wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Akcesoria » Rekordery Wideo » Atomos » ATOMOS SHOGUN 7 HDR REKORDER
ATOMOS SHOGUN 7 HDR REKORDERATOMOS SHOGUN 7 HDR REKORDERATOMOS SHOGUN 7 HDR REKORDER
ATOMOS SHOGUN 7 HDR REKORDER
ATOMOS SHOGUN 7 HDR REKORDER
ATOMOS SHOGUN 7 HDR REKORDER

ATOMOS SHOGUN 7 HDR REKORDER

Atomos

Dostępność: Na zamówienie

Koszt wysyłki: od 16,00 zł

Kod EAN: 0814164022002

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 6 490,00 zł

Cena netto: 5 276,42 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja
  • Cechy

 

 ATOMOS SHOGUN 7 HDR REKORDER MONITOR PODGLĄDOWY 



Atomos Shogun 7 to precyzyjny przełącznik HDR monitor-rejestrator zaprojektowany dla profesjonalistów z branży filmowej i wideo. Może być używany jako samodzielny monitor polowy, rejestrator i przełącznik zapobiegający, dokumentujący i opowiadający na żywo w terenie; lub jako wielkoformatowe epizodyczne produkcje telewizyjne, filmowe i kinowe toolfor na dużą skalę, w których wielu członków załogi, takich jak osoby skupiające ostrość, uściski i operatorzy filmowi, wymagają spójnego wizualnego odniesienia w ekosystemie monitorów terenowych.

Przenośny Rekorder Shogun 7 pozwala monitorować, analizować i oznaczać na planie; i sprawdź, jak twoja treść będzie wyglądać w domu odbiorców dzięki wyjściowi DolbyVision w czasie rzeczywistym. Dzięki Shogun 7 nie jesteś zablokowany w żadnym formacie, producencie ani rurociągu. Jest to całkowicie elastyczna stacja do nagrywania i produkcji.
 


 

Monitoruj, nagrywaj i przełączaj między 4 strumieniami wideo HD SDI na żywo (i jednym strumieniem programu) w celu elastycznego kierowania w terenie. Ciesz się swobodą asynchronicznego przełączania i blokowania genów w celu podłączenia do istniejącej infrastruktury. Shogun 7 oferuje nagrywanie do HDp60 SDI ISO x 4. Po zakończeniu przechwytywania strumieni po prostu zaimportuj plik xml Atomos do NLE, a twoja oś czasu zapełni się wszystkimi wprowadzonymi zmianami. Zadbano również o dźwięk, z każdym rekordem ISO i programem wstawiamy zmiksowane analogowe kanały stereo i osadzamy 2 kanały digitalaudio w każdym nagranym strumieniu. Strumień programu zawsze rejestruje sygnał analogowy i przełącza między wejściami audio dla dźwięku z kamery w celu dopasowania do przełączanego kanału.

Dzięki najnowszemu HDMI 2.0v możesz przechwycić do 4Kp60 na dowolnej dostępnej kamerze lub przez Quad Link, Dual Link lub Single Link. Jeśli przechwytywanie slowmotion jest ważne dla twojej produkcji, Shogun 7 pozwala przechwycić 2K do 240p. Możesz tagować w locie podczas nagrywania wyszukiwania bezpośrednio do edycji w Final Cut Pro X, Adobe Premiere * i AvidMedia Composer *

Aby stworzyć najbardziej zaawansowane narzędzie produkcyjne na planie do kreatywnego ulepszania, aby to osiągnąć, opracowaliśmy dzisiaj najbardziej zaawansowaną technologię ekranową i zajęło nam to trzy lata. Opracowaliśmy technologię ekranową „Dynamiczny AtomHDR” w monitorze polowym Shogun 7, który sprawia, że ​​twoje obrazy są bardziej czarne i jaśniejsze. Dołączamy wyjście w czasie rzeczywistym do wyświetlaczy obsługujących Dolby Vision, dzięki czemu możesz szybko sprawdzić, czy Twoje zamiary Creative idealnie przełożą się na odbiorców w domu. Dodaliśmy Apple ProRes RAW nagrywanie do innych popularnych formatów. Dodaliśmy synchroniczne przełączanie na żywo, aby nagrywać do czterech kamer w czasie rzeczywistym w tym samym czasie. 

Ekran Shogun 7 jest najdokładniejszym 7-calowym referencyjnym monitorem do produkcji SDR i HDR, a także do 2Kp240 i 4Kp60. Wyświetlaj swoją pracę na najlepszym na świecie ekranie HDR z pierwszą na rynku technologią dynamicznego podświetlenia AtomHDR, z 360 strefami, które rewolucjonizują grę HDR na monitorze. Dynamiczny AtomHDR osiąga zdumiewający współczynnik kontrastu 1 000 000: 1 z ultraszerokim kolorem, co daje doskonałe połączenie czarniejszego niż czarny OLED zapewniającego intensywne detale w cieniach i niesamowitą wydajność LCD o rozdzielczości 1500 nitów zapewniającej żywe, wysokie jasne i HDR.

Atomos i Dolby połączyły siły, aby dać Ci wyjście na żywo Dolby VisionHDMI z dowolnej kamery SDI lub HDMI HDR. Wszystko dzięki uprzejmości AtomOS 10. Wystarczy podłączyć telewizor lub monitor TV z obsługą Dolby Vision do produktu Atomos * i magicznie, automatycznie, AtomOS analizuje obraz, odpytuje telewizor i stosuje profile kolorów i jasności dla maksymalnego obrazu HDR na wyświetlaczu lub telewizorze. Zapewnia to, że obraz HDR zawsze wygląda tak, jak został stworzony przez twórcę. Jest to cenna kontrola referencji na planie dla dyrektora kreatywnego i klienta. Ta funkcja jest również dostępna w trybie odtwarzania i odtwarzania z RAW i Log nagranych ProRes RAW, ProRes i DNx w celu natychmiastowego oszczędzania czasu, przeglądu na planie i w studio. Wykorzystaj funkcje odtwarzania, takie jak zwolnione tempo, wstawiaj punkty edycji i wprowadzania, aby przyspieszyć kompilacja listy odtwarzania.

Monitoruj analizowanie i oznaczanie zdjęć, aby w pełni wykorzystać przenośność podczas podróży. Nagrywaj bezpośrednio do żądanych formatów edycji / gradacji / transkodowania NLE; od aparatu do standardowych obiegów obróbki końcowej w branży, korzystaj ze wsparcia dla Apple Final Cut Pro, Avid Media Composer i Black Magic Resolve. Odtwarzanie przyspiesza na urządzeniu na ekranie do najlepszej jakości wyświetlacza lub do telewizora z pełną obsługą Dolby Vision.

Wyeliminuj potrzebę oddzielnego rejestratora dźwięku. Dodaj mikrofony stereofoniczne 48 V za pomocą zbalansowanego kabla z wyłącznikiem XLR. Wybierz poziomy wejściowe Mic lub Line, nagraj do 12 kanałów cyfrowego dźwięku z HDMI lub SDI. Monitoruj wybrane stereo przez gniazdo słuchawkowe 3,5 mm.

Bezproblemowo podłącz dowolne urządzenie SDI lub HDMI w celu monitorowania i nagrywania. Konwersja krzyżowa między HDMI 2.0 a 1.5G / 3G / 6G / 12G / Quad Link SDI w prawie dowolnej kombinacji i eliminuje potrzebę stosowania specjalistycznych konwerterów.

 



 

  • Waga i wymiary Bez baterii 709 g / 25 uncji.
    Wymiary (szer. X wys. X gł. Mm) 214 x 127 x 45 mm
    Budowa Poliwęglan ABS
    Punkty montażowe Mocowanie śrubowe 1/4 ”-20. 1x góra i 1x dół
    Moc
    Moc operacyjna Poliwęglan ABS
    Kompatybilne baterie Seria NP-F i akcesoria pomocnicze.
    Napięcie wejściowe (akumulator) 6,2 V do 16,8 V.
    Czas pracy akumulatora * (w oparciu o 7,4 V) 5200 mAh - do 1,5 godziny (monitor i nagrywanie 4K 30p)
      7800 mAh - do 2,2 godz. (Monitor i nagrywanie 4K 30p)
    DC In 1 x wejście DC (6,2 - 16,8 V)
    Ekran dotykowy
    Ekran Dotyk pojemnościowy
    Rozmiar 7.2 ”
    Rozdzielczość / PPI 1920 x 1080 / 325ppi
    Współczynnik kształtu Natywny 16: 9
    Współczynnik kontrastu 1 000 000: 1 (podświetlenie strefy włączone)
    Gamut kolorów Szeroka gama kolorów (105% DCI-P3
    Tabela przeglądowa (LUT) obsługa 3D LUT (format .cube)
    Anamorphic de-squeeze 2x, 1,5x, 1,33x
    Dynamiczna technologia AtomHDR
    Podświetlenie Bezpośrednia dioda LED
    Strefy 360 diod LED z bezpośrednim podświetleniem
    Diody LED Szeroki kolor kalibrowany D65 lub D9
    Głębia bitowa 10 bitów (8 + 2 FRC)
    Kolor DCI-P3 105%
    Jasność 1500 nitów (+/- 10%)
    Kontrola Analiza jasności w czasie rzeczywistym dla kontrolera LED
    Konwersja HDR Log / RAW do HLG lub PQ
    Technologia monitorowania HDR
    Gamma
      Sony SLog / SLog2 / SLog3 Canon CLog / CLog2 / Clog3 ARRI
      Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / LogCEI400
      / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 / LogCEI1000 /
      LogCEI1280 / LogCEI1600 Panasonic Vlog JVC JLog1 RED
      Log3G10 / RED LogFilm FujiFilm F-log Nikon N-Log PQ10k
      HLG
    Gama
      Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine Canon Cinema /
      DCI P3 / DCI P3 + Nikon Bt2020 Panasonic V Gamut Arri Alexa
      Wide Gamut Rec709 / BT.2020 JVC RED WideGamut / RED
      DragonColor / DragonColor2 / RED Color2 / RED Color3 /
      CZERWONY Kolor 4
    Anamorphic de-squeeze 2x, 1,5x, 1,33x
    Technologia Panel IPS (pojemnościowy dotyk),
      kalibracja do Rec.709 z opcjonalną jednostką kalibracyjną
    AtomHDR tak
    Monitorowanie HDR (gamma)
      Sony SLog / SLog2 / SLog3
      Canon CLog / CLog2 / Clog3
      ARRI Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 /
      LogCEI400 / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 /
      LogCEI1000 / LogCEI1280 / LogCEI1600
      Panasonic Vlog
      JVC JLog1
      RED Log3G10 / RED LogFilm
      FujiFilm F-log
      Nikon N-Log
      PQ10k
      HLG
    Monitorowanie HDR (gamut)
      Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine
      Canon Cinema / DCI P3 / DCI P3 +
      Panasonic V Gamut
      Arri Alexa Wide Gamut
      Rec709 / BT.2020
      JVC
      RED WideGamut / RED DragonColor / DragonColor2 /
      RED Color2 / RED Color3 / RED Color4 /
    Wejście wideo / Loop out
    HDMI HDMI 1 x HDMI (2.0)
    SDI Quad Link 4 x 3G / 6G SDI *, 4 x 3G-SDI, 2x 12G pojedynczy link SDI
    Sygnał Nieskompresowane prawdziwe 10-bitowe lub 8-bitowe 422 (zależne od kamery)
    Genlock Sygnał wejściowy i wyjściowy Genlock
    Wyjście wideo (odtwarzanie)
    HDMI 1 x HDMI (2.0)
    SDI 2x 4K-SDI 12G lub HD-SDI 3G / 6G
    HDMI Nieskompresowane prawdziwe 10-bitowe lub 8-bitowe 4: 2: 2 (zależne od kamery)
    Obsługiwane kodeki i liczba klatek na sekundę (nagrywanie i odtwarzanie)
    Raw do:
      ProRes RAW
      ProRes
      CinemaDNG
      (Tylko CDNG do 30p)
      Avid DNxHD
    Sony ^^ FS700, FS-5, FS-7, FS-7MkII
      4K DCI; 24/25/30/50 / 60p
      4K UHD; nie obsługiwane w aparacie
      2K; 24/25/30/50/60/100/120/200 / 240p
      1080; nie obsługiwane w aparacie
    Canon C300MKII / C500 CDNG
      4K DCI; 24/25 / 30p
      4K UHD; 24/25 / 30p
      2K; nie obsługiwane w aparacie
      1080; nie obsługiwane w aparacie
    Panasonic VaricamLT, EVA1
      5,7 K DCI; 24/25/30p (tylko EVA1 ProRes RAW)
      4K DCI; 24/25/30/50 / 60p
      4K UHD; 24/25/30/50 / 60p
      2K; 24/25/30/50/60/100/120/200 / 240p 1080; nie obsługiwane w aparacie
    Obsługiwana podstawowa rozdzielczość i FPS z kamer
      4K DCI: 23,98 / 29,9 / 59,94p
      4K UHD: 23,98 / 29,9 / 59,94p
      2K DCI: 23,98 / 29,9 / 59,94p
      1080p: 23,98 / 29,9 / 59,94p
    Obsługiwane FPS i rozdzielczość z konsol do gier i kart graficznych
      1080p; 24/25/30/50/60/100/120
    Przetwarzanie na pokładzie
    Usuwanie pulldown 24/25 / 30pSF> 24/25 / 30p (2: 2 pulldown) 60i> 24p (3: 2 pulldown)
    Skalowanie w dół 4K UHD do monitorowania HD Tak - Loop-out i odtwarzanie (niedostępne w RAW)
    Wyjście dzwięku
    HDMI 2 lub 8 kanałów 24 bity, zależne od kamery
    SDI 12 kanałów 48 kHz 24 bity
    Audio 2-kanałowe zbalansowane wejście / wyjście analogowe XLR
      Zakres dynamiczny> 90dB
      Maksymalny poziom sygnału + 24dBu
      Maksymalne wzmocnienie analogowe + 52dB
      Zasilanie fantomowe 48 V dla mikrofonu
    Zdalny start / stop
    HDMI Auto HDMI Trigger
      Obsługiwane protokoły - Dolby Vision, Canon, Sony, Atomos
      Otwarty standard
    SDI Możliwość wyboru kamery wyzwalającej SDI
    Inny Sterowanie LANC - Slave
    Odtwarzanie nagranego dźwięku
    Lista odtwarzania / Genlock / LTC Tak tak tak
    CDNG (nagrana treść) Bez wsparcia
    ProRes (nagrana treść) Wszystkie nagrane pliki mogą być odtwarzane. Odtwarzanie w zwolnionym tempie> = 100 fps
    DNxHR / DNxHD (nagrana treść) Wszystkie nagrane pliki mogą być odtwarzane. Odtwarzanie w zwolnionym tempie> = 100 fps
    Nagranie
    Rekord przed filmem Tak (HD 8s, 4K 2s)
    Niestandardowy upływ czasu tak
    Meta tagowanie danych Tak (dostępnych 10 tagów)
    Obsługiwane media Kompatybilność dysków SSD / HDD 2,5 ”zależy od formatu nagrywania, rozdzielczości i liczby klatek na sekundę. Odwiedź atomos.com/drives, aby uzyskać listę przetestowanych i zatwierdzonych napędów
    Skrzynia Master Caddy Master Caddy II (w zestawie)
    Stacja dokująca Master Caddy 75 mm x 105 mm x 12 mm
    Obsługiwane aplikacje 2,5 ”SATA na USB 2.0 / 3.0
  • Sterowanie i monitorowanie czterokanałowego HD w trybie dotykowym.
  • Nagrywaj do czterech (4) sygnałów wideo HD SDI do 1080p60 na Apple ProRes Avid DNx.
  • Dodatkowo zapisz i wyślij wyjście programu na żywo.
  • Eksportuj sesje z wieloma kamerami bezpośrednio do FCPX poprzez wygenerowany plik XML.
  • Łatwy w obsłudze, intuicyjny interfejs użytkownika z dostępnymi „Touch Transitions”.
  • Kompleksowa funkcjonalność audio.
Pozostałe produkty z kategorii
Atomos NEON 17" 4K HDR - monitor podglądowy, rekorder

Atomos NEON 17" 4K HDR - monitor podglądowy, rekorder

19 500,00 zł brutto15 853,66 zł netto
szt. Do koszyka
Atomos NEON 31" 4K HDR - monitor podglądowy, rekorder

Atomos NEON 31" 4K HDR - monitor podglądowy, rekorder

39 100,00 zł brutto31 788,62 zł netto
szt. Do koszyka
Atomos Stopki AtomX Tilt Sumo

Atomos Stopki AtomX Tilt Sumo

799,00 zł brutto649,59 zł netto
szt. Do koszyka
ATOMOS SUMO 19" HDR MONITOR PODGLĄDOWY (ATOMSUMO19)

ATOMOS SUMO 19" HDR MONITOR PODGLĄDOWY (ATOMSUMO19)

12 000,00 zł brutto9 756,10 zł netto
szt. Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu