wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Wideo-Foto » Kamery » Canon » Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera FilmowaCanon EOS R5 C - Kamera FilmowaCanon EOS R5 C - Kamera FilmowaCanon EOS R5 C - Kamera FilmowaCanon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa
Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa

Canon EOS R5 C - Kamera Filmowa

Canon

Dostępność: Dostępny w sprzedaży - wysyłka 1-5 dni

Koszt wysyłki: od 16,00 zł

Stan produktu: Nowy

Cena brutto: 18 499,00 zł

Cena netto: 15 039,84 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

  • Opis produktu
  • Specyfikacja
  • Video

Canon EOS R5 C Body

Canon EOS R5 C, niby aparat bezlusterkowy, a jednak kamera systemu Cinema EOS
W 2011 roku pojawił się system Cinema EOS i choć kolejne modele EOS 5D wciąż zapisywały się jako ważne dla branży filmowej lustrzanki, to przez dekadę brakowało punktu stycznego na linii aparatów i kamer tej marki. Zapowiedzią stały się nie tyle pierwsze pełnoklatkowe bezlusterkowce Canon wprowadzone na rynek w 2018 roku, co zaprezentowany w 2020 roku Canon EOS R5. Pierwszy praktycznie profesjonalny aparat bezlusterkowy z możliwością filmowania w rozdzielczości 8K. Canon EOS R5 to świetna konstrukcja wciąż jednak aparat z możliwością filmowania.

 


Co czyni Canon EOS R5 C innym niż Canon EOS R5?

Nowy Canon EOS R5 C sprawia, że zastosowanie określenia aparat-kamera czy też kamera-aparat oraz traktowanie go jako urządzenia hybrydowego jest w pełni uzasadnione. Już nawet wygląd zewnętrzny, który może wydawać się nieco pokraczny, sugeruje że jest to połączenie Canona EOS R5 z czymś jeszcze.
 

alt
 

 

Tryb aparatu i tryb kamery w Canon EOS R5 C. Tym razem to dwie w pełni rozdzielne funkcje

Canon EOS R5 C dysponuje także zoptymalizowaną wewnętrzną konstrukcją, która pozwala wykorzystywać go efektywnie zarówno jako aparat lub jako kamerę. Spójnik lub, a nie i, jest tu bardzo ważny. Bowiem jedną z cech charakterystycznych Canona EOS R5 C jest całkowita rozdzielność trybu aparatu oraz kamery.
 



alt

 

Dla kogo Canon EOS R5 C będzie dobrą propozycją?

Canon EOS R5 C jest specyficznym urządzeniem. Z pewnością rozszerzeniem funkcjonalności jaką oferował jako aparat bezlusterkowy Canon EOS R5 (minus mechaniczna stabilizacja matrycy), ale nie jest to ani następca czy też zastępca tego modelu.
 
alt

Matryca

  • Matryca
    Pełnoklatkowa matryca CMOS 3:2 (36 × 24 mm)
  • System
    Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
  • Tryby matrycy
    Pełna klatka (8K) / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru)
  • Łączna liczba pikseli
    W przybliżeniu 47,10 megapiksela
  • Efektywna liczba pikseli
    Tryb wideo:
    W przybliżeniu 35,40 megapiksela (8192 × 4320): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
    W przybliżeniu 33,20 megapiksela (7680 × 4320): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080

    Tryb zdjęć:
    W przybliżeniu 45 megapikseli (8192 × 5464)
  • Efektywny rozmiar ekranu matrycy
    36,0 × 19,0 mm (40,7 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
    33,8 × 19,0 mm (38,8 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
  • Zakres dynamiczny
    Canon Log 3: 1600% / 14 stopni (przy ISO 800)
    Wide DR: 800% (przy ISO 400)

Procesor obrazu

  • Typ
    DIGIC X

Obiektyw

  • Mocowanie obiektywu
    Mocowanie Canon RF
    Zgodne obiektywy: wszystkie obiektywy RF i EF
    (w tym obiektywy EF-S / obiektywy filmowe EF)
  • Współczynnik powiększenia obiektywu
    Pełnoklatkowy:
    długość ogniskowej × około 1,0

    Super 35 mm (wycinek kadru):
    rozdzielczość 5952 × 3140, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,460
    rozdzielczość 3840 × 2160, 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 1,534

    Super 16 mm (kadrowanie):
    w rozdzielczości 2976 × 1570 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920
    w rozdzielczości 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 3,069
  • Korygowanie jasności brzegów
    Tak
  • Korygowanie aberracji chromatycznej
    Tak
  • Korygowanie dystorsji
    Tak, tylko obiektywy z mocowaniem RF
  • Korekcja dyfrakcji
    Tak
  • Filtr szary
    Nie
  • Regulacja ostrości
    Za pomocą obiektywu, aplikacji Browser Remote, Camera Connect lub EOS Utility
  • Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF)
    1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE
  • Obsługa technologii Cooke/I
    Nie
  • Obsługa obiektywów anamorficznych
    Tak, x2,0 / x1,8 / x1,3
  • Układ stabilizatora obrazu
    Tak, 5-osiowy stabilizator obrazu. Parametry z obsługiwanymi obiektywami z optycznym stabilizatorem obrazu dla optymalnej wydajności

Nagrywanie

  • Nośniki do nagrywania wewnętrznego
    1 karta CFexpress (CFexpress 2.0 typ B)
    1 karta SD (SD/SDHC/SDXC)
    (nagrywanie na karcie SD z przepływnością do 650 Mb/s)
  • Czas nagrywania1
    Cinema RAW Light LT: 8192 × 4320: 1070 Mb/s, 63 min
    Cinema RAW Light ST: 8192 × 4320: 1650 Mb/s, 41 min
    Cinema RAW Light HQ: 5952 × 3140: 1770 Mb/s, 38 min
    XF-AVC / MXF: 4096 × 2160: 410 Mb/s, 156 min
    MP4 (HEVC): 4096 × 2160: 225 Mb/s, 285 min
    MP4 (H.264): 4096 × 2160: 150 Mb/s, 428 min
  • Format nagrywania
    Tryb wideo:
    Cinema RAW Light (CRM): 12-bitowy format RAW
    XF-AVC (MXF): 10-bitowy format 4:2:2 (ALL-I lub Long GOP)
    HEVC (MP4): 10-bitowy format 4:2:2 / 10-bitowy format 4:2:0
    H.264 (MP4): 8-bitowy format 4:2:0

    Tryb zdjęć:
    RAW / C-RAW / Dual Pixel RAW2 / HEIF3 / JPEG
  • Nagrywanie przechodzące
    Tak
  • Nagrywanie (jednoczesne) w dwóch gniazdach
    Tak
  • Jednoczesne nagrywanie w różnych formatach
    Tak, w trybie podwójnego nagrywania
    Dostępne opcje: [CRL / XF-AVC / MP4] [All-I / Long GOP] [4:2:2 10-bit / 4:2:0 10-bit / 4:2:0 8-bit] [8K / 4K / 2K / FHD]
  • Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywania
    Tryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
    Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
    Tryb 24,00 Hz (24,00p)
  • Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL)
    12-bitowy Cinema RAW Light LT4:
    8192 × 4320 / 50P / 2140 Mb/s: około 31 min
    8192 × 4320 / 25P / 1070 Mb/s: około 63 min
    5952 × 3140 / 50P / 1140 Mb/s: około 59 min
    5952 × 3140 / 25P / 556 Mb/s: około 122 min
    2976 × 1570 / 50P / 287 Mb/s: około 237 min
    2976 × 1570 / 25P / 144 Mb/s: około 474 min

    12-bitowy Cinema RAW Light ST:
    8192 × 4320 / 25P / 1650 Mb/s: około 41 min
    5952 × 3140 / 50P / 1750 Mb/s: około 39 min
    5952 × 3140 / 25P / 871 Mb/s: około 78 min
    2976 × 1570 / 50P / 441 Mb/s: około 154 min
    2976 × 1570 / 25P / 221 Mb/s: około 308 min

    12-bitowy Cinema RAW Light HQ:
    5952 × 3140 / 25P / 1770 Mb/s: około 38 min
    2976 × 1570 / 50P / 896 Mb/s: około 76 min
    2976 × 1570 / 25P / 448 Mb/s: około 152 min
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL)
    10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa)5:
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 810 Mb/s: około 79 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 410 Mb/s: około 156 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 310 Mb/s: około 207 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min

    10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 260 Mb/s: około 246 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 50 Mb/s: około 1284 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 50 Mb/s: około 1284 min
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu MP4 (PAL)
    10-bitowy format HEVC 4:2:2 (Long GOP)6:
    8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 540 Mb/s: około 118 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 225 Mb/s: około 285 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 135 Mb/s: około 475 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 50 Mb/s: około 1284 min

    10-bitowy format HEVC 4:2:0 (Long GOP):
    8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 400 Mb/s: około 160 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 170 Mb/s: około 377 min
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 100 Mb/s: około 642 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min

    8-bitowy format H.264 4:2:0 (Long GOP):
    4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P lub 25P / 150 Mb/s: około 428 min
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min
  • Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu Proxy (PAL)
    8-Bitowy format XF-AVC 4:2:0 (Long GOP)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P / 35 Mb/s
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 24 Mb/s

    8-bitowy format H.264 MP4 4:2:0 (Long GOP)
    2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 9 Mb/s
  • Zwolnione/przyspieszone tempo
    Zapis 8K do 30 kl./s (60 kl./s z zasilaniem zewnętrznym)
    Nagrywanie 4K / FHD: do 120 kl./s
    Dostępne opcje nagrywania dźwięku i automatycznej regulacji ostrości.
  • Zapis interwałowy
    Tak
  • Rejestracja klatek
    Tak
  • Buforowanie (w pamięci podręcznej)
    Tak, 3 sekundy (tylko nagrywanie w formacie XF-AVC lub MP4)
  • Odwrotne skanowanie
    Tak
  • Rozmiar zapisywanych zdjęć
    Format obrazu 3:2:
    (L, RAW, C-RAW) 8192 × 5464, (M1) 5808 × 3872, (S1) 4176 × 2784, (S2) 2400 × 1600
    1,6x (wycinek kadru):
    (L) 5088 × 3392, (S2) 2400 × 1600
    Format obrazu 4:3:
    (L) 7280 × 5464, (M1) 5152 × 3872, (S1) 3712 × 2784, (S2) 2112 × 1600
    Format obrazu 16:9:
    (L) 8192 × 4608, (M1) 5808 × 3264, (S1) 4176 × 2344, (S2) 2400 × 1344
    Format obrazu 1:1:
    (L) 5456 × 5456, (M1) 3872 × 3872, (S1) 2784 × 2784, (S2) 1600 × 1600

System

  • Typ wyświetlacza
    Panel dotykowy LCD o przekątnej 3,2 cala, proporcje 3:2
  • Rozdzielczość
    2,1 mln punktów
  • Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowego
    Wybór punktu ostrości, regulacja ustawień filmowania, uruchamianie/zatrzymywanie nagrywania (włączane w menu)
  • OSD do filmowania w pionie
    Tak, obrót o 90 stopni
  • Monitor przebiegów
    Tak. LCD, EVF lub HDMI
  • Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)
    Tak. LCD, EVF lub HDMI (użycie przeglądowej tablicy LUT wpłynie na sposób wyświetlania fałszywych kolorów)
  • Wykresy kolorów
    SMPTE, EBU i ARIB
  • Wzmocnienie krawędzi
    Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
  • Zebra
    Poziom 1; Poziom 2; Obydwa
    Wyprowadzenie sygnału przez złącze HDMI: tak
  • Znaczniki
    Możliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa oraz znacznik prostokątny i określony przez użytkownika. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.

Wizjer elektroniczny (EVF)

  • Wbudowany wizjer elektroniczny
    Kolorowy wizjer EVF OLED o przekątnej 0,5 cala, 5,76 mln punktów
  • Opcjonalne akcesoria EVF
    ND.

Wejścia/wyjścia

  • Wejście audio
    1 wejście mikrofonowe 3,5 mm
    1 wbudowany mikrofon monofoniczny
    (wejście XLR dostępne za pośrednictwem akcesorium TASCAM CA-XLR2d-C)
  • Wyjście słuchawkowe
    1 wyjście stereo 3,5 mm
  • Wyjście wideo do monitora
    Nie
  • HDMI
    1 port micro-HDMI (dostępne wyjście 8K RAW)7
  • USB
    1 port USB-C (3.2 Gen1) do zasilania, ładowania i komunikacji (wyjście wideo UVC / aplikacja Content Transfer Mobile)
  • Wyjście SDI
    Nie
  • Używanie sygnału kodu czasowego
    1 port DIN 1.0/2.3 (wejście/wyjście)
  • Genlock
    Nie
  • Synchronizacja
    1 port synchronizacji lampy błyskowej
  • Wyjście DC
    Nie
  • Wejście DC
    Tak, za pomocą adaptera prądu stałego DR-E6C
  • Złącze zdalnego sterowania
    1 złącze typu N3
  • Złącze sterowania bezprzewodowego
    Dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
  • Złącze obiektywu
    Nie
  • Złącze Ethernet
    Dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
  • Strumieniowa transmisja IP / FTP
    Tak, dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
    Protokół: UDP, RTP i RTP+FEC
  • Tablice LUT użytkowników
    Tak, wbudowane tablice LUT / funkcja asystenta podglądu do monitorowania obrazu na ekranie LCD / EVF / wyświetlaczu podłączonym do złącza HDMI.
    Niestandardowe tablice LUT można stosować bezpośrednio do nagrań wewnętrznych za pomocą funkcji Look File (zgodność z plikami .cube z siatką 17 lub 33).
  • Złącze wideo
    Nie
  • Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych
    1. One-Shot AF
    2. Powiększenie
    3. DISP
    4. Menu
    5. Tryb Push Auto Iris
    6. Blokada AF
    7. Menu z możliwością przypisania przycisku
    8. Informacje o panelu wyświetlacza
    9. Blokada przycisków
    10. (nieprzypisany)
    11. FUNC
    12. (nieprzypisany)
    13. Ustawienie balansu bieli
  • Przyciski przypisywane przez użytkownika
    13 przycisków z możliwością przypisania (numerowane) na korpusie kamery. Ponad 80 opcji za pośrednictwem menu

Inne informacje

  • Kontrolka nagrywania
    Tak
  • Pokrętło CUSTOM
    3 elektroniczne pokrętła + multi-sterownik

Ekspozycja

  • Pomiar ekspozycji
    Tryb wideo:
    standardowy, praca pod światło, oświetlenie punktowe

    Tryb zdjęć:
    wielosegmentowy, skupiony, punktowy, centralny punktowy, połączony z punktem AF, centralnie ważony uśredniony
  • Korekta ekspozycji
    Tak
  • Tryb automatycznej ekspozycji
    Tak (tryb wideo: Auto Iris / ISO)
  • Tryb Push Auto Iris
    Tak
  • Blokada ekspozycji
    Tak
  • Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem
    Tak
  • Czułość ISO
    Tryb wideo:
    od ISO 100 do ISO 25 600 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
    * Po rozszerzeniu zakresu czułości

    Tryb zdjęć:
    od ISO 100 do ISO 51 200 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
    * Po rozszerzeniu zakresu czułości
  • System autofokusa
    Tryb wideo:
    Dual Pixel CMOS AF, AF z wykrywaniem oczu, EOS iTR AF X

    Tryb zdjęć:
    Dual Pixel CMOS AF II
  • Rozmiary ramki AF
    Duży; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
    Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
    Cały obszar; wielkość odpowiadająca około 80% powierzchni matrycy
  • Tryby automatycznej regulacji ostrości
    Tryb One-Shot AF, ciągły AF, ciągły AF: tylko bliskie ustawienie ostrości
  • Funkcja AF z wykrywaniem twarzy
    Priorytet twarzy / AF tylko z wykrywaniem twarzy, wyostrzanie oczu
  • Prowadnica regulacji ostrości
    Wsparcie ręcznej regulacji ostrości w przypadku obiektywów zgodnych z mocowaniem RF lub EF oraz obiektywów Cine Servo firmy Canon
  • Ustawienie wzmocnienia
    Od -6 dB do 42 dB / 54 dB* (z normalną lub dużą dokładnością)
    * Po rozszerzeniu zakresu czułości

Migawka

  • Tryby kontroli
    Tryb wideo:
    Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (Krótkie czasy); Slow (Długi)

    Tryb zdjęć:
    Mechaniczna, elektroniczna 1. kurtyna, elektroniczna
  • Czas naświetlania
    Tryb wideo:
    Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień

    Tryb zdjęć:
    30–1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia)
    tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania)
  • Kąt migawki
    Od 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
  • Długa ekspozycja (SLS)
    1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
  • Regulacja częstotliwości skanowania
    Od 24,00 Hz8 do 250,40 Hz

Niestandardowy tryb obrazu

  • Zapisane konfiguracje
    Tryb wideo:
    C1: BT.709 Wide DR (BT.709 Gamut)
    C2: Canon Log 3 (Cinema Gamut)
    C3: PQ (BT.2020 Gamut)
    C4: HLG (BT.2020 Gamut)v
    C5. BT.709 Standard (BT.709 Gamut)
    C6. EOS Standard (BT.709 Gamut)
    C7. EOS Neutral (BT.709 Gamut)
    Od USER8 do USER20 (Wide DR / BT.709 Gamut)

    Tryb zdjęć:
    Automatyczny / standardowy / portrety / krajobrazy / wyraźne szczegóły / neutralny / dokładny / monochromatyczny / zdefiniowany przez użytkownika (x3)
  • Matryca kolorów
    OBRAZ NIESTANDARDOWY: faza matrycy kolorów, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
  • Ustawienie czerni referencyjnej
    Od -50 do +50



Pozostałe produkty z kategorii
CANON EOS C500 MARK II - Kamera Cyfrowa

CANON EOS C500 MARK II - Kamera Cyfrowa

51 497,00 zł brutto41 867,48 zł netto
szt. Do koszyka
CANON EOS C70 - Kamera Cyfrowa

CANON EOS C70 - Kamera Cyfrowa

22 298,00 zł brutto18 128,46 zł netto
szt. Do koszyka
CANON EOS C700 EF Kamera Cyfrowa

CANON EOS C700 EF Kamera Cyfrowa

120 999,00 zł brutto98 373,17 zł netto
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu