Promptery jako urządzenia stanowiące istotny element wyposażenia telewizyjnego, w zasadzie nigdy nie występowały jako samodzielny gracz rynkowy. Zmiana postrzegania telewizji, dokonująca się w sposób gwałtowny rewolucja cyfrowa sprawiła, że nagrania i transmisje przestały być domeną rozbudowanych stacji telewizyjnych z ogromnym zapleczem. Odtąd tę rolę zaczęły spełniać coraz mniejsze urządzenia, a co za tym idzie – coraz mobilniejsze. W 2003 roku powstała firma Prompter People, która nadała prompterom samodzielność i stworzyła nową, osobną kategorię sprzętu, który od tamtej pory sukcesywnie rozwija. Nawet w dobie pandemii Covid-19 producent próbuje odpowiadać na żywotne problemy populacji, oferując sprzęt przydatny w zdalnym nauczaniu. Tak innowacyjne podejście cechuje firmę od początku. W dodatku stworzyli ją ludzie – zgodnie z nazwą ! - którzy pracują nieustannie w biznesie telewizyjnym i nadawczym i od podszewki znają problematykę tak od strony technicznej, jak i pierwiastka ludzkiego. Gama produktów odpowiada więc zmieniającym się warunkom rynkowym, technicznym i ludzkim, będąc świetnym przykładem na wzorową elastyczność i ergonomię. Gama produktów zapewnia swobodną pracę tak w domowym, jak i bardziej profesjonalnym studiu, oferując współpracę z kamerami, lustrzankami, jak i bez nich.