wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Akcesoria foto wideo » Rekordery Wideo » Atomos » Atomos Shogun Studio II
Atomos Shogun Studio IIAtomos Shogun Studio II
Atomos Shogun Studio IIAtomos Shogun Studio II

Atomos Shogun Studio II

Atomos

Dostępność: Dostępny w sprzedaży - wysyłka 1-5 dni

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD - 0,00 zł
Kurier DPD pobranie - 0,00 zł
Kurier błyskawica, dostawa w dniu zamówienia na terenie Poznania. - 35,00 zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł

Kod EAN: 0814164022057

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 20 900,00 zł

Cena netto: 16 991,87 zł

Raty Santander
Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja
  • Cechy

Shogun Studio II wyposażony jest w dwa 7-calowe monitory o wysokiej jasności 3000 cd / m. Umożliwia ciągłe nagrywanie i monitorowanie 4K60 na obu kanałach oraz obsługuje cztery nagrania ISO 1080p60 SDI ISO w konfiguracji wielokamerowej. Rozwiązanie montowane w szafie 3RU oferuje SDI i HDMI wejście / wyjście z konwersją sygnału, wejście / wyjście stereo XLR na kanał z zasilaniem fantomowym 48 V oraz zgodność z kodekami ProRes RAW, ProRes, DNxHR i Adobe CDNG.
 

Ekran
Dotyk pojemnościowy
Rozmiar
7.2 "
Rozdzielczość / PPI
1920 x 1080 / 325ppi
Proporcje obrazu
Natywny 16: 9
Współczynnik kontrastu
1 000 000: 1 (podświetlenie strefy włączone)
Gama kolorów
Szeroka gama kolorów (105% DCI-P3
Obsługa tabeli przeglądowej (LUT)
3D LUT (format .cube)
Anamorphic De-Squeeze
2x, 1,5x, 1,33x

Dynamiczna technologia AtomHDRPrzejdź do ...

Podświetlenie
Bezpośrednia dioda LED
Strefy
360 diod LED z bezpośrednim podświetleniem
Diody LED
Szeroki kolor kalibrowany D65 lub D9
Głębia bitowa
10 bitów (8 + 2 FRC)
Kolor
DCI-P3 105%
Jasność
1500 nitów (+/- 10%)
Kontrola
Analiza jasności w czasie rzeczywistym dla kontrolera LED
Konwersja HDR
Log / RAW do HLG lub PQ

Technologia monitorowania HDR..

Gamma
Sony SLog / SLog2 / SLog3 Canon CLog / CLog2 / Clog3 ARRI Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / LogCEI400 / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 / LogCEI1000 / LogCEI1280 / LogCEI1600 Panasonic Vlog JVC JLogil REDLFF RED3 LogFI. -Log PQ10k HLG
Gama
Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine Canon Cinema / DCI P3 / DCI P3 + Nikon Bt2020 Panasonic V Gamut Arri Alexa Wide Gamut Rec709 / BT.2020 JVC RED WideGamut / RED DragonColor / DragonColor2 / RED Color2 / RED Color3 / RED Color4
Anamorphic De-Squeeze
2x, 1,5x, 1,33x
Technologia
Panel IPS (pojemnościowy dotyk), kalibracja do Rec.709 z opcjonalną jednostką kalibracyjną
AtomHDR
tak
Monitorowanie HDR (gamma)
Sony Slog / SLog2 / SLog3
Canon zapchać / CLog2 / Clog3
ARRI Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / LogCEI400 / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 / LogCEI1000 / LogCEI1280 / LogCEI1600
Panasonic Vlog
JVC JLog1
RED Log3G10 / RED LogFilm
FujiFilm F-log
Nikon N -Log
PQ10k
HLG
Monitorowanie HDR (gamut)
Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine
Canon Cinema / DCI P3 / DCI P3 +
Panasonic V Gamut
Arri Alexa Wide Gamut
Rec709 / BT.2020
RED WideGamut / RED DragonColor / DragonColor2 / RED Color2 / RED Color3 / RED Color4

Wejście wideo / Loop out..

HDMI
HDMI 1 x HDMI (2.0)
SDI
Quad Link 4 x 3G / 6G SDI *, 4 x 3G-SDI, 2x 12G pojedynczy link SDI
Sygnał
Nieskompresowane prawdziwe 10-bitowe lub 8-bitowe 422 (zależne od kamery)
Genlock
Sygnał wejściowy i wyjściowy Genlock

Wyjście wideo (odtwarzanie) ...

HDMI
1x HDMI (2.0)
HDMI
1x HDMI (2.0)
SDI
2x 4K-SDI 12G lub HD-SDI 3G / 6G

Obsługiwane kodeki i szybkości klatek.

Raw do:
ProRes RAW
ProRes
CinemaDNG
(tylko CDNG do 30p)
Avid DNxHD
Sony FS700, FS-5, FS-7, FS-7MkII
4K DCI; 24/25/30/50/60p 4K UHD; nie obsługiwane w kamerze
2K; 24/25/30/50/60/100/120/200 / 240p 1080; nie obsługiwane w aparacie
Canon C300MKII / C500 CDNG
4K DCI; 24/25 / 30p
4K UHD; 24/25 / 30p
2K; nie obsługiwane w kamerze
1080; nie obsługiwane w aparacie
Panasonic VaricamLT, EVA1
5,7 K DCI; 24/25/30p (tylko EVA1 ProRes RAW)
4K DCI; 24/25/30/50/60p
4K UHD; 24/25/30/50 / 60p
2K; 24/25/30/50/60/100/120/200 / 240p 1080; nie obsługiwane w aparacie
Obsługiwane podstawowe rozdzielczości i FPS z kamer
4K DCI: 23,98 / 29,9 / 59,94p
4K UHD: 23,98 / 29,9 / 59,94p
2K DCI: 23,98 / 29,9 / 59,94p
1080p: 23,98 / 29,9 / 59,94p
Z konsol do gier i kart graficznych
1080p; 24/25/30/50/60/100/120

Przetwarzanie na pokładzie.

Usuwanie Pulldown
24/25 / 30pSF> 24/25 / 30p (menu rozwijane 2: 2) 60i> 24p (menu rozwijane 3: 2)
Usuwanie Pulldown
24/25 / 30pSF> 24/25 / 30p (menu rozwijane 2: 2) 60i> 24p (menu rozwijane 3: 2)
Zmniejszanie rozdzielczości 4K UHD do monitorowania HD
Tak - Loop-out i odtwarzanie (niedostępne w RAW)
Skalowanie w dół 4K UHD do monitorowania HD
Tak - Loop-out i odtwarzanie (niedostępne w RAW)

Wyjście audio.

HDMI
2 lub 8 kanałów 24 bity, zależne od kamery
SDI
12 kanałów 48 kHz 24 bity
Audio
 
  • Podwójne monitory 7 "3000 cd / m²
  • Ciągłe nagrywanie / monitorowanie 4K60
  • SDI i HDMI I / O z konwersją
  • Stereo XLR I / O na kanał. I moc fantomowa
Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu