wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wideo-Foto » Kamery » Blackmagic » Blackmagic URSA Mini Pro 12K
Blackmagic URSA Mini Pro 12KBlackmagic URSA Mini Pro 12KBlackmagic URSA Mini Pro 12KBlackmagic URSA Mini Pro 12K
Blackmagic URSA Mini Pro 12K
Blackmagic URSA Mini Pro 12K
Blackmagic URSA Mini Pro 12K
Blackmagic URSA Mini Pro 12K

Blackmagic URSA Mini Pro 12K

Blackmagic Design

Dostępność: Na zamówienie

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Kod producenta: CINEURSAMUPRO12K

Kod EAN: 9338716006834

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 30 699,00 zł

Cena netto: 24 958,54 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja

Blackmagic URSA Mini Pro 12K


Najbardziej zaawansowana kamera filmowa na świecie!

Blackmagic URSA Mini Pro 12K to rewolucja w filmie cyfrowym z sensorem Super 35 12,288 x 6480 12K i 14-stopniowym zakresem dynamiki, wbudowanym w nagradzaną obudowę URSA Mini. Połączenie 80 megapikseli na klatkę, nowej kolorystyki i elastyczności Blackmagic RAW sprawia, że praca z 12K staje się rzeczywistością. Oversampling od 12K daje najlepsze zdjęcia 8K i 4K z subtelnymi odcieniami skóry i niezwykłą szczegółowością aparatów fotograficznych wysokiej klasy. Możesz robić zdjęcia z prędkością 60 kl./s w 12K, 110 kl./s w 8K i do 220 kl./s w 4K Super 16. URSA Mini Pro 12K posiada wymienne mocowanie PL, a także wbudowane filtry ND, podwójne nagrywarki CFast i karty SD UHS-II, port rozszerzenia SuperSpeed USB-C i wiele innych. Dołączone oprogramowanie DaVinci Resolve Studio umożliwia twórczą kontrolę poprzez posty od edycji po kolor, VFX i wiele innych!
 


Cyfrowy film, ekstremalna rozdzielczość

Ekstremalna rozdzielczość URSA Mini Pro 12K znacznie wykracza poza tradycyjny film kinowy! Otrzymujesz korzyści płynące z kręcenia filmów, w tym niesamowite szczegóły, szeroki zakres dynamiki i bogate, głębokie kolory. Idealny do filmów fabularnych, telewizji epizodycznej i wciągającego, wielkoformatowego IMAX-a. Idealny do pracy z zielonym ekranem i VFX, włączając w to komponowanie akcji na żywo i CGI. Super sampling przy 12K oznacza nie tylko lepsze kolory i rozdzielczość przy 8K, ale także płynność, która wynika z niewidoczności aliasingu. Ta nowa generacja cyfrowych technologii filmowych wprowadza analogową czystość i subtelność, aby zapewnić jeszcze lepsze wrażenia z filmu.
 

Czujnik Cinematic Super 35 12K

Blackmagic URSA Mini Pro 12K posiada nowy, rewolucyjny sensor o natywnej rozdzielczości 12,288 x 6480, co stanowi niesamowite 80 megapikseli na klatkę! Czujnik Super 35 ma doskonały 14-stopniowy zakres dynamiczny i natywne ISO 800. Nowy czujnik 12K ma taką samą ilość czerwonych, zielonych i niebieskich pikseli i jest zoptymalizowany do robienia zdjęć w wielu rozdzielczościach. Możesz robić zdjęcia 12K z prędkością 60 kl./s lub używać skalowania sensorycznego, aby umożliwić 8K lub 4K RAW z prędkością do 110 kl./s bez kadrowania lub zmiany pola widzenia. Wymienne mocowanie obiektywu URSA Mini Pro pozwala na wybór z gamy zabytkowych i nowoczesnych obiektywów kinowych, dzięki czemu możesz uchwycić charakter i szczegóły z ulubionej optyki.
 

Nagrywaj 12K, edytuj na laptopie

Czujnik URSA Mini Pro 12K i Blackmagic RAW zostały zaprojektowane razem, aby zapewnić 12-bitowy przepływ RAW w 12K bez wysiłku. Jako niewiarygodnie wydajny kodek nowej generacji Blackmagic RAW pozwala na wykonywanie zdjęć 12K i edycję na laptopie, co w przypadku innych kodeków po prostu nie jest możliwe. Ogromna rozdzielczość sensora oznacza, że można odświeżać ujęcia w postach, aby dostarczyć je w 8K i 4K. To jak fotografowanie wieloma aparatami przy użyciu tylko jednego aparatu. Doskonale sprawdza się również w przypadku świetnie wyglądających filmów pionowych i kwadratowych. Zaawansowana konstrukcja sensora i matrycy Blackmagic RAW oznacza, że możesz pracować w dowolnej rozdzielczości w postprodukcji natychmiast, bez konieczności renderowania, zachowując przy tym pełną dokładność kolorów sensora.
 

Nauka o kolorze

Blackmagic Generation 5 Color Science posiada nową krzywą filmową zaprojektowaną w celu pełnego wykorzystania ogromnej ilości danych kolorystycznych z nowego czujnika URSA Mini Pro 12K. Zapewnia to jeszcze lepszą reakcję kolorystyczną dla uzyskania bardziej przyjemnych odcieni skóry oraz lepsze oddawanie wysoce nasyconych kolorów, takich jak neony i światła tylne samochodów w scenach o wysokim kontraście. Technologia Generation 5 Color Science informuje o złożonym przetwarzaniu obrazu w technologii Blackmagic RAW, a dane o kolorach i dynamice z sensora są zachowywane za pomocą metadanych do wykorzystania w postprodukcji. Technologia Generation 5 Color Science, kompatybilna ze wszystkimi wcześniej nakręconymi plikami Blackmagic RAW, pozwala na wykorzystanie nowej krzywej filmowej nawet w dotychczasowej pracy!
 

Pełna rozdzielczość przy wysokich ilościach klatek

URSA Mini Pro 12K to wiele aparatów fotograficznych w jednym, fotografowanie w standardowych rozdzielczościach i ilości klatek na sekundę w rozdzielczości 4K, 8K, a nawet szalenie szczegółowych 12K! Dzięki masywnej rozdzielczości 80 megapikseli na klatkę przy 60 klatkach na sekundę w RAWie możesz jednocześnie robić doskonałe zdjęcia i zdjęcia w ruchu w jednym aparacie! Możesz robić zdjęcia z prędkością do 60 kl./s w 12K 12,288 x 6480 17:9! Aby uzyskać większą liczbę klatek na sekundę, można robić zdjęcia z prędkością 110 klatek na sekundę przy 8192 x 4320, 140 klatek na sekundę przy 8192 x 3408, a nawet ustawić matrycę na Super 16, aby zarejestrować 4K z niesamowitą prędkością 220 klatek na sekundę przy 4096 x 2160 DCI! URSA Mini Pro 12K posiada elastyczne opcje częstotliwości odświeżania i rozdzielczości oraz rejestruje z ulepszonym renderingiem ruchu, co oznacza, że krawędzie w 8K i 4K są gładsze nawet przy mniejszej częstotliwości odświeżania.
 

Nagrywanie o dużej szerokości pasma

URSA Mini Pro to najwyższej klasy rejestrator o wysokiej przepustowości z 3 opcjami zapisu 12K, który zawiera prawie 10 razy większą rozdzielczość niż Ultra HD. Otrzymujesz dwa wbudowane nagrywarki z kartami CFast i UHS-II SD oraz port rozszerzenia SuperSpeed USB-C do nagrywania na szybkie dyski SATA i NVMe. Z włączoną funkcją "Record RAW on 2 Cards", URSA Mini Pro 12K może nagrywać jednocześnie na dwóch kartach do niewiarygodnego 900MB/s na dwóch kartach CFast lub imponującej 500MB/s na dwóch kartach SD UHS-II. Port rozszerzeń SuperSpeed USB-C z tyłu może nagrywać na USB-C flash z prędkością do 900MB/s jako trzecia opcja nagrywania, dzięki czemu nie zabraknie Ci możliwości nagrywania wspaniałych 12K z prędkością do 60 kl./s lub 8K z prędkością do 110 kl./s!
 

URSA Mini Pro 12K

Wyposażony w rewolucyjny czujnik 12,288 x 6,480 Super 35mm z mocowaniem PL w standardzie, URSA Mini Pro 12K ma dodatkową rozdzielczość do produkcji z najwyższej półki. Dzięki ogromnej rozdzielczości 80 megapikseli na klatkę przy 60 klatkach na sekundę w formacie RAW, możesz robić doskonałe zdjęcia i zdjęcia w ruchu w jednym aparacie! URSA Mini Pro 12K zawiera również port rozszerzenia SuperSpeed USB-C 3.1 Gen 2 do nagrywania na niewiarygodnie szybkie dyski SSD NVMe.
 

Wymienne mocowania obiektywów

Różne projekty wymagają różnych obiektywów, dlatego URSA Mini Pro posiada wymienne mocowanie obiektywu. Można szybko przełączać się między obiektywami z mocowaniem PL, EF i F w URSA Mini Pro 12K, a także obiektywami B4 w URSA Mini Pro 4,6K G2. Oznacza to, że możesz pracować z wysokiej jakości dużymi obiektywami kinowymi PL, obiektywami fotograficznymi z mocowaniem EF lub F, a nawet z obiektywami nadawczymi B4, dzięki czemu URSA Mini Pro jest kompatybilna z najszerszą możliwą gamą profesjonalnych obiektywów. Dodatkowe mocowania obiektywów PL, EF, F i B4 można zakupić oddzielnie. Dzięki URSA Mini Pro otrzymujesz jeden aparat fotograficzny, który współpracuje z praktycznie wszystkimi profesjonalnymi obiektywami, dzięki czemu masz swobodę wyboru obiektywu, który będzie Ci potrzebny do każdej pracy!
 

Wbudowane filtry ND

URSA Mini Pro posiada wysokiej jakości filtry ND, które pozwalają szybko zredukować ilość światła wpadającego do kamery. Zaprojektowane zgodnie z kolorymetrią i nauką o kolorach aparatu, filtry 2, 4 i 6 stopowe zapewniają dodatkową szerokość geograficzną nawet przy ostrym oświetleniu. Filtry podczerwieni zostały zaprojektowane tak, aby równomiernie odfiltrowywać zarówno długość fal optycznych, jak i długość fal podczerwieni, co pozwala wyeliminować zanieczyszczenie obrazu podczerwienią, na które może ucierpieć wiele filtrów ND. Filtry ND URSA Mini Pro to prawdziwe filtry optyczne z precyzyjnym mechanizmem, który szybko przenosi je na miejsce po obróceniu pokrętła filtra ND. Ustawienia filtrów mogą być nawet wyświetlane jako numer ND, stop redukcji lub ułamek na wyświetlaczu LCD!
 

Nagrywanie bezpośrednie do dysków zewnętrznych na USB-C

Blackmagic URSA Mini Pro posiada innowacyjny, szybki port rozszerzeń USB-C. Model 4,6K G2 wyposażony jest w port USB-C 3.1 Gen 1, który działa z prędkością do 5 Gb/s, natomiast nowy model 12K posiada port USB-C 3.1 Gen 2, który działa z prędkością 10 Gb/s. Można podłączyć i zasilać zewnętrzne dyski flash i SSD lub w URSA Mini Pro 12K można podłączyć nowy rejestrator URSA Mini Recorder do nagrywania na szybkie dyski SSD NVMe dla dłuższych czasów nagrywania. Dyski NVMe SSD są idealne do nagrywania 12K w najwyższej stałej jakości 12-bitowej Blackmagic RAW w ustawieniu Q0 lub w przypadku wysokiej częstotliwości odświeżania obrazu. Po zakończeniu nagrywania można po prostu przenieść dysk zewnętrzny do komputera i rozpocząć edycję z tego samego dysku, eliminując tym samym kopiowanie plików!
 

Digital Slate do szybkiego wprowadzania metadanych

URSA Mini Pro posiada cyfrową tabliczkę, dzięki czemu można szybko dodać metadane do każdego ujęcia! Wystarczy przesunąć palcem w lewo lub w prawo na wbudowanym ekranie dotykowym, aby wyświetlić Digital Slate .Możesz również ustawić automatyczne zwiększanie numerów zwojów za każdym razem, gdy formatujesz kartę. Metadane obiektywu są wypełniane automatycznie lub mogą być wprowadzane ręcznie, wraz z informacjami specyficznymi dla produkcji, informacjami technicznymi i innymi! Wszystkie metadane są zapisywane wraz z plikami do wykorzystania w postprodukcji podczas edycji i korekcji kolorów za pomocą oprogramowania takiego jak DaVinci Resolve!
 

Pełnowymiarowe, trwałe połączenia które działają ze standardowymi kablami

URSA Mini Pro posiada wiele połączeń, takich jak 12G-SDI out, LANC, zbalansowany dźwięk XLR z zasilaniem fantomowym 48 Volt, wejście czasowe, wejście referencyjne i połączenie słuchawkowe. Istnieje również 4-stykowe wyjście XLR DC do zasilania akcesoriów, takich jak wizjer, oraz wyjście HD-SDI do monitorowania. Oznacza to, że można podłączyć wyświetlacz SDI do monitorowania obrazów na zestawie, z nakładkami lub bez, które pokazują krytyczne informacje i stan kamery. Istnieje również 12-stykowe złącze Hi-rose do sterowania serwoobiektywami z zoomem. URSA Mini Pro 4,6K G2 i URSA Mini Pro 12K posiadają port rozszerzeń USB-C do nagrywania na dyski zewnętrzne, który w modelu 12K znajduje się w wygodnym miejscu z tyłu kamery.

Zawiera DaVinci Resolve Studio

URSA Mini Pro zawiera pełną wersję DaVinci Resolve Studio. Otrzymujesz najbardziej zaawansowane na świecie rozwiązanie, które łączy profesjonalną edycję, korekcję kolorów, post audio i efekty wizualne w jednym narzędziu programowym ! DaVinci Resolve jest używany do ukończenia większej liczby hollywoodzkich filmów fabularnych niż jakiekolwiek inne rozwiązanie, dzięki czemu uzyskasz najlepsze możliwe narzędzia do postprodukcji do edycji natywnego wideo z aparatu i zachowaj każdy szczegół jakości. Niezależnie od tego, czy pracujesz nad głównymi hollywoodzkimi filmami fabularnymi, serialami telewizyjnymi, teledyskami, reklamami, czy nawet najnowszymi filmami na YouTube, DaVinci Resolve Studio zapewnia całkowicie bezstratny przepływ pracy w zakresie natywnej edycji, korekcji kolorów, efektów, dźwięku i dostarczania.
 

Wysoka rozdzielczość wizjera

Opcjonalny Blackmagic URSA Wizjer przeznaczony jest do byćPerfekcyjnypasuje do URSA Mini Pro. Otrzymujesz kolorowy wyświetlacz OLED o wysokiej rozdzielczości 1920 x 1080 z precyzyjną szklaną optyką, regulowaną dioptrią i wbudowanym cyfrowym wykresem ostrości, dzięki czemu za każdym razem uzyskasz idealną ostrość. Oprócz czystego podawania obrazu można również wyświetlić krytyczne informacje o stanie, takie jak prowadnice ramek i inne. Możesz łatwo uzyskać dostęp do w pełni przypisywalnych przycisków funkcyjnych u góry wizjera w celu powiększania, włączania nakładek, kontroli wyostrzania ostrości i nie tylko. Aby przedłużyć żywotność ekranu OLED, jest wbudowany czujnik, dzięki czemu OLED włącza się tylko wtedy, gdy patrzysz przez wizjer. Jest nawet wbudowana lampka kontrolna!
 

Mini rejestrator Blackmagic URSA

Nowy Blackmagic URSA Mini Recorder umożliwia nagrywanie 12-bitowych plików Blackmagic RAW na szybkie 2,5-calowe dyski SSD, w tym najnowsze dyski SSD U.2 NVMe Enterprise. Dyski SSD, takie jak najnowsze dyski U.2 NVMe 7 mm, są superszybkie, zapewniając prędkość transferu danych do 900 MB / s! Ta niesamowicie szybka wydajność umożliwia dłuższe nagrywanie plików Blackmagic RAW w pełnej rozdzielczości 4K, 8K i 12K 12-bitowych w najwyższej jakości kodowaniu Q0. Unikalna konstrukcja Blackmagic URSA Mini Recorder oznacza, że ​​można go podłączyć bezpośrednio do tylnej części URSA Mini Pro między aparatem a akumulatorem. Jest kontrolowany przez USB-C, więc nie musisz martwić się o ręczne uruchomienie lub zatrzymanie rejestratora SSD.
 

Kompatybilny ze standardowymi bateriami

URSA Mini Pro zawiera 4-pinowe standardowe złącze zasilania XLR, które współpracuje z zewnętrznymi zasilaczami od 12 V do 18 V. Oznacza to, że można łatwo używać aparatu ze wszystkimi istniejącymi zasilaczami i bateriami! Kamery URSA Mini Pro wykorzystują to samo złącze zasilania akumulatora i punkty mocowania z tyłuzaparat, dzięki czemu można korzystać z szerokiej gamy płyt akumulatorowych takich producentów jak IDX, Blueshape, Anton Bauer i innych. Możesz również dodać opcjonalną płytkę baterii Blackmagic URSA VLock lub płytkę baterii Blackmagic URSA Gold, aby używać popularnych baterii V-Mount i Gold Mount.

 

 

Camera Features

 
Effective Sensor Size 27.03mm x 14.25mm (Super35)
Lens Mount PL mount included. Interchangeable with optional EF and F lens mounts.
Lens Control 12pin broadcast connector for compatible lenses and electronic control via EF mount pins on optional EF lens mount.
Dynamic Range 14 Stops
Shooting Resolutions 12,288 x 6480 (12K DCI)
11,520 x 6480 (12K 16:9)
12,288 x 5112 (12K 2.4:1)
7680 x 6408 (12K Anamorphic)

8192 x 4320 (8K DCI)
7680 x 4320 (8K 16:9)
8192 x 3408 (8K 2.4:1)
5120 x 4272 (8K Anamorphic)

6144 x 3240 (6K Super16)
4096 x 2160 (4K Super16)

4096 x 2160 (4K DCI)
3840 x 2160 (4K 16:9)
4096 x 1704 (4K 2.4:1)
2560 x 2136 (4K Anamorphic)
Frame Rates Maximum sensor frame rate dependent on resolution selected. Project frame rates of 23.98, 24, 25, 29.97, 30, 50, 59.94 and 60 fps supported.
High Speed Frame Rates 12K 17:9 full sensor up to 60 fps
8K DCI full sensor up to 110 fps
4K DCI full sensor up to 110 fps
8K 2.4:1 and 4K 2.4:1 up to 140 fps

6K Super 16 up to 120 fps
4K Super 16 up to 220 fps
Built in ND Filters Four position ND filter wheel with clear, 2-stop, 4-stop and 6-stop IR ND filters.
Focus Focus button turns on peaking, auto focus available using compatible lenses.
Iris Control Iris wheel and touchscreen slider for manual iris adjustment on electronically controllable lenses, iris button for instant auto iris settings on compatible lenses so no pixel is clipped in film mode. Scene average auto exposure in video mode.
Screen Dimensions 4 inch
Screen Type LCD capacitive touchscreen.
Metadata Support Automatically populated lens data from i/Technology with compatible PL lenses and electronic EF lenses when using optional EF lens mount. Automatic recording of camera settings and slate data such as project, scene number, take and special notes.
Controls Touchscreen menus on 4 inch screen. Push buttons for other controls. 3 assignable shortcut keys.
Timecode Clock Highly accurate timecode clock. Less than 1 frame drift every 8 hours.

Connections

 
Total Video Inputs 1 x 12G-SDI
Total Video Outputs 1 x 12G-SDI, 1 x 3G-SDI Monitoring.
SDI Rates 1.5G, 3G, 6G, 12G.
Analog Audio Inputs 2 x XLR analog switchable between mic, line and AES audio. Phantom power support.
Analog Audio Outputs 1 x 3.5mm headphone jack, supports iPhone microphone for talkback.
Reference Inputs Tri-Sync/Black Burst/Timecode.
Remote Control 1 x 2.5mm LANC input for Rec Start/Stop, plus Iris and Focus control using compatible lenses.
Computer Interface 1 x USB Type-C 3.1 Gen 2 with power delivery for external drive recording. 1 x USB Type-C for software updates.

Audio

 
Microphone Integrated stereo microphone.
Built in Speaker 1 x mono speaker.

Standards

 
SD Video Standards None.
HD Video Standards 1080p23.98, 1080p24, 1080p25, 1080p29.97, 1080p30, 1080p50, 1080p59.94, 1080p60, 1080i50, 1080i59.94, 1080i60
Ultra HD Video Standards 2160p23.98, 2160p24, 2160p25, 2160p29.97, 2160p30, 2160p50, 2160p59.94, 2160p60
SDI Compliance SMPTE 292M, SMPTE 424 Level B, SMPTE 2081-1, SMPTE 2082-1
SDI Audio Sampling 48 kHz and 24 bit

Media

 
Media 2 x CFast 2.0 card slots, 2 x SD UHS-II card slots, 1 x USB-C 3.1 Gen 2 expansion port with power delivery for recording to external media.
Media Format Can format media to ExFAT (Windows/Mac) or HFS+ (Mac) file systems.

Supported Codecs

 
Codecs Blackmagic RAW Constant Bitrate 5:1,
Blackmagic RAW Constant Bitrate 8:1,
Blackmagic RAW Constant Bitrate 12:1,
Blackmagic RAW Constant Bitrate 18:1,
Blackmagic RAW Constant Quality Q0,
Blackmagic RAW Constant Quality Q1,
Blackmagic RAW Constant Quality Q3,
Blackmagic RAW Constant Quality Q5.

Control

 
External Control Blackmagic SDI Camera Control Protocol, iPad control, Bluetooth control, 1 x 2.5mm LANC for lens and record control.

Talkback and Tally

 
Talkback SDI Channels 15/16 and iPhone headset.
Live Tally Indicator Tally on LCD, URSA Viewfinder and URSA Studio Viewfinder.

Storage Features

 
Storage Type 2 x CFast 2.0
2 x SD UHS-II cards
1 x high speed USB-C expansion port for external media.
Storage Rates Storage rates based on 24 frames per second.

12K - 12,288 x 6480
Blackmagic RAW 5:1 - 578 MB/s
Blackmagic RAW 8:1 - 361 MB/s
Blackmagic RAW 12:1 - 241 MB/s
Blackmagic RAW 18:1 - 160 MB/s
Blackmagic RAW Q0 - 241 to 578 MB/s 1
Blackmagic RAW Q1 - 144 to 361 MB/s 2
Blackmagic RAW Q3 - 96 to 241 MB/s 3
Blackmagic RAW Q5 - 72 to 180 MB/s 4

8K - 8192 x 4320
Blackmagic RAW 5:1 - 258 MB/s
Blackmagic RAW 8:1 - 161 MB/s
Blackmagic RAW 12:1 - 107 MB/s
Blackmagic RAW 18:1 - 72 MB/s
Blackmagic RAW Q0 - 107 to 258 MB/s 1
Blackmagic RAW Q1 - 64 to 161 MB/s 2
Blackmagic RAW Q3 - 43 to 107 MB/s 3
Blackmagic RAW Q5 - 32 to 81 MB/s 4

6K - 6144 x 3240
Blackmagic RAW 5:1 - 145 MB/s
Blackmagic RAW 8:1 - 91 MB/s
Blackmagic RAW 12:1 - 61 MB/s
Blackmagic RAW 18:1 - 40 MB/s
Blackmagic RAW Q0 - 61 to 145 MB/s 1
Blackmagic RAW Q1 - 36 to 91 MB/s 2
Blackmagic RAW Q3 - 24 to 61 MB/s 3
Blackmagic RAW Q5 - 18 to 45 MB/s 4

4K - 4096 x 2160
Blackmagic RAW 5:1 - 65 MB/s
Blackmagic RAW 8:1 - 41 MB/s
Blackmagic RAW 12:1 - 27 MB/s
Blackmagic RAW 18:1 - 18 MB/s
Blackmagic RAW Q0 - 27 to 65 MB/s 1
Blackmagic RAW Q1 - 16 to 41 MB/s 2
Blackmagic RAW Q3 - 11 to 27 MB/s 3
Blackmagic RAW Q5 - 8 to 20 MB/s 4

Recording Formats
Blackmagic RAW Q0, Q1, Q3, Q5, 5:1, 8:1, 12:1 and 18:1 at 12,288 x 6480, 11,520 x 6480, 12,288 x 5112, 7680 x 6408, 8192 x 4320, 7680 x 4320, 8192 x 3408, 5120 x 4272, 6144 x 3240, 4096 x 2160, 3840 x 2160, 4096 x 1704 and 2560 x 2136 stored as 12 bit non-linear with film, extended video, video or custom 3D LUT embedded in metadata.

1 Constant Quality setting Q0 storage rates quoted are indicative only, based on a 5:1 - 12:1 compression range.
2 Constant Quality setting Q1 storage rates quoted are indicative only, based on a 8:1 - 20:1 compression range.
3 Constant Quality setting Q3 storage rates quoted are indicative only, based on a 12:1 - 30:1 compression range.
4 Constant Quality setting Q5 storage rates quoted are indicative only, based on a 16:1 - 40:1 compression range.
Actual storage rates are entirely dependent on image subject matter.
Recording Formats Blackmagic RAW Q0, Q1, Q3, Q5, 5:1, 8:1, 12:1 and 18:1 at 12,288 x 6480, 11,520 x 6480, 12,288 x 5112, 7680 x 6408, 8192 x 4320, 7680 x 4320, 8192 x 3408, 5120 x 4272, 6144 x 3240, 4096 x 2160, 3840 x 2160, 4096 x 1704 and 2560 x 2136 stored as 12 bit non-linear with film, extended video, video or custom 3D LUT embedded in metadata.

Power Requirements

 
Power Supply 1 x External 12V power supply. 12 pin Molex connector for rear battery plate.
External Power Input 1 x 4 pin XLR port for external power or battery use.
1 x 12 pin Molex connector on rear battery plate.
Custom V-mount battery plate with D-tap +12V regulated output from camera.
Power Rear camera mount compatible with industry standard V-mount or gold mount battery plates.

Accessories

 
Optional Accessories URSA Mini Pro PL, EF and F Mounts
URSA Mini Pro Shim Kit
URSA Mini Shoulder Kit including top handle and extender arm
URSA Viewfinder
URSA Studio Viewfinder
URSA Mini Recorder
URSA VLock Battery Plate
URSA Gold Battery Plate
URSA Mini Mic Mount
URSA Mini Top Handle
URSA Handgrip
Blackmagic Camera Fiber Converter

What's Included

Blackmagic URSA Mini Pro 12K Body Turret dust cap PL lens mount Power supply DaVinci Resolve Studio activation key
Pozostałe produkty z kategorii
Blackmagic Design Studio Camera 6K Pro

Blackmagic Design Studio Camera 6K Pro

12 938,00 zł brutto10 518,70 zł netto
szt. Do koszyka
Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K-639550

Blackmagic Pocket Cinema Camera 4K

5 999,00 zł brutto4 877,24 zł netto
szt. Do koszyka
Blackmagic Design Studio Camera 4K PRO G2

Blackmagic Design Studio Camera 4K PRO G2

8 980,00 zł brutto7 300,81 zł netto
szt. Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu