wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Najczęściej zadawane pytania FAQ

Najczęściej zadawane pytania FAQ



Wszystkie podawane ceny są brutto.

Czy oferowane w sklepie artykuły są nowe oraz czy dołączone są do nich polskie karty gwarancyjne i instrukcje obsługi?
Tak, sprzedawane produkty są nowe i posiadają polskie karty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi.

Czy Wasz sklep fotograficzny oferuje sprzedaż na raty?
Nie prowadzimy sprzedaży ratalnej. Współpracujemy z firmą Grenke, która oferuje wsparcie leasingowe.

Czy można odebrać zamówiony sprzęt fotograficzny u Państwa w firmie i zapłacić gotówką?
Oczywiście, tylko proszę wcześniej z nami się skontaktować, aby upewnić się, że zamówiony sprzęt fotograficzny jest w danej chwili w magazynie. Możliwe jest uzgodnienie dogodnego dnia i pory odbioru zamówionego artykułu.

Czy będę musiał zapłacić za dostarczenie przesyłki, a jeśli tak, to ile?
Tak - przesyłka jest odpłatna, a jej koszt zasadniczo zależy od wartości złożonego zamówienia.
Domyślnie zamówiony towar dostarczany jest przez firmę kurierską DPD. Dzięki takiej formie wysyłki zamówiony towar dostarczany jest z dnia na dzień (w dni robocze).
Za dodatkową opłatą możliwa jest także dostawa w sobotę.

Jaką mogę mieć pewność, że przysłany towar w zamkniętej paczce, będzie tym, który zamówiłem? Co będzie jeśli okaże się, że zawartość paczki jest niezgodna ze złożonym zamówieniem?
W razie pomyłki lub niedopatrzenia wymienimy reklamowany produkt i usuniemy ewentualne rozbieżności w ciągu pięciu dni roboczych.
Aby zminimalizować ryzyko wystąpienia takich sytuacji potwierdzamy zamówienia telefonicznie lub e-mailem oraz katalogujemy wszystkie zamówienia, numery identyfikacyjne sprzętu i daty ich wysyłki.

Czy będę mógł sprawdzić zawartość przesyłki przed jej opłaceniem?
Jeśli paczka jest dostarczona przez firmę kurierską, to po zapłaceniu za przesyłkę można zażądać, aby kurier był obecny podczas otwierania paczki. Jeśli przesyłka zawierała by towar inny niż zamówiono, to kurier sporządzi odpowiedni protokół, który będzie podstawą do dochodzenia roszczeń.

Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Składając zamówienie proszę zaznaczyć, czy potrzebna będzie faktura VAT bądź bez rachunku.
Wybierając drugi wariant można otrzymać paragon. W tym celu w rubryce "uwagi" należy wpisać słowo PARAGON.
Jeśli zaznaczycie Państwo, że jest wymagana faktura VAT, to otrzymacie ją wraz z zamawianym towarem..

Czy Wasz sklep fotograficzny akceptuje płatności dokonywane kartą kredytową?
Tak. Przelewy online dokonywane za pomocą kart oraz systemów bankowych.

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu