Ten japoński producent to uznana i zasłużona marka na rynku fotograficznym. Obiektywy Tokiny zyskały u fotografów dzięki połączeniu kilku podstawowych zalet. Pierwszym jest doskonała jakość reprodukowanego obrazu. Drugim, bardzo solidna budowa z powodu której nazywa się niekiedy szkła Tokiny „pancernymi”. Połączenie tych zalet miało miejsce w serii ATX Pro 2. To obiektywy szerokokątne generujące fantastyczny obrazek o pięknej plastyce a jednocześnie mocne i solidne, przez co idealnie nadają się do pracy reportażowej czy fotografii w trudnych warunkach. Bardzo jasne szkła dla wielu były punktem odniesienia a teraz Tokina śmiało wkracza w filmowy arsenał, atakując z sobie tylko znaną solidnością i ustanawiając po raz kolejny standardy wykonania.
Opierając się na serii ATX i bazując na własnych doświadczeniach, japoński producent wypuścił serię Cine T3. To szkła dedykowane produkcji filmowej, o ogniskowej 16-28mm i produkowane pod bagnety Canona, Sony i niezrównanych kamer Arri. W sprzedaży są także szerokokątne Tokiny o typowo fotograficznej prowiniencji, serii ATX Pro 2 dla matryc DX z szczególnym traktowaniem Nikona i matryc FX przy czym tu faworyzowany jest Canon. Tokina to doskonały wybór, świetnie plasujący się między ultradrogimi obiektywami profesjonalnymi a tanimi amatorskimi.
Obiektywy Tokiny zyskały u fotografów dzięki połączeniu kilku podstawowych zalet które stały się immamentnymi cechami japońskiego producenta. Pierwszym jest doskonała jakość reprodukowanego obrazu. Drugim, bardzo solidna budowa z powodu której nazywa się niekiedy szkła Tokiny „pancernymi”. Połączenie tych zalet miało miejsce w serii ATX Pro 2. To obiektywy szerokokątne generujące fantastyczny obrazek o pięknej plastyce a jednocześnie mocne i solidne, przez co idealnie nadają się do pracy reportażowej czy fotografii w trudnych warunkach. Japoński producent dla filmowców wypuścił serię Cine T3. To szkła dedykowane produkcji filmowej, zoomy o ogniskowej w zakresie 16-28mm i produkowane pod bagnety Canona, Sony i niezrównanych kamer Arri. U ich podstaw leżą konstrukcje obiektywów ATX, ponieważ firma nie chciała poprawiać w pewnym sensie ideału optycznego osiągniętego w fotograficznej konstrukcji. Jest ona zmieniona, ale relatywnie niewiele, dzięki temu obraz z powodzeniem można realizować na poziomie Ultra HD 4K. Całkowicie metalowa konstrukcja tubusa sprawia, że obiektywy są trwałe i wytrzymałe wzorem pierwowzorów. Cenowo jest to taki pułap, który stawia Tokinę w rejonie szkieł profesjonalnych, ale jakościowo to zdecydowanie poziom ponad obiektywami amatorskimi.
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.