawie dowolnej kombinacji i eliminuje potrzebę stosowania specjalistycznych konwerterów.
Waga i wymiary | Bez baterii 709 g / 25 uncji. |
Wymiary (szer. X wys. X gł. Mm) | 214 x 127 x 45 mm |
Budowa | Poliwęglan ABS |
Punkty montażowe | Mocowanie śrubowe 1/4 ”-20. 1x góra i 1x dół |
Moc | |
Moc operacyjna | Poliwęglan ABS |
Kompatybilne baterie | Seria NP-F i akcesoria pomocnicze. |
Napięcie wejściowe (akumulator) | 6,2 V do 16,8 V. |
Czas pracy akumulatora * (w oparciu o 7,4 V) | 5200 mAh - do 1,5 godziny (monitor i nagrywanie 4K 30p) |
7800 mAh - do 2,2 godz. (Monitor i nagrywanie 4K 30p) | |
DC In | 1 x wejście DC (6,2 - 16,8 V) |
Ekran dotykowy | |
Ekran | Dotyk pojemnościowy |
Rozmiar | 7.2 ” |
Rozdzielczość / PPI | 1920 x 1080 / 325ppi |
Współczynnik kształtu | Natywny 16: 9 |
Współczynnik kontrastu | 1 000 000: 1 (podświetlenie strefy włączone) |
Gamut kolorów | Szeroka gama kolorów (105% DCI-P3 |
Tabela przeglądowa (LUT) | obsługa 3D LUT (format .cube) |
Anamorphic de-squeeze | 2x, 1,5x, 1,33x |
Dynamiczna technologia AtomHDR | |
Podświetlenie | Bezpośrednia dioda LED |
Strefy | 360 diod LED z bezpośrednim podświetleniem |
Diody LED | Szeroki kolor kalibrowany D65 lub D9 |
Głębia bitowa | 10 bitów (8 + 2 FRC) |
Kolor | DCI-P3 105% |
Jasność | 1500 nitów (+/- 10%) |
Kontrola | Analiza jasności w czasie rzeczywistym dla kontrolera LED |
Konwersja HDR | Log / RAW do HLG lub PQ |
Technologia monitorowania HDR | |
Gamma | |
Sony SLog / SLog2 / SLog3 Canon CLog / CLog2 / Clog3 ARRI | |
Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / LogCEI400 | |
/ LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 / LogCEI1000 / | |
LogCEI1280 / LogCEI1600 Panasonic Vlog JVC JLog1 RED | |
Log3G10 / RED LogFilm FujiFilm F-log Nikon N-Log PQ10k | |
HLG | |
Gama | |
Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine Canon Cinema / | |
DCI P3 / DCI P3 + Nikon Bt2020 Panasonic V Gamut Arri Alexa | |
Wide Gamut Rec709 / BT.2020 JVC RED WideGamut / RED | |
DragonColor / DragonColor2 / RED Color2 / RED Color3 / | |
CZERWONY Kolor 4 | |
Anamorphic de-squeeze | 2x, 1,5x, 1,33x |
Technologia | Panel IPS (pojemnościowy dotyk), |
kalibracja do Rec.709 z opcjonalną jednostką kalibracyjną | |
AtomHDR | tak |
Monitorowanie HDR (gamma) | |
Sony SLog / SLog2 / SLog3 | |
Canon CLog / CLog2 / Clog3 | |
ARRI Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / | |
LogCEI400 / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 / | |
LogCEI1000 / LogCEI1280 / LogCEI1600 | |
Panasonic Vlog | |
JVC JLog1 | |
RED Log3G10 / RED LogFilm | |
FujiFilm F-log | |
Nikon N-Log | |
PQ10k | |
HLG | |
Monitorowanie HDR (gamut) | |
Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine | |
Canon Cinema / DCI P3 / DCI P3 + | |
Panasonic V Gamut | |
Arri Alexa Wide Gamut | |
Rec709 / BT.2020 | |
JVC | |
RED WideGamut / RED DragonColor / DragonColor2 / | |
RED Color2 / RED Color3 / RED Color4 / | |
Wejście wideo / Loop out | |
HDMI | HDMI 1 x HDMI (2.0) |
SDI | Quad Link 4 x 3G / 6G SDI *, 4 x 3G-SDI, 2x 12G pojedynczy link SDI |
Sygnał | Nieskompresowane prawdziwe 10-bitowe lub 8-bitowe 422 (zależne od kamery) |
Genlock | Sygnał wejściowy i wyjściowy Genlock |
Wyjście wideo (odtwarzanie) | |
HDMI | 1 x HDMI (2.0) |
SDI | 2x 4K-SDI 12G lub HD-SDI 3G / 6G |
HDMI | Nieskompresowane prawdziwe 10-bitowe lub 8-bitowe 4: 2: 2 (zależne od kamery) |
Obsługiwane kodeki i liczba klatek na sekundę (nagrywanie i odtwarzanie) | |
Raw do: | |
ProRes RAW | |
ProRes | |
CinemaDNG | |
(Tylko CDNG do 30p) | |
Avid DNxHD | |
Sony ^^ FS700, FS-5, FS-7, FS-7MkII | |
4K DCI; 24/25/30/50 / 60p | |
4K UHD; nie obsługiwane w aparacie | |
2K; 24/25/30/50/60/100/120/200 / 240p | |
1080; nie obsługiwane w aparacie | |
Canon C300MKII / C500 CDNG | |
4K DCI; 24/25 / 30p | |
4K UHD; 24/25 / 30p | |
2K; nie obsługiwane w aparacie | |
1080; nie obsługiwane w aparacie | |
Panasonic VaricamLT, EVA1 | |
5,7 K DCI; 24/25/30p (tylko EVA1 ProRes RAW) | |
4K DCI; 24/25/30/50 / 60p | |
4K UHD; 24/25/30/50 / 60p | |
2K; 24/25/30/50/60/100/120/200 / 240p 1080; nie obsługiwane w aparacie | |
Obsługiwana podstawowa rozdzielczość i FPS z kamer | |
4K DCI: 23,98 / 29,9 / 59,94p | |
4K UHD: 23,98 / 29,9 / 59,94p | |
2K DCI: 23,98 / 29,9 / 59,94p | |
1080p: 23,98 / 29,9 / 59,94p | |
Obsługiwane FPS i rozdzielczość z konsol do gier i kart graficznych | |
1080p; 24/25/30/50/60/100/120 | |
Przetwarzanie na pokładzie | |
Usuwanie pulldown | 24/25 / 30pSF> 24/25 / 30p (2: 2 pulldown) 60i> 24p (3: 2 pulldown) |
Skalowanie w dół 4K UHD do monitorowania HD | Tak - Loop-out i odtwarzanie (niedostępne w RAW) |
Wyjście dzwięku | |
HDMI | 2 lub 8 kanałów 24 bity, zależne od kamery |
SDI | 12 kanałów 48 kHz 24 bity |
Audio | 2-kanałowe zbalansowane wejście / wyjście analogowe XLR |
Zakres dynamiczny> 90dB | |
Maksymalny poziom sygnału + 24dBu | |
Maksymalne wzmocnienie analogowe + 52dB | |
Zasilanie fantomowe 48 V dla mikrofonu | |
Zdalny start / stop | |
HDMI | Auto HDMI Trigger |
Obsługiwane protokoły - Dolby Vision, Canon, Sony, Atomos | |
Otwarty standard | |
SDI | Możliwość wyboru kamery wyzwalającej SDI |
Inny | Sterowanie LANC - Slave |
Odtwarzanie nagranego dźwięku | |
Lista odtwarzania / Genlock / LTC | Tak tak tak |
CDNG (nagrana treść) | Bez wsparcia |
ProRes (nagrana treść) | Wszystkie nagrane pliki mogą być odtwarzane. Odtwarzanie w zwolnionym tempie> = 100 fps |
DNxHR / DNxHD (nagrana treść) | Wszystkie nagrane pliki mogą być odtwarzane. Odtwarzanie w zwolnionym tempie> = 100 fps |
Nagranie | |
Rekord przed filmem | Tak (HD 8s, 4K 2s) |
Niestandardowy upływ czasu | tak |
Meta tagowanie danych | Tak (dostępnych 10 tagów) |
Obsługiwane media | Kompatybilność dysków SSD / HDD 2,5 ”zależy od formatu nagrywania, rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Odwiedź atomos.com/drives, aby uzyskać listę przetestowanych i zatwierdzonych napędów |
Skrzynia Master Caddy | Master Caddy II (w zestawie) |
Stacja dokująca Master Caddy | 75 mm x 105 mm x 12 mm |
Obsługiwane aplikacje | 2,5 ”SATA na USB 2.0 / 3.0 |