wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wideo-Foto » Kamery » Canon » Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera FilmowaCanon EOS R5 C - Kamera FilmowaCanon EOS R5 C - Kamera FilmowaCanon EOS R5 C - Kamera FilmowaCanon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa

Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa

Canon

Dostępność: Dostępny w sprzedaży - wysyłka 1-5 dni

Koszt wysyłki: od 16,00 zł

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 18 499,00 zł

Cena netto: 15 039,84 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja
  • Video

Canon EOS R5 C Body

Canon EOS R5 C, niby aparat bezlusterkowy, a jednak kamera systemu Cinema EOS
W 2011 roku pojawił się system Cinema EOS i choć kolejne modele EOS 5D wciąż zapisywały się jako ważne dla branży filmowej lustrzanki, to przez dekadę brakowało punktu stycznego na linii aparatów i kamer tej marki. Zapowiedzią stały się nie tyle pierwsze pełnoklatkowe bezlusterkowce Canon wprowadzone na rynek w 2018 roku, co zaprezentowany w 2020 roku Canon EOS R5. Pierwszy praktycznie profesjonalny aparat bezlusterkowy z możliwością filmowania w rozdzielczości 8K. Canon EOS R5 to świetna konstrukcja wciąż jednak aparat z możliwością filmowania.

 


Co czyni Canon EOS R5 C innym niż Canon EOS R5?

Nowy Canon EOS R5 C sprawia, że zastosowanie określenia aparat-kamera czy też kamera-aparat oraz traktowanie go jako urządzenia hybrydowego jest w pełni uzasadnione. Już nawet wygląd zewnętrzny, który może wydawać się nieco pokraczny, sugeruje że jest to połączenie Canona EOS R5 z czymś jeszcze.
 

alt
 

 

Tryb aparatu i tryb kamery w Canon EOS R5 C. Tym razem to dwie w pełni rozdzielne funkcje

Canon EOS R5 C dysponuje także zoptymalizowaną wewnętrzną konstrukcją, która pozwala wykorzystywać go efektywnie zarówno jako aparat lub jako kamerę. Spójnik lub, a nie i, jest tu bardzo ważny. Bowiem jedną z cech charakterystycznych Canona EOS R5 C jest całkowita rozdzielność trybu aparatu oraz kamery.
 



alt

 

Dla kogo Canon EOS R5 C będzie dobrą propozycją?

Canon EOS R5 C jest specyficznym urządzeniem. Z pewnością rozszerzeniem funkcjonalności jaką oferował jako aparat bezlusterkowy Canon EOS R5 (minus mechaniczna stabilizacja matrycy), ale nie jest to ani następca czy też zastępca tego modelu.
 
alt

Matryca

  • Matryca
    Pełnoklatkowa matryca CMOS 3:2 (36 × 24 mm)
  • System
    Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
  • Tryby matrycy
    Pełna klatka (8K) / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru)
  • Łączna liczba pikseli
    W przybliżeniu 47,10 megapiksela
  • Efektywna liczba pikseli
    Tryb wideo:
    W przybliżeniu 35,40 megapiksela (8192 × 4320): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
    W przybliżeniu 33,20 megapiksela (7680 × 4320): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080

    Tryb zdjęć:
    W przybliżeniu 45 megapikseli (8192 × 5464)
  • Efektywny rozmiar ekranu matrycy
    36,0 × 19,0 mm (40,7 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
    33,8 × 19,0 mm (38,8 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
  • Zakres dynamiczny
    Canon Log 3: 1600% / 14 stopni (przy ISO 800)
    Wide DR: 800% (przy ISO 400)

Procesor obrazu

  • Typ
    DIGIC X

Obiektyw

  • Mocowanie obiektywu
    Mocowanie Canon RF
    Zgodne obiektywy: wszystkie obiektywy RF i EF
    (w tym obiektywy EF-S / obiektywy filmowe EF)
  • Współczynnik powiększenia obiektywu
    Pełnoklatkowy:
    długość ogniskowej × około 1,0

    Super 35 mm (wycinek kadru):
    rozdzielczość 5952 × 3140, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,460
    rozdzielczość 3840 × 2160, 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 1,534

    Super 16 mm (kadrowanie):
    w rozdzielczości 2976 × 1570 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920
    w rozdzielczości 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 3,069
  • Korygowanie jasności brzegów
    Tak
  • Korygowanie aberracji chromatycznej
    Tak
  • Korygowanie dystorsji
    Tak, tylko obiektywy z mocowaniem RF
  • Korekcja dyfrakcji
    Tak
  • Filtr szary
    Nie
  • Regulacja ostrości
    Za pomocą obiektywu, aplikacji Browser Remote, Camera Connect lub EOS Utility
  • Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF)
    1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE
  • Obsługa technologii Cooke/I
    Nie
  • Obsługa obiektywów anamorficznych
    Tak, x2,0 / x1,8 / x1,3
  • Układ stabilizatora obrazu
    Tak, 5-osiowy stabilizator obrazu. Parametry z obsługiwanymi obiektywami z optycznym stabilizatorem obrazu dla optymalnej wydajności

Nagrywanie

  • Nośniki do nagrywania wewnętrznego
    1 karta CFexpress (CFexpress 2.0 typ B)
    1 karta SD (SD/SDHC/SDXC)
    (nagrywanie na karcie SD z przepływnością do 650 Mb/s)
  • Czas nagrywania1
    Cinema RAW Light LT: 8192 × 4320: 1070 Mb/s, 63 min
    Cinema RAW Light ST: 8192 × 4320: 1650 Mb/s, 41 min
    Cinema RAW Light HQ: 5952 × 3140: 1770 Mb/s, 38 min
    XF-AVC / MXF: 4096 × 2160: 410 Mb/s, 156 min
    MP4 (HEVC): 4096 × 2160: 225 Mb/s, 285 min
    MP4 (H.264): 4096 × 2160: 150 Mb/s, 428 min
  • Format nagrywania
    Tryb wideo:
    Cinema RAW Light (CRM): 12-bitowy format RAW
    XF-AVC (MXF): 10-bitowy format 4:2:2 (ALL-I lub Long GOP)
    HEVC (MP4): 10-bitowy format 4:2:2 / 10-bitowy format 4:2:0
    H.264 (MP4): 8-bitowy format 4:2:0

    Tryb zdjęć:
    RAW / C-RAW / Dual Pixel RAW2 / HEIF3 / JPEG
  • Nagrywanie przechodzące
    Tak
  • Nagrywanie (jednoczesne) w dwóch gniazdach
    Tak
  • Jednoczesne nagrywanie w różnych formatach
    Tak, w trybie podwójnego nagrywania
    Dostępne opcje: [CRL / XF-AVC / MP4] [All-I / Long GOP] [4:2:2 10-bit / 4:2:0 10-bit / 4:2:0 8-bit] [8K / 4K / 2K / FHD]
  • Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania
    Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
    Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
    Tryb 24,00 Hz (24,00p)
  • Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL)
    12-bitowy Cinema RAW Light LT4:
    8192 × 4320 / 50P / 2140 Mb/s: około 31 min
    8192 × 4320 / 25P / 1070 Mb/s: około 63 min
    5952 × 3140 / 50P / 1140 Mb/s: około 59 min
    5952 × 3140 / 25P / 556 Mb/s: około 122 min
    2976 × 1570 / 50P / 287 Mb/s: około 237 min
    2976 × 1570 / 25P / 144 Mb/s: około 474 min

    12-bitowy Cinema RAW Light ST:
    8192 × 4320 / 25P / 1650 Mb/s: około 41 min
    5952 × 3140 / 50P / 1750 Mb/s: około 39 min
    5952 × 3140 / 25P / 871 Mb/s: około 78 min
    2976 × 1570 / 50P / 441 Mb/s: około 154 min
    2976 × 1570 / 25P / 221 Mb/s: około 308 min

    12-bitowy Cinema RAW Light HQ:
    5952 × 3140 / 25P / 1770 Mb/s: około 38 min
    2976 × 1570 / 50P / 896 Mb/s: około 76 min
    2976 × 1570 / 25P / 448 Mb/s: około 152 min
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL)
    10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa)5:
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 810 Mb/s: około 79 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 410 Mb/s: około 156 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 310 Mb/s: około 207 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min

    10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 260 Mb/s: około 246 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 50 Mb/s: około 1284 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 50 Mb/s: około 1284 min
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu MP4 (PAL)
    10-bitowy format HEVC 4:2:2 (Long GOP)6:
    8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 540 Mb/s: około 118 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 225 Mb/s: około 285 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 135 Mb/s: około 475 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 50 Mb/s: około 1284 min

    10-bitowy format HEVC 4:2:0 (Long GOP):
    8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 400 Mb/s: około 160 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 170 Mb/s: około 377 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 100 Mb/s: około 642 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min

    8-bitowy format H.264 4:2:0 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P lub 25P / 150 Mb/s: około 428 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu Proxy (PAL)
    8-Bitowy format XF-AVC 4:2:0 (Long GOP)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P / 35 Mb/s
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 24 Mb/s

    8-bitowy format H.264 MP4 4:2:0 (Long GOP)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 9 Mb/s
  • Zwolnione/przyspieszone tempo
    Zapis 8K do 30 kl./s (60 kl./s z zasilaniem zewnętrznym)
    Nagrywanie 4K / FHD: do 120 kl./s
    Dostępne opcje nagrywania dźwięku i automatycznej regulacji ostrości.
  • Zapis interwałowy
    Tak
  • Rejestracja klatek
    Tak
  • Buforowanie (w pamięci podręcznej)
    Tak, 3 sekundy (tylko nagrywanie w formacie XF-AVC lub MP4)
  • Odwrotne skanowanie
    Tak
  • Rozmiar zapisywanych zdjęć
    Format obrazu 3:2:
    (L, RAW, C-RAW) 8192 × 5464, (M1) 5808 × 3872, (S1) 4176 × 2784, (S2) 2400 × 1600
    1,6x (wycinek kadru):
    (L) 5088 × 3392, (S2) 2400 × 1600
    Format obrazu 4:3:
    (L) 7280 × 5464, (M1) 5152 × 3872, (S1) 3712 × 2784, (S2) 2112 × 1600
    Format obrazu 16:9:
    (L) 8192 × 4608, (M1) 5808 × 3264, (S1) 4176 × 2344, (S2) 2400 × 1344
    Format obrazu 1:1:
    (L) 5456 × 5456, (M1) 3872 × 3872, (S1) 2784 × 2784, (S2) 1600 × 1600

System

  • Typ wyświetlacza
    Panel dotykowy LCD o przekątnej 3,2 cala, proporcje 3:2
  • Rozdzielczość
    2,1 mln punktów
  • Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowego
    Wybór punktu ostrości, regulacja ustawień filmowania, uruchamianie/zatrzymywanie nagrywania (włączane w menu)
  • OSD do filmowania w pionie
    Tak, obrót o 90 stopni
  • Monitor przebiegów
    Tak. LCD, EVF lub HDMI
  • Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)
    Tak. LCD, EVF lub HDMI (użycie przeglądowej tablicy LUT wpłynie na sposób wyświetlania fałszywych kolorów)
  • Wykresy kolorów
    SMPTE, EBU i ARIB
  • Wzmocnienie krawędzi
    Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
  • Zebra
    Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
    Wyprowadzenie sygnału przez złącze HDMI: tak
  • Znaczniki
    Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa oraz znacznik prostokątny i określony przez użytkownika. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.

Wizjer elektroniczny (EVF)

  • Wbudowany wizjer elektroniczny
    Kolorowy wizjer EVF OLED o przekątnej 0,5 cala, 5,76 mln punktów
  • Opcjonalne akcesoria EVF
    ND.

Wejścia/wyjścia

  • Wejście audio
    1 wejście mikrofonowe 3,5 mm
    1 wbudowany mikrofon monofoniczny
    (wejście XLR dostępne za pośrednictwem akcesorium TASCAM CA-XLR2d-C)
  • Wyjście słuchawkowe
    1 wyjście stereo 3,5 mm
  • Wyjście wideo do monitora
    Nie
  • HDMI
    1 port micro-HDMI (dostępne wyjście 8K RAW)7
  • USB
    1 port USB-C (3.2 Gen1) do zasilania, ładowania i komunikacji (wyjście wideo UVC / aplikacja Content Transfer Mobile)
  • Wyjście SDI
    Nie
  • Używanie sygnału kodu czasowego
    1 port DIN 1.0/2.3 (wejście/wyjście)
  • Genlock
    Nie
  • Synchronizacja
    1 port synchronizacji lampy błyskowej
  • Wyjście DC
    Nie
  • Wejście DC
    Tak, za pomocą adaptera prądu stałego DR-E6C
  • Złącze zdalnego sterowania
    1 złącze typu N3
  • Złącze sterowania bezprzewodowego
    Dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
  • Złącze obiektywu
    Nie
  • Złącze Ethernet
    Dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
  • Strumieniowa transmisja IP / FTP
    Tak, dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
    Protokół: UDP, RTP i RTP+FEC
  • Tablice LUT użytkowników
    Tak, wbudowane tablice LUT / funkcja asystenta podglądu do monitorowania obrazu na ekranie LCD / EVF / wyświetlaczu podłączonym do złącza HDMI.
    Niestandardowe tablice LUT można stosować bezpośrednio do nagrań wewnętrznych za pomocą funkcji Look File (zgodność z plikami .cube z siatką 17 lub 33).
  • Złącze wideo
    Nie
  • Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych
    1. One-Shot AF
    2. Powiększenie
    3. DISP
    4. Menu
    5. Tryb Push Auto Iris
    6. Blokada AF
    7. Menu z możliwością przypisania przycisku
    8. Informacje o panelu wyświetlacza
    9. Blokada przycisków
    10. (nieprzypisany)
    11. FUNC
    12. (nieprzypisany)
    13. Ustawienie balansu bieli
  • Przyciski przypisywane przez użytkownika
    13 przycisków z możliwością przypisania (numerowane) na korpusie kamery. Ponad 80 opcji za pośrednictwem menu

Inne informacje

  • Kontrolka nagrywania
    Tak
  • Pokrętło CUSTOM
    3 elektroniczne pokrętła + multi-sterownik

Ekspozycja

  • Pomiar ekspozycji
    Tryb wideo:
    standardowy, praca pod światło, oświetlenie punktowe

    Tryb zdjęć:
    wielosegmentowy, skupiony, punktowy, centralny punktowy, połączony z punktem AF, centralnie ważony uśredniony
  • Korekta ekspozycji
    Tak
  • Tryb automatycznej ekspozycji
    Tak (tryb wideo: Auto Iris / ISO)
  • Tryb Push Auto Iris
    Tak
  • Blokada ekspozycji
    Tak
  • Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem
    Tak
  • Czułość ISO
    Tryb wideo:
    od ISO 100 do ISO 25 600 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
    * Po rozszerzeniu zakresu czułości

    Tryb zdjęć:
    od ISO 100 do ISO 51 200 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
    * Po rozszerzeniu zakresu czułości
  • System autofokusa
    Tryb wideo:
    Dual Pixel CMOS AF, AF z wykrywaniem oczu, EOS iTR AF X

    Tryb zdjęć:
    Dual Pixel CMOS AF II
  • Rozmiary ramki AF
    Duży; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
    Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
    Cały obszar; wielkość odpowiadająca około 80% powierzchni matrycy
  • Tryby automatycznej regulacji ostrości
    Tryb One-Shot AF, ciągły AF, ciągły AF: tylko bliskie ustawienie ostrości
  • Funkcja AF z wykrywaniem twarzy
    Priorytet twarzy / AF tylko z wykrywaniem twarzy, wyostrzanie oczu
  • Prowadnica regulacji ostrości
    Wsparcie ręcznej regulacji ostrości w przypadku obiektywów zgodnych z mocowaniem RF lub EF oraz obiektywów Cine Servo firmy Canon
  • Ustawienie wzmocnienia
    Od -6 dB do 42 dB / 54 dB* (z normalną lub dużą dokładnością)
    * Po rozszerzeniu zakresu czułości

Migawka

  • Tryby kontroli
    Tryb wideo:
    Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (Krótkie czasy); Slow (Długi)

    Tryb zdjęć:
    Mechaniczna, elektroniczna 1. kurtyna, elektroniczna
  • Czas naświetlania
    Tryb wideo:
    Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień

    Tryb zdjęć:
    30–1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia)
    tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
  • Kąt migawki
    Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
  • Długa ekspozycja (SLS)
    1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
  • Regulacja częstotliwości skanowania
    Od 24,00 Hz8 do 250,40 Hz

Niestandardowy tryb obrazu

  • Zapisane konfiguracje
    Tryb wideo:
    C1: BT.709 Wide DR (BT.709 Gamut)
    C2: Canon Log 3 (Cinema Gamut)
    C3: PQ (BT.2020 Gamut)
    C4: HLG (BT.2020 Gamut)v
    C5. BT.709 Standard (BT.709 Gamut)
    C6. EOS Standard (BT.709 Gamut)
    C7. EOS Neutral (BT.709 Gamut)
    Od USER8 do USER20 (Wide DR / BT.709 Gamut)

    Tryb zdjęć:
    Automatyczny / standardowy / portrety / krajobrazy / wyraźne szczegóły / neutralny / dokładny / monochromatyczny / zdefiniowany przez użytkownika (x3)
  • Matryca kolorów
    OBRAZ NIESTANDARDOWY: faza matrycy kolorów, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
  • Ustawienie czerni referencyjnej
    Od -50 do +50



Pozostałe produkty z kategorii
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu